Je moet het aantal berichten per pagina ook hoger zettenquote:Op maandag 8 september 2008 22:33 schreef Blawh het volgende:
De kansloosheid heeft weer meester van jullie gemaakt? Goeie genade, 6 pagina's alweer.
Moet niks natuurlijk.quote:Op maandag 8 september 2008 22:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Je moet het aantal berichten per pagina ook hoger zetten
Nee ie mut mangs hen drietenquote:
dat mujquote:
ook goedemorgenquote:
Mogguh!quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:20 schreef Roycoooooo het volgende:
Kenker men. Jullie vliegen dr weer door heen!
Moggel
Lolquote:Op dinsdag 9 september 2008 09:43 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Om eindelijk maar eens antwoord te geven op je vraag: Ik speel in het 2e.. Bedenk me net dat ik dat nog steeds niet gedaan had
Heb je toen gewonnen? Verloren?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol! 2e van Oldenzaal? Anders heb ik wel een keer tegen je gevoetbald volgens mij..
Ik ga zo lekker weer naar huis, heb het wel weer bekeken op school.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Zo mijn nieuwe voetbalschoenen maar ophalen bij de schoenenmaker, en dan gelijk door naar school..
14:15 pas beginnen
Volgens mij was dat het 1e van jullie zelfs. Dik gewonnen, geloof 6-1 oid.. Speelden we op kunstgras in Bornerbroek, volgens mij was Blawh daar ook nog wel bij als ik t mij goed herinner??quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb je toen gewonnen? Verloren?
Nu je het zeg, dat klopt inderdaad volgens mij.Als ik het goed herriner was het stervenskoud die ochtend, heerlijk die gure wind er ook nog bij.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het 1e van jullie zelfs. Dik gewonnen, geloof 6-1 oid.. Speelden we op kunstgras in Bornerbroek, volgens mij was Blawh daar ook nog wel bij als ik t mij goed herinner??
Ging mijn voetbalschoen kats kapot, tape dr op gedaan maar gleed elke keer uit!
Oh. boefjequote:Op dinsdag 9 september 2008 12:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker weer naar huis, heb het wel weer bekeken op school.
haha toen jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu je het zeg, dat klopt inderdaad volgens mij.Als ik het goed herriner was het stervenskoud die ochtend, heerlijk die gure wind er ook nog bij.
zozo, grote meidquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net geheel zelf mijn ketting van de fiets gemaakt
hoi skippyquote:
Vroeger ja, goede oude tijd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha toen ja! Speelden we nog samen op t middenveld
Je hebt de ketting er weer op gelegd bedoel je?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:56 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net geheel zelf mijn ketting van de fiets gemaakt
Gedate?quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb het vanmiddag heel gezellig met Samzz gehad
Neu, ze is naar haar paard.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:01 schreef Blawh het volgende:
Samzz is er nog niet, ze is toch niet op het pliesiebureau om je aan te geven Guitarist?
Zeker eerst op jou geredenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, ze is naar haar paard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |