Kan ik dat ook zeggern als ik eigenhandig de meter sloop zodat ie net wat langzamer loopt?quote:
Was het een snoerdimmer?quote:Op maandag 8 september 2008 20:59 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Kan ik dat ook zeggern als ik eigenhandig de meter sloop zodat ie net wat langzamer loopt?
Lijkt me niet dat ze zomaar spullen van hun klanten mogen slopen?
Inderdaad, ik download ook alles.quote:Op maandag 8 september 2008 21:01 schreef Dikke-Doei het volgende:
wie koopt er dan nog zijn spullen.
Kan je mij uitleggen hoe ik stroom kan downloaden? dan zeg in NUON per direct opquote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik download ook alles.
Bij KaZaA Lite K++ naar AC/DC zoekenquote:Op maandag 8 september 2008 21:03 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen hoe ik stroom kan downloaden? dan zeg in NUON per direct op
quote:Op maandag 8 september 2008 21:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij KaZaA Lite K++ naar AC/DC zoeken
Of gewoon DC++ gebruiken. Waarschijnlijke als enige nogquote:Op maandag 8 september 2008 21:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Bij KaZaA Lite K++ naar AC/DC zoeken
Nee, da's Eon.quote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef Devrim_ het volgende:
Heeft Nuon niet sinds een kort een actie lopen met Its?
Maar mijn spulletjes hier zijn allemaal 110<>250V AC daar kan ik geen DC opzetten hequote:Op maandag 8 september 2008 21:08 schreef santax het volgende:
[..]
Of gewoon DC++ gebruiken. Waarschijnlijke als enige nog
Je hebt wisselstroom thuisquote:Op maandag 8 september 2008 21:08 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Maar mijn spulletjes hier zijn allemaal 110<>250V AC daar kan ik geen DC opzetten he
Dat wordt een schraal ruggetje om het weer helemaal goed te maken. Vanuit een PR-technisch standpunt tenminstequote:
quote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zou het hoofdkantoor van Nuon integer in de fik steken
Had je je dimmer ook gedownload?quote:Op maandag 8 september 2008 21:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik download ook alles.
Dat kan altijd nog, ik heb wel wat brandbare spulletjes overquote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
de directie in de oor neuken is ook wel een strakke actiequote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
Ik gebruik Phoenix overspanningsbeveiligingen (deze waren nog heel) en de overspanningstrigger in de UPS (APC Smart UPS 750) was aangesproken, deze moest ik resetten.quote:Op maandag 8 september 2008 21:33 schreef Dikke-Doei het volgende:
ik heb op mijn belangrijkste spullen in een overspanningsbeveiligings stekkerdoos zitten. misschien ook voor de andere een handige tip.
Ik was niet thuisquote:Op maandag 8 september 2008 22:05 schreef switchboy het volgende:
Je had ook gewoon even je eigen stroom uit kunnen laten. En dan als je weet dat het opgelost is je eigen stoppen weer indraaien. Dan ontwijk je die piek als het ineens weer allemaal aan gaat.
gast dan doe je dat toch gewoon,, loop niet hierzo te bitchen man,,, mensen die altijd maar met briljante ideeen komen maar er niks meedoenquote:Op maandag 8 september 2008 20:59 schreef Jonathon het volgende:
[..]
Kan ik dat ook zeggern als ik eigenhandig de meter sloop zodat ie net wat langzamer loopt?
Lijkt me niet dat ze zomaar spullen van hun klanten mogen slopen?
Doe maar niet ;-)quote:Op maandag 8 september 2008 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |