Ze gaan speciaal voor mij op offline weergevenquote:Op maandag 8 september 2008 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat doen ze omdat ze niet met je willen praten ei
Na zelfs een bevestiging van deze ervaringsdeskundige kan dit topic wel opslotquote:Op maandag 8 september 2008 19:14 schreef ondeugend het volgende:
Ze moeten je niet
Topickaping.quote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Nee, dan mensen die tegen je aanlullen als je offline staat. Flikker op, je gaat toch ook niet m'n voicemail volspammen?
Helemaal met van die nutteloze dingen als "ben je er?".
Daar had ik bij ICQ al een tyfushekel aan.
Reageer heel volwassen met 'Nee'quote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Nee, dan mensen die tegen je aanlullen als je offline staat. Flikker op, je gaat toch ook niet m'n voicemail volspammen?
Kunst wordt niet meer op waarde geschat vandaag de dag.quote:Op maandag 8 september 2008 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n slecht topic.
Dat jij nou zo iemand bent die tegen offline mensen gaat praten in de hoop op aandacht kan ik ook niets aan doen.quote:
Wat is ICQquote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Soms moet je wel eens wat tegen een bepaald persoon zeggen he, dan ontkom je er niet aan.quote:Op maandag 8 september 2008 19:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat jij nou zo iemand bent die tegen offline mensen gaat praten in de hoop op aandacht kan ik ook niets aan doen.
Iets wat bij jou niet bepaald aanwezig is.quote:
Daar hebben ze e-mail voor uitgevonden.quote:Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Soms moet je wel eens wat tegen een bepaald persoon zeggen he, dan ontkom je er niet aan.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar hebben ze e-mail voor uitgevonden.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:14 schreef afcajos het volgende:
Dat is handig voor autisten die bang zijn om door teveel mensen tegelijk aangesproken te worden.
Ik vind je leukquote:Op maandag 8 september 2008 19:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Iets wat bij jou niet bepaald aanwezig is.
Och..quote:Op maandag 8 september 2008 19:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kunst wordt niet meer op waarde geschat vandaag de dag.
en vooral die gasten die je toe willen voegen blijven wegklikkenquote:
Weinig last van, af en toe zo'n spambot ofzo.quote:Op maandag 8 september 2008 22:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en vooral die gasten die je toe willen voegen blijven wegklikken
idd same herequote:Op maandag 8 september 2008 22:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Weinig last van, af en toe zo'n spambot ofzo.
Als ik mensen moet spreken spreek ik ze wel aan.
idd, je hebt van die doosjes die yappen maar door, die gaan meteen op de blocklistquote:Op maandag 8 september 2008 22:36 schreef switchboy het volgende:
Handig als je met iets anders bezig bent, maar je toch de mogelijkheid wilt blijven houden om even met bepaald mensen te chit-chatten
Dat doe ik regelmatigquote:Op maandag 8 september 2008 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Reageer heel volwassen met 'Nee'
dat dusquote:Op maandag 8 september 2008 21:54 schreef geelkuikentje het volgende:
Wat een gezeur om niks, ik ga heel vaak op offline weergeven. Ben namelijk lui met inloggen om m'n mail te bekijken en heb niet altijd zin om te msnen. Is toch niks mis mee...
Ben je al onder behandeling van een psycholoogquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:51 schreef RickoKun het volgende:
Dat zijn echt fokking loserts die aandacht tekort hebben en zich graag scharen onder het 'speciaal' zijn zodat ze je kunnen verassen dat ze offline zijn 'omdat ze niet met anderen willen praten'
Wat ben je dan voor loser met assertiviteits problemen?Die lui block je tog en flikker je weg? Maar neeeeeeeeh, blijf maar gewoon offline, lagere levensvormen
Waarom heb je dan mensen in je msn waarmee je niet wil pratenquote:Op maandag 8 september 2008 19:15 schreef Samson het volgende:
Doe ikzelf ook altijd standaard, zitten altijd mensen bij die ik niet altijd wil spreken, kom wel online als ik daar zin in heb. Als je afwezig doet spreken ze je nl nog altijd aan...
Het gaat erom dat je er voor kiest wie je zelf wil spreken en niet dat je steeds lastig wordt gevallen als je online bent. Ik ken trouwens veel mensen die daar niet zo'n zin in hebben en dus idd ook vaak offline zijn of mensen tijdelijk blocken. Is denk ik ook wel een beetje omdat de nieuwigheid onderhand wel van msn af is. Toen het er net was wilde je niet anders dan chatten met iedereen en aangesproken worden, nu vinden veel mensen t blijkbaar al snel storend...quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom hebben jullie offlinerts dan vrienden in je lijst waar je toch neit mee wil spreken? Er is een delete/block functie, wisten jullie dat?
Gast wtf! Als ik mien propedeuse nu nog haal dan kan ik naar de uni psycholoog worden en pwn ik al die n00bs!quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Ben je al onder behandeling van een psycholoog
Zijn ook zat mensen die tegen je beginnen te praten, dan kijk je wat diegene heeft gezegd staat er opeens offline. Dus sluit je het venstertje begint ie opeens weer te praten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:08 schreef B.E.D het volgende:
Als iemand op oflline staat zie je diegene niet, dus weet jij niet of die op offline staat.
Dus deze klacht gaat over iemand die op offline ZOU KUNNEN staan.
Je weet nooit wanneer je ze nodig hebt, of familie aan wie je belangrijk nieuws kwijt moet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom heb je dan mensen in je msn waarmee je niet wil praten???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |