Mensen in geldnood doen rare dingen!
Goed, de gal is weer gespuwd,
Casey
Maar even serieus, ik blijf het stom vinden om te denken dat Willem manipuleert met zijn lootjes. Hij had dan toch ook wel gewoon kunnen zeggen dat hij zomaar Bart heeft gekozen, zonder reden. En als hij het nou met iedereen goed kan opschieten, dan is het toch ook moeilijk om iemand te nomineren. Ik heb aan Willem ook nooit echt gezien dat hij zich irriteerd (ergert?) aan Bart.
I rest my case.
Het lootje van Bart had hij gewoon op een bepaalde manier gevouwen. Mischien wat kleiner dan de rest of zo.
Wat mij ook opviel was dat ruud als eerste werd getrokken.(toch)Zoals bekend kunnen W en R het goed met elkaar vinden. Het papiertje van Ruud zal dan ook waarschijnlijk een afwijkende vorm hebben gehad. Misschien wat groter dan de rest.
Conclusie: allemaal doorgestoken kaart.
Zo denk ik er tenminste over.
[Dit bericht is gewijzigd door Num (Datum 23 November 1999).]
Nou ja, ik laat het maar rusten
Nou ben Ik weer pathetic
Case(y)
Nou is Willem niet het type dat daar mee weg komt, de sukkel heeft altijd de pech dat ie in de smiezen loopt (het heeft hem al zijn huwelijk gekost).
Met zijn manipulerende smoelwerk wordt ie samen met die Holbewoner Mausmies, ook nog wel verbannen uit Almere.
Mijn nachtmerrie:
Willem en Mausmies blijven over.
Oplossing: Willem ontpopt zich in de psychopaat die in hem schuilt, en brengt Mausmies op gruwelijke wijze om het leven.
Het echte moordspel moet nog beginnen!!
Als iemand nog geweldige aanwijzingen heeft dat Willem achter een groot deel van 's Neerlands onopgeloste moordzaken zit, dan graag!
quote:
op 11-23-1999 om 12:33 PM schreef Dion het volgende:
Willem had zichtbaar moeite met het openvouwen van het briefje waar Bart zijn naam op stond. Volgens mij was dit briefje op een andere manier in elkaar gevouwen dan de rest.
Geestig, maar ik had dat gevoel ook. Schaamde me bijna voor mijn eigen paranoide geest, maar was er toch bijna zeker van. Heb sowieso een slecht gevoel over Willem; ik vertrouw die Fries van geen kanten en het zou me niet verbazen als hij zich binnenkort tot echte, serieuze konkelaar ontpopt. Hij is zo doorzichtig! Ik vind trouwens dat VOO dit soort onzin moet verbieden. Lootjes trekken, no way: je moet genoeg lef hebben om simpelweg iemand te nomineren en wat mij betreft roep je er dan bij 'Ik nomineer zus en zo, niet om het een of ander, maar zomaar, omdat ik toch iemand moet kiezen.'
quote:
op 11-24-1999 om 03:12 PM schreef Jumparound het volgende:
alleen bart steekt er boven uit om dat ruud zei
"als dit programma nog jaren duurt houd bart het vol",
quote:
op 11-24-1999 om 03:16 PM schreef BadGirl het volgende:
Bart heeft juist potentie om SK te zijn. Dat gekni-knip-knipper met zijn ogen alleen al.
Ik vermoed dat je Ruud als Serial Killer in de dop ziet, als je het toch over knipperen met de ogen hebt. Bart, een SK? Laat me niet lachen. Maurice, dat lijkt me de man die op een goede dag volledig doorslaat. Zal me ook niets verbazen dat hij tegen vrienden/familie/vriendin zegt dat hij iedere dag op naar zijn werk gaat om auto's te verkopen, maar eigenlijk uberhaupt geen baan heeft. In plaats daarvan zit hij iedere dag op Schiphol om vliegtuigen te kijken of zoiets dergelijks. Maurice, daar is iets mee, zeker weten.
quote:
op 11-23-1999 om 03:42 PM schreef Kipman het volgende:
Ok, Casey, dat over die psycholoog is waar. Maar ik merk daar eerlijk gezegt weinig van. En hij doet het heus niet bewust of zo.
<snip>
Ik denk dat je hier de kern raakt, Kipman.
Willem is niet anders dan talloze nederlanders, het enige verschil is: Willem wordt dag(en bijna nacht) door een camera gefilmd. Dat maakt ons kijkers ongewild tot 'psychologen', waardoor trekjes opvallen die we normaal bij onze medemensen niet opmerken.
Willem heeft een masker en een echte authentieke 'Willem' daaronder. Het 'enge' om te zien is alleen, dat die twee zover uit elkaar liggen. In tegenstelling tot wat zijn broer tegen Daphne zei: "jullie hebben de echte Willem, het drukke baasje, nog niet gezien", is DAT nou juist Willems masker. Kijk maar hoe zijn gezicht vertrokken is als hij vertelt, hoe 'hij de kerk gewoon binnen zou lopen en vóóraan zou gaan zitten'. Dat is Willems 'stoere kant', die hij met veel moeite, of op support van de DBK, probeert te spelen, en die hij ook in zijn familie/relatie 'ophoudt'. Het BB-huis breekt deze af, intimideert hem, en brengt hem terug bij zijn 'verlegen zelf'. Want daar is hij in principe 'alleen', en heeft dan nog niemand tegenover zich om 'zich een identiteit te verschaffen'. Zijn kiezen van de kok-rol was uit gewoonte en hobby, niet uit berekendheid.
Ook zijn baasjes-rol is zeer onhandig, en wordt onder het oog van de camera's genadeloos als 'niet-natuurlijk' ontmaskerd.
Willem vecht niet voor het geld, Willem vecht om niet met zijn minderwaardigheids-complex geconfronteerd te hoeven worden... zolang hij maar 'identiteit' uit zijn sociale interacties kan halen. Willem "is" vooralsnog alleen "in relatie tot de ander" - er is nog geen Willem die "is" zonder meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 24 November 1999).]
Geef mij maar Bart die tenminste als een normale knul reageert en zich lekker overal tegen afzet. Als je die grote bruine ogen ziet smelt je toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |