Nee maar 5 minuten voordat je gaat werken kan je niet zomaar ziek wordenquote:Op maandag 8 september 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
Die ziekmelding was te voorspellen?
Wellicht heeft die persoon een poging gedaan om als nog naar zijn/haar werk te vertrekken en kwam er toen achter dat hij/zij echt te beroerd was..quote:Op maandag 8 september 2008 17:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar 5 minuten voordat je gaat werken kan je niet zomaar ziek worden.
Foutje.quote:
Jij bent zeker zo'n typetje die vroeger op de middelbare school dagen bezig was met leren voor proefwerken om je gebrek aan intelligentie te compenseren, helaas zijn nu na 10 jaar al die leeruren tevergeefs geblekenquote:Op maandag 8 september 2008 18:16 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Foutje.
Ik ben gelukkig ook geen lerares Nederlands. Dus dan mag het. Iedereen snapt wat ik bedoelde..
Neuh. Ik had een hekel aan leren, dus neem ik nu genoegen met een middle-class baantje zonder uitzicht.quote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n typetje die vroeger op de middelbare school dagen bezig was met leren voor proefwerken om je gebrek aan intelligentie te compenseren, helaas zijn nu na 10 jaar al die leeruren tevergeefs gebleken!
Heb ik overdagquote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Zoek een fatsoenlijke baan.
Werkziek noemen we dat. Of iemand moet onder een auto terecht zijn gekomen.quote:Op maandag 8 september 2008 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Wellicht heeft die persoon een poging gedaan om als nog naar zijn/haar werk te vertrekken en kwam er toen achter dat hij/zij echt te beroerd was..
Of persoon hangt continu kotsend boven de wc en bedacht zich toen ineens "shit ik moest werken"..
Auw.quote:Op maandag 8 september 2008 18:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n typetje die vroeger op de middelbare school dagen bezig was met leren voor proefwerken om je gebrek aan intelligentie te compenseren, helaas zijn nu na 10 jaar al die leeruren tevergeefs gebleken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |