Ik de achterkant.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kies het midden
Sta ik er eindelijk weer tussen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb ook even de OP aangepast. UI's eruit gehaald en nieuwe erin gezet. Maarre Gers, jouw UI deed het niet omdat je jouw oude UI verwijderd hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sta ik er eindelijk weer tussen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:49 schreef Allure_ het volgende:
Oja piemel foto's heb ik ook wel eens gehad. Zat ik echt op te wachten.
Maar nu issie alweer een stuk beterquote:
SPOILER: open deurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Neuj, dat wil ik nu al niet meer. Ik wil nu nooooooooooooooooooit van mn leven meer de lapo. grrr.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:18 schreef BobbyB het volgende:
Zeg BT, als we nu ff doorspammen krijg je weer de LAPO en mag je een nieuw topic maken die wel leuk word.
Wrom niet?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuj, dat wil ik nu al niet meer. Ik wil nu nooooooooooooooooooit van mn leven meer de lapo. grrr.
Ja, scheelt me weer 2 a's minder typenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Typ nou eens normaal ja!
En gewoon. Dit topic is echt stom zeg
En nee, jullie hadden deze maar niet moeten verpestenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, scheelt me weer 2 a's minder typen![]()
![]()
Ja, daarom zeg ik, maak een nieuwe!
Ach, dat gebeurt vanzelf nog wel door het kinderachtige gedrag van sommigen hier. Zou wel erg jammer zijn voor de mensen die wel normaal kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaad verbazingwekkend dat Juup het niet dichtgooit.
Ik weet niet wat er allemaal gezegd is en zo, maar de vorige keer lokte ze het ook al een beetje uit. Maar ja, ga me er verder niet in mengen of zo. Geen zin in. Als ik ruzie wil zoek ik mijn ex wel op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
En fascination mag ook wel ns even dimmen
Wat is er zo verpest aan je topic dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nee, jullie hadden deze maar niet moeten verpesten
Jullie? Ik doe helemaal niks verkeerd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nee, jullie hadden deze maar niet moeten verpesten
Dat hele relletje op pagina 5/6!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Wat is er zo verpest aan je topic dan?
Ik krijg ineens de indruk dat ik hier eens wat door heen moet bladeren om te merken wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt vanzelf nog wel door het kinderachtige gedrag van sommigen hier. Zou wel erg jammer zijn voor de mensen die wel normaal kunnen doen.
[..]
Ik weet niet wat er allemaal gezegd is en zo, maar de vorige keer lokte ze het ook al een beetje uit. Maar ja, ga me er verder niet in mengen of zo. Geen zin in. Als ik ruzie wil zoek ik mijn ex wel op.
Er zijn weinig mensen op heel fok die normaal kunnen doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt vanzelf nog wel door het kinderachtige gedrag van sommigen hier. Zou wel erg jammer zijn voor de mensen die wel normaal kunnen doen.
[..]
Ik weet niet wat er allemaal gezegd is en zo, maar de vorige keer lokte ze het ook al een beetje uit. Maar ja, ga me er verder niet in mengen of zo. Geen zin in. Als ik ruzie wil zoek ik mijn ex wel op.
Oh, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen op heel fok die normaal kunnen doen.
maar let maar niet teveel op mij de komende dagen, moet ongesteld worden enzo (ja, ik ben er zo een ja)
AAAAAAAH. Waarom post je nou youtube linkjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:32 schreef BobbyB het volgende:
Jammer van de cover, maar de video is zoooo mooi
Ach het geluid is toch niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AAAAAAAH. Waarom post je nou youtube linkjeswant mn internet geluid doet het dus nog steeds niet
![]()
Nee, TS kan er inderdaad echt niet mee omgaan.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approvedgaaf filmpje.
Wat ze daar aan heeft is leuk zegzou ik ook kunnen dragen haha
Sowieso, hoge hakkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat staat haar echt leuk
Jou ook vast wel inderdaad
Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, TS kan er inderdaad echt niet mee omgaan.
Maar als je alleen dat kwam zeggen mag je nu wel weer oprotten hoor![]()
Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approvedgaaf filmpje.
Wat ze daar aan heeft is leuk zegzou ik ook kunnen dragen haha
Oh, nou ga maar lekker werken danquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, waar is iedereen? Ik ga wel lief doen vanaf nu
Een jaar!? Dat is toch langquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
Nou, lekker dan.Mijn vriendin zou zaterdag terug komen in NL, maar ze hebben gevraagd of ze nog wil blijven. Kan haar moeilijk tegenhouden natuurlijk want ze heeft daar echt de tijd van haar leven en het zou dan voor een jaar zijn of zo en ze komt wel 2 weken naar Nederland, maar toch.
Ik ga maar verkassen naar R&P denk ik.
Nou ja, heb dan wel een excuus om weer naar LA te gaan op vakantiequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een jaar!? Dat is toch lang![]()
maar waar zit ze dan? En alsof 2 weken genoeg is, kom op
natuurlijk kun je er niet tegenhouden maar 2 weken is wel een hele schrale troost.
Je hebt iedereen weggejaagdquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, waar is iedereen? Ik ga wel lief doen vanaf nu
Oke, wel supergaaf voor haarquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, heb dan wel een excuus om weer naar LA te gaan op vakantieNou ze zit dus in LA eigenlijk voor een cursus in media & entertainment (ze zit in die business) maar nu heeft een niet al te klein media bedrijf (Universal) interesse in haar getoond en die willen haar wel inhuren voor een jaar waar ze zich dus kan perfectioneren en zo. Dus dat is wel heel gaaf natuurlijk
misschien toch maar daar heen verhuizen. Maar ja, is wel beetje moeilijk allemaal.
De kans is dan ook veel groter dat ze daar wil blijven.
Inderdaad. Maar ja, we zien wel ff.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, wel supergaaf voor haar! Maar voor jou heel moeilijk lijkt me, je verhuisd ook niet zomaar naar Amerika natuurlijk.. Hee maar ik moet naar school, kom al bijna te laat
doeeeei!
Binnenkort wel als hij zo door gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:38 schreef De_Ananas het volgende:
Bobby-B jij bent werkeloos of niet?
Is moderator geen betaalde baan dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Binnenkort wel als hij zo door gaat
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is moderator geen betaalde baan dan?
(superflauw)
Al dat abonnementgeld moet ook op natuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:53 schreef Juup© het volgende:
[..]Ik word slapend rijk met modereren
Nee, het is gewoon erg rustig op het werk momenteel... zo rustig dat ik inderdaad zomaar ineens werkloos zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:38 schreef De_Ananas het volgende:
Bobby-B jij bent werkeloos of niet?
Dat dacht ik ook altijdquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is moderator geen betaalde baan dan?
(superflauw)
quote:Well, my daddy left home when I was three,
and he didn't leave much to ma and me,
Just this ole guitar and an empty bottle of booze.
Now I don't blame him 'cause he run and hid,
But the meanest thing that he ever did,
Was before he left he went and named me Sue.
Well, he musta thought that it was quite a joke,
An' it got a lot of laughs from lots a folks,
Seems I had to fight my whole life through.
Some gal would giggle and I'd get red,
And some guy'd laugh and I'd bust his head,
I'll tell ya, life ain't easy for a boy named Sue.
I grew up quick and I grew up mean,
My fist got hard and my wits got keen,
I roamed from town to town to hide my shame.
But I made me a vow to the moon and stars,
I'd search the honky-tonks and bars,
And kill that man that gave me that awful name.
Well, it was Gatlinburg in mid-July,
and i'd just hit town and my throat was dry,
thought I'd stop and have myself a brew.
In and old saloon on a street of mud,
There at a table dealin' stud,
Sat the dirty, mangy dog that named me Sue.
Well I knew that snake was my own sweet dad,
from a worn out picture that my mother had,
and I knew that scar on his cheek & his evil eye.
He was big and bent and grey and old,
And I looked at him and my blood ran cold, and I said,
"My name is Sue! how do you do! Now you gonna die!"
Yeah that's what I told him.
Well, I hit him hard right between the eyes,
And he went down but to my surprise,
Came up with a knife an' cut off a piece o' my ear.
I busted a chair right across his teeth,
And we crashed through the wall and into the street,
Kickin' and a gougin' in the the mud and the blood and the beer.
I tell you I've fought tougher men,
but I really can't remember when,
he kicked like a mule and he bit like a crocodile.
Well I heard him laugh and then I heard him cuss,
He went for his gun but I pulled mine first,
He stood there lookin' at me and I saw him smile.
And he said, "Son, this world is rough,
And if a man's gonna make it he's gotta be tough,
And I know I wouldn't be there to help you along.
So I gave you that name and I said goodbye,
I knew you'd have to get tough or die,
And it's that name that helped to make you strong.
Now you just fought one hell of a fight,
And I know you hate me and ya got the right,
To kill me now and I wouldn't blame you if you do.
But you oughtta thank me before I die,
For the gravel in your gut and the spit in your eye,
'Cause I'm the son of a bitch that named you Sue."
yeah, what could I do, what COULD I do?
Well I got choked up and threw down my gun,
Called him my pa and he called me his son,
And I come away with a different point of view.
I think about him now and then,
Every time I try and every time I win,
And if I ever have a son,
I think I'm gonna name him,
Bill or George any damn thing but Sue!
I still hate that name![/i]
Wat heb je ?quote:
Buikpijn als een gekquote:
Ai...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Buikpijn als een gekBen net wel naar school geweest, voor mijn Presentatie(<---Stuudje)
5 uurquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ai...
Ik zit nu thuis, want ik heb 5 uur aan tussenuren
Aanwezigheidsplicht...quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
5 uur![]()
ik zou niet meer teruggaan
Dat is op elke school, so whats the difference?quote:
Ohh?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is op elke school, so whats the difference?
Oh, ik dacht dat je nog op de middelbare zatquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh?![]()
Op het mbo was ik ongeveer 30% aanwezig, namelijk alleen scheikunde en wiskunde, de rest vond ik wel best.
Als ik vandaag niet terug kom moet ik het weer inhalen...![]()
Bibilotheekles...Nohhh
quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh?![]()
Op het mbo was ik ongeveer 30% aanwezig, namelijk alleen scheikunde en wiskunde, de rest vond ik wel best.
Als ik vandaag niet terug kom moet ik het weer inhalen...![]()
Bibilotheekles...Nohhh
Zou niet best zijn, ik ben 22quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:23 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog op de middelbare zat
ach, ik ben bijna 19 en zit nu in de eerste.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou niet best zijn, ik ben 22
quote:
Presentatie moet gebeuren. Kwam ik aan, zeiden ze: Ja dat doen we Donderdagquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:25 schreef gers het volgende:
maar trip respect toch ziek naar school
kijk 4ebe zo hoort het
Hadden wij ook maar zoietsquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vulde we altijd zelf in
Dat was zo'n geweldig goed beveiligd systeem bij ons (NOT!), dat je heel makkelijk je aanwezigheid kon invullen/bewerken.
en wat vond hij van je films ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Presentatie moet gebeuren. Kwam ik aan, zeiden ze: Ja dat doen we DonderdagMaar mijn coole Video Docent maakte een uitzondering
Ben jij al zo oud?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou niet best zijn, ik ben 22
Leukquote:
In het laatste jaar van het mbo, moesten we steeds een handtekeninglijst invullen, zelfs als je een blokuur had, dan moest het gewoon twee keerquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vulde we altijd zelf in
Dat was zo'n geweldig goed beveiligd systeem bij ons (NOT!), dat je heel makkelijk je aanwezigheid kon invullen/bewerken.
Hou je bekquote:
nog emt dat vrouwke gesproken van de sjopquote:
Ze was gister en vandaag ook ziekquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:35 schreef gers het volgende:
[..]
nog emt dat vrouwke gesproken van de sjop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |