Da's toch niet normaalquote:Op maandag 8 september 2008 23:24 schreef Genius-F het volgende:
Alle post(TNT) word in Amsterdam gesorteerd, hoor van medewerkers aldaar dat er aardig wat gestolen wordt. Zo komen er bij TNT Alkmaar weleens legen dozen binnen.
Afgelopen zondag heb ik ook 4 croissants en een Red Bull uit mijn Appie opgesnoept, boeit toch niemand joh.quote:Op maandag 8 september 2008 23:46 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Da's toch niet normaalDan word je betaald om werk te doen en vind je het nodig om er ook nog van te jatten.
Ik vind het in en intriest
Ja maar dat iets anders. Dat heeft iemand niet opgestuurd naar familie ofzo.quote:Op maandag 8 september 2008 23:48 schreef Klautje het volgende:
[..]
Afgelopen zondag heb ik ook 4 croissants en een Red Bull uit mijn Appie opgesnoept, boeit toch niemand joh.
Gebeurd in supermarkten ook hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 23:46 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Da's toch niet normaalDan word je betaald om werk te doen en vind je het nodig om er ook nog van te jatten.
Ik vind het in en intriest
Dus?quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:15 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Gebeurd in supermarkten ook hoor.
Gast, wil je dat iedereen die hier zit weet dat ik aan het FOK!en ben?quote:Op maandag 8 september 2008 23:54 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
Ik zoek altijd naar verjaardagsenveloppen en haal ik de 10 euro van oma's eruit. Dan plak ik hem netjes weer dicht en doe hem alsnog bij de geadresseerde in de bus. Lekker een centje bij verdienen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |