Had gekund, ze heeft me toch al bij de ballen. Er komt namelijk nog eens 24,95 wijzigingskosten bij !!!!!!! pas over 5 maanden begint het voordeel te tellen.quote:Op maandag 8 september 2008 20:39 schreef Slickk het volgende:
Het is verdomme ook nooit goed.
Die Kimberley had ook net zo goed iets kunnen hebben van, "Ik doe dit klote baantje toch maar omdat ik niets anders kan waarom zou ik meneer Osramp dan een goede dienst bewijzen.". En dan vervolgens jou uitlachen.
Ja ideaal. 60 euro betalen voor een fucking instabiele verbinding die ook nog eens geknepen wordt op usenetverkeer.quote:
Kan je usenet ook gebruiken met ipact?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja ideaal. 60 euro betalen voor een fucking instabiele verbinding die ook nog eens geknepen wordt op usenetverkeer.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 00:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Kan je usenet ook gebruiken met ipact?
Is google nou echt zo moeilijk?quote:Nieuwsgroepen Voor alle iPact-abonnees is een nieuws-server beschikbaar.
Eerst kon het nog nietquote:Op dinsdag 9 september 2008 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[..]
Is google nou echt zo moeilijk?
Jup ik had eerst ook hetnet, nu een tevreden klant van Telfortquote:Op maandag 8 september 2008 20:50 schreef Djeez het volgende:
Telfort is tof, heb het sinds een aantal maanden. Vele malen beter dan het veel duurdere Het Net, met lage snelheid en wegvallende verbindingen
Glasvezel van KPNquote:Op dinsdag 9 september 2008 06:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neem gewoon glasvezel.
Kabel.
Klagen over te hoge prijzen maar wel internet van UPC hebbenquote:Op dinsdag 9 september 2008 @ 07:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Glasvezel van KPN
Ik hou het hier voorlopig wel bij kabel van UPC. De prijzen en snelheden van KPN glasvezel zijn belachelijk (prijzen hoog snelheden laag).
Mensen die bij TweakDSL zitten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:04 schreef mcDavid het volgende:
sja dik kans dat ze geen binaries ondersteunen ofzo. Ze staan ook niet op binaries4all
Maar dan nog welke pauper gaat nou binaries downloaden van zijn provider-servertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |