Ik vond d'r juist wel menselijk overkomen, je hoorde de zenuwen in d'r stem als ze sprak.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:02 schreef Toeps het volgende:
OMG Britney is weer diezelfde gehersenspoelde bruikspreekpop als jaren geleden.
Ik vond 'r als losgeslagen borderliner leuker
"I wanna thank gooooood, and my wonderful familyyyyy.."
Da's gewoon een kilo rouge.quote:Op woensdag 10 september 2008 06:49 schreef Andromache het volgende:
Rare kaaklijn, lijkt 't..... Ingevallen bekkie, hoor. Heeft ze iets laten wegzuigen daar ofzo?
ze is ook moeder van twee kinderen. Slight difference.quote:Op donderdag 11 september 2008 12:16 schreef sitting_elfling het volgende:
een jaar of 5 geleden kon je er nog over heen .. ze begint oud te worden.
Die wil blijkbaar niet met haar werken, hij heeft haar al doorgeschoven naar zijn protégé voor Blackout.quote:Op maandag 15 september 2008 20:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eigenlijk zou ze Timbaland moeten strikken....
Volgens mij hebben ze gezegd dat dat niet waar is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:20 schreef Dizer het volgende:
Ze zou toch een single uitbrengen met Justin?
BMG in Australie heeft bevestigd dat de radiostations hem al op de playlist hebben daar. Ze mogen hem vanaf maandag draaien, en daar is het nu maandag, dus deze avond is de kans groot dat 'ie er is!quote:Op zondag 21 september 2008 17:22 schreef MisterO het volgende:
Die 40 gelekte seconden van 'Womanizer'het wordt echt een clubhit
Morgen wordt het hele nummer bij de grote radiozender in Amerika afgespeeld.
Like OMGquote:Op zondag 21 september 2008 18:03 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
BMG in Australie heeft bevestigd dat de radiostations hem al op de playlist hebben daar. Ze mogen hem vanaf maandag draaien, en daar is het nu maandag, dus deze avond is de kans groot dat 'ie er is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |