Interessant! Wist je ook dat een zeekoe 1500 kilo kan wegen? Bronquote:Op dinsdag 9 september 2008 19:21 schreef fransbreda het volgende:
Dan wil ik bij deze even de aandacht vestigen op het uitzonderlijke mooie weer van deze week.
http://teletekst.nos.nl/?703-01
Als je werkt met Internet Explorer, lees en probeer dan even dit.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:16 schreef Hukkie het volgende:
Nog even een totaal andere vraag, en mss kan dat ook wel in dit topic.
Ik kan geen youtube filmpjes bekijken, youtube zegt:
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
Nu heb ik wel de nieuwste flash player en ook javascript aan staan. En het vreemde is dat het gisteravond nog wel werkte.
Doe ik iets fout?
Hmm, vergeten te melden, heb FF 3.nogwat.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:26 schreef Riparius het volgende:
Als je werkt met Internet Explorer, lees en probeer dan even dit.
Probeer dan even om de Flashplayer plugin voor FireFox te installeren via de standalone plugin installer die je in hetzelfde archiefbestand kunt vinden als de plugin installer voor IE. Belangrijk is dat je FireFox even helemaal afsluit voordat je de plugin installeert.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:00 schreef Hukkie het volgende:
Het lijkt wel alsof FlashPlayer niet werkt, want op mn hyves vraagt hij ook om 'ontbrekende plugins'.
Ik heb een 'Install FlashPlayer.exe' op mn hd staant, heb -na een herstart- flash geinstalleerd. Daarna pas ff opgestart. Wel vaag hoor, heb hier nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef Riparius het volgende:
Probeer dan even om de Flashplayer plugin voor FireFox te installeren via de standalone plugin installer die je in hetzelfde archiefbestand kunt vinden als de plugin installer voor IE. Belangrijk is dat je FireFox even helemaal afsluit voordat je de plugin installeert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |