Nou inderdaadquote:Op maandag 8 september 2008 16:16 schreef GateWayX het volgende:
Dit komt toch wel een beetje over als een kijk-mij-een-hoog-inkomen-hebben-topic
Dan maak je de tegenhanger van dit topic. Reageer dan nietquote:Op maandag 8 september 2008 16:16 schreef GateWayX het volgende:
Dit komt toch wel een beetje over als een kijk-mij-een-hoog-inkomen-hebben-topic
En dat terwijl iedereen in Nederland met wat voor baan of uitkering dan ook van tijd tot tijd wel een eurootje of 40-50 kan ophoesten.quote:Op maandag 8 september 2008 16:16 schreef GateWayX het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2008 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou inderdaadEen vriend van me besloot toen hij 30 geworden was ook dat hij 'tegenwoordig een goede wijn boven een simpel biertje prefereert'
quote:Kortom speelt geld geen rol, dan is Cristal van Louis Roederer de fles die je moet drinken. Heb je wat minder te besteden dan zou ik gaan voor een Moët & Chandon dit zijn ook zeer goede kwaliteit champagnes tegen een wat vriendelijker tarief vanaf 20 euro / fles.
quote:Op maandag 8 september 2008 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de topictitel wat aangepast, dit is iets duidelijker
moet et chandon is bocht. er zijn veel betere kwalitietschampagnes te krijgen voor die afzettersprijs.quote:
heb een keer van een zakenrelatie een fles Moët & Chandon gekregen (zon giftbox met 2 glazen. http://www.champagne-excl(...)chenkverpakking.html )quote:Op maandag 8 september 2008 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet et chandon is bocht. er zijn veel betere kwalitietschampagnes te krijgen voor die afzettersprijs.
dat dus. misschien leuk om de volgende keer eens te gaan drinken met je vrienden. je hebt natuurlijk prijs- en kwaliteitverschillen bij moët, maar over het algemeen is het niet zo goed.quote:Op maandag 8 september 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb een keer van een zakenrelatie een fles Moët & Chandon gekregen )zon giftbox met 2 glazen.
Ik moet bekennen dat ik niet echt een champagne drinker ben maar die fles wel lekker vond..
Ik vind champagne een beetje een feestelijk drankje.. niet wat je op vrijdag avond na je werk op de bank gaat zitten drinken..quote:Op maandag 8 september 2008 16:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat dus. misschien leuk om de volgende keer eens te gaan drinken met je vrienden.
ja zoiets doen we al.. alleen dan niet aan het einde van het jaar.. meestal koop diegene die jarig is een lekkere fles waar we met zn allen van genieten ..quote:daarnaast nog een leuk idee wellicht. als iemand jarig is 25-50 euro cadeau doen en als de hele kring jarig is geweest van het geld mooie drank kopen en een proefavondje houden.
Cristal is the brand name of a well-known champagne produced by Louis Roederer. Cristal is easily recognized by its flat-bottomed clear, "crystal" bottle, anti-UV cellophane wrapper, and gold label. A typical price in the United States is $350 or more [1] for a bottle. In the United Kingdom, prices are around £150 per bottle and can rise to £650 in some bars in central London. In the Netherlands, prices are around ¤200 per bottle and can rise to ¤800 in some clubs in Amsterdam and Rotterdam, depending on the year the bottle is produced in and the venue.quote:Op maandag 8 september 2008 17:36 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
deze drink ik altijd, goed te doen.
quote:ook geen:
google naar de duurste wijn en ga hier mee lopen patsen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |