abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61493029
Inderdaad verbazingwekkend dat Juup het niet dichtgooit. En fascination mag ook wel ns even dimmen
pi_61493045
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, scheelt me weer 2 a's minder typen

Ja, daarom zeg ik, maak een nieuwe!
En nee, jullie hadden deze maar niet moeten verpesten
pi_61493092
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:24 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaad verbazingwekkend dat Juup het niet dichtgooit.
Ach, dat gebeurt vanzelf nog wel door het kinderachtige gedrag van sommigen hier. Zou wel erg jammer zijn voor de mensen die wel normaal kunnen doen.
quote:
En fascination mag ook wel ns even dimmen
Ik weet niet wat er allemaal gezegd is en zo, maar de vorige keer lokte ze het ook al een beetje uit. Maar ja, ga me er verder niet in mengen of zo. Geen zin in. Als ik ruzie wil zoek ik mijn ex wel op.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61493093
quote:

[..]

Wat is er zo verpest aan je topic dan?
pi_61493099
quote:

[..]

Jullie? Ik doe helemaal niks verkeerd. Ik was er toen niet eens.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61493105
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef TI_2008 het volgende:

[..]

Wat is er zo verpest aan je topic dan?
Dat hele relletje op pagina 5/6!
pi_61493116
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ach, dat gebeurt vanzelf nog wel door het kinderachtige gedrag van sommigen hier. Zou wel erg jammer zijn voor de mensen die wel normaal kunnen doen.
[..]

Ik weet niet wat er allemaal gezegd is en zo, maar de vorige keer lokte ze het ook al een beetje uit. Maar ja, ga me er verder niet in mengen of zo. Geen zin in. Als ik ruzie wil zoek ik mijn ex wel op.
Ik krijg ineens de indruk dat ik hier eens wat door heen moet bladeren om te merken wat er aan de hand is
pi_61493139
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:27 schreef BobbyB het volgende:

[..]

[..]

Er zijn weinig mensen op heel fok die normaal kunnen doen.
maar let maar niet teveel op mij de komende dagen, moet ongesteld worden enzo (ja, ik ben er zo een ja)
pi_61493153
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:29 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Er zijn weinig mensen op heel fok die normaal kunnen doen.
maar let maar niet teveel op mij de komende dagen, moet ongesteld worden enzo (ja, ik ben er zo een ja)
Oh, het is je vergeven.
pi_61493180
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:30 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Oh, het is je vergeven.
pi_61493207

Jammer van de cover, maar de video is zoooo mooi
pi_61493219
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:32 schreef BobbyB het volgende:

Jammer van de cover, maar de video is zoooo mooi
AAAAAAAH. Waarom post je nou youtube linkjes want mn internet geluid doet het dus nog steeds niet
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 10:34:02 #238
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61493293
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

AAAAAAAH. Waarom post je nou youtube linkjes want mn internet geluid doet het dus nog steeds niet
Ach het geluid is toch niet om over naar huis te schrijven. Vind het een zeur nummer. Het ging me meer om Haley Bennett

Deze is wel mooi

Wel vaag dat je internet geluid het niet doet trouwen.
pi_61493301
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Nee, TS kan er inderdaad echt niet mee omgaan.

Maar als je alleen dat kwam zeggen mag je nu wel weer oprotten hoor

Ooh en bobby, hij is wel geluidloos approved gaaf filmpje.

Wat ze daar aan heeft is leuk zeg zou ik ook kunnen dragen haha
pi_61493428
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:

Ja, dat staat haar echt leuk Jou ook vast wel inderdaad
pi_61493530
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:41 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, dat staat haar echt leuk Jou ook vast wel inderdaad
Sowieso, hoge hakken heb er meer dan 20 paar van
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 10:48:09 #243
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_61493606
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, TS kan er inderdaad echt niet mee omgaan.

Maar als je alleen dat kwam zeggen mag je nu wel weer oprotten hoor

Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.
pi_61493635
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik kan nog wel meer zeggen, maar er moet ook nog even gewerkt worden.
Oh, nou ga maar lekker werken dan daar krijg je tenslotte voor betaald.
pi_61493856
Bohh, waar is iedereen ? Ik ga wel lief doen vanaf nu
pi_61493883
Nou, lekker dan. Mijn vriendin zou zaterdag terug komen in NL, maar ze hebben gevraagd of ze nog wil blijven. Kan haar moeilijk tegenhouden natuurlijk want ze heeft daar echt de tijd van haar leven en het zou dan voor een jaar zijn of zo en ze komt wel 2 weken naar Nederland, maar toch. Ik ga maar verkassen naar R&P denk ik.
pi_61493915
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh, waar is iedereen ? Ik ga wel lief doen vanaf nu
Ik ben er nog maar was ff mail aan het sturen.
pi_61493920
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 10:59 schreef BobbyB het volgende:
Nou, lekker dan. Mijn vriendin zou zaterdag terug komen in NL, maar ze hebben gevraagd of ze nog wil blijven. Kan haar moeilijk tegenhouden natuurlijk want ze heeft daar echt de tijd van haar leven en het zou dan voor een jaar zijn of zo en ze komt wel 2 weken naar Nederland, maar toch. Ik ga maar verkassen naar R&P denk ik.
Een jaar!? Dat is toch lang maar waar zit ze dan? En alsof 2 weken genoeg is, kom op natuurlijk kun je er niet tegenhouden maar 2 weken is wel een hele schrale troost.
pi_61494069
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 11:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Een jaar!? Dat is toch lang maar waar zit ze dan? En alsof 2 weken genoeg is, kom op natuurlijk kun je er niet tegenhouden maar 2 weken is wel een hele schrale troost.
Nou ja, heb dan wel een excuus om weer naar LA te gaan op vakantie Nou ze zit dus in LA eigenlijk voor een cursus in media & entertainment (ze zit in die business) maar nu heeft een niet al te klein media bedrijf (Universal) interesse in haar getoond en die willen haar wel inhuren voor een jaar waar ze zich dus kan perfectioneren en zo. Dus dat is wel heel gaaf natuurlijk misschien toch maar daar heen verhuizen. Maar ja, is wel beetje moeilijk allemaal. De kans is dan ook veel groter dat ze daar wil blijven.
  Moderator dinsdag 9 september 2008 @ 11:10:02 #250
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')