ellegirlquote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, vast iemand van ellegirl forum want ze komt me niet bekend voor
@ BobbyB - Eh eh ik weet niet waarom je niet mee was!
Neequote:Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef BobbyB het volgende:
Zit nu iedereen ineens op de hyves van BT?
probeer bakstenenquote:Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ehm, morgen heb ik 5 uur aan tussenuren.
Ik ga even de roostermaker met eieren bekogelen.
Ja, ik ken m zeer goed zelfsquote:Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef Paaskonijn het volgende:
whehe BT ik heb een gemeenschappelijke vriend![]()
Ik wist niet dat je Jan-Peter Balkenende ook kende?
lang wel.quote:Op maandag 8 september 2008 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als dat die lange knappe is, ja
quote:Op maandag 8 september 2008 22:18 schreef Paaskonijn het volgende:
whehe BT ik heb een gemeenschappelijke vriend![]()
Ik wist niet dat je Jan-Peter Balkenende ook kende?
Weet niet, misschien heeft ze een leven gevondenquote:Op maandag 8 september 2008 22:20 schreef gers het volgende:
ben ik nou de enige die niet kijkt op de hyves van BT?
waar is trouwens je vriendin FAS?
Ooh ik vind dr wel knap eigenlijkquote:
OMG nu hoef ik alleen haar middelbare school aan te klikken en dan je irl naam ..quote:Op maandag 8 september 2008 22:21 schreef BigKahuna het volgende:
zij heeft een paar jaar bij mij in de klas gezeten
Wat is de wereld toch klein
ze is fokker ze heeft dus geen levenquote:Op maandag 8 september 2008 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet niet, misschien heeft ze een leven gevonden!
Hahaha omgquote:Op maandag 8 september 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
Ben ik weer![]()
Denet tijdens de kickbokstraining was er een nieuw wijf die non stop kreundeik was redelijk afgeleid.
moet je er ook niet neuqenquote:Op maandag 8 september 2008 22:22 schreef afcajos het volgende:
Ben ik weer![]()
Denet tijdens de kickbokstraining was er een nieuw wijf die non stop kreundeik was redelijk afgeleid.
zeker een of andere vreemde band als de klaxons ofzo?quote:Op maandag 8 september 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik vind dr wel knap eigenlijkik heb dr op msn. Maar ken haar niet echt persoonlijk, heb haar wel eens gesproken op een concert maar verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |