Wel als je de ene dag om 12 uur begint, de andere om 10 uur en soms opeens om half 9quote:Op maandag 8 september 2008 14:26 schreef karr-1 het volgende:
Dus half 9 is een onredelijke tijd om te beginnen? Jij gaat het nog zwaar krijgen....
Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:23 schreef Dr.Crane het volgende:
Vannochtend om half 9 college (sowieso, waarom zo vroeg al![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef _Arthur het volgende:
ScholierenStudenten die niet op tijd zijn voor een afspraakcollege
Dat dus.quote:Op maandag 8 september 2008 14:30 schreef DaFan het volgende:
Half 9 beginnen is half 9 beginnen. Anders deur dicht en oprotten.
Het gaat me niet eens om het feit dat ie zo stipt wil beginnen, maar meer de overdreven en zeurderige manier waarop ie ons toesprak.quote:Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef Kopbal het volgende:
Jij bent hier degene met een kutinstelling. Niet de docent.
TS kan er niet mee omgaan.
Je mag blij zijn dat 'ie je naar binnen laat. Zoals eigenlijk iedere 'docent' op het HBO doet.quote:Op maandag 8 september 2008 14:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het feit dat ie zo stipt wil beginnen, maar meer de overdreven en zeurderige manier waarop ie ons toesprak.
Doe ik vaak ook niet, omdat de meeste college's gewoon samenvattingen zijn van stof die ik zelf ook wel kan leren thuis.quote:Op maandag 8 september 2008 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kom dan gewoon niet. Het is gewoon rete storend wanneer iedereen maar binnenkomt vallen wanneer het hem uitkomt
euh.. ja, dat is raar.quote:Op maandag 8 september 2008 14:41 schreef Dr.Crane het volgende:
De meeste andere docenten zijn overigens vaak zelf veels te laat, raar he dat z'n studenten dat over nemen.
Hoe zouden ze je dan moeten toespreken? Op de knieen vallen en bedanken voor het feit dat je toch nog wilde komen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het feit dat ie zo stipt wil beginnen, maar meer de overdreven en zeurderige manier waarop ie ons toesprak.
Nee, gewoon zoals elke docent gewoon doorgaan met het college?quote:Op maandag 8 september 2008 14:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoe zouden ze je dan moeten toespreken? Op de knieen vallen en bedanken voor het feit dat je toch nog wilde komen.
Te laat binnenkomen bij een college is net zo storend als te laat binnenkomen in de bioscoop. Mensen die wel willen kijken/luisteren worden gestoord door het feit dat jij te lui bent om op tijd je bed uit te komen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals elke docent gewoon doorgaan met het college?
Kom daar maar eens mee aan bij je teokomstige baas...quote:Op maandag 8 september 2008 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
fashionable late is cool![]()
Half 9(hoeistjongegekkkee) Beter half 11 ofzo.
Het is vele male storender als de docent voor zo'n futiliteit z'n verhaal onderbreekt.quote:Op maandag 8 september 2008 14:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Te laat binnenkomen bij een college is net zo storend als te laat binnenkomen in de bioscoop. Mensen die wel willen kijken/luisteren worden gestoord door het feit dat jij te lui bent om op tijd je bed uit te komen.
boeiee werken is overratedquote:Op maandag 8 september 2008 15:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kom daar maar eens mee aan bij je teokomstige baas...
Voordeel is, de volgende dag hoef je helemaal niet meer te komen!
Hij zal toch moeten reageren, anders schuift iedereen op zijn eigen tijd naar binnen en dat wil je ook niet. Gewoon op tijd komen en als je te laat bent heb je pech sta je voor een dichte deur.quote:Op maandag 8 september 2008 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is vele male storender als de docent voor zo'n futiliteit z'n verhaal onderbreekt.
En dit soort mensen moet later ons land gaan leidenquote:Op maandag 8 september 2008 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
fashionable late is cool![]()
Half 9(hoeistjongegekkkee) Beter half 11 ofzo.
Wat een onzin. De meeste mensen zijn altijd op tijd, en een preek krijgen alsof je te laat bij Nederlands in de 2e klas komt slaat echt nergens op. Docent zeurt.quote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hij zal toch moeten reageren, anders schuift iedereen op zijn eigen tijd naar binnen en dat wil je ook niet. Gewoon op tijd komen en als je te laat bent heb je pech sta je voor een dichte deur.
Als je er niet tegen kunt adviseer ik je nooit te gaan werken en meteen een uitkering aan te vragen. Of denk je dat je baas het wel gaat pikken als je te laat komt?quote:Op maandag 8 september 2008 15:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. De meeste mensen zijn altijd op tijd, en een preek krijgen alsof je te laat bij Nederlands in de 2e klas komt slaat echt nergens op. Docent zeurt.
Ik wou dit nogmaals even belichten. Serieus 3 verschillende leraren die dus niet opdagen! En ook niet van te voren gemeld, kom je aan bij het klaslokaal, na een kwartier nog geen leraar. Ga je maar even rondvragen, blijkt de ene leraar in Zimbabwe te zitten, en 2 andere thuis!quote:Op maandag 8 september 2008 14:37 schreef XiChico het volgende:
Eerste week hogeschool Utrecht vorige week, 3 leraren die niet op zijn komen dagen.! Wat een kutschool ook.
een spoorknor?quote:Op maandag 8 september 2008 15:17 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
TS is een spoorknor____!
quote:Op maandag 8 september 2008 15:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dit soort mensen moet later ons land gaan leiden
Mijn huidige docent is zo vriendelijk om even mobiele nummers van mensen te verzamelen zodat hij de studenten zelf kan inlichten als hij verhinderd is.quote:Op maandag 8 september 2008 15:22 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ik wou dit nogmaals even belichten. Serieus 3 verschillende leraren die dus niet opdagen! En ook niet van te voren gemeld, kom je aan bij het klaslokaal, na een kwartier nog geen leraar. Ga je maar even rondvragen, blijkt de ene leraar in Zimbabwe te zitten, en 2 andere thuis!
1.5 uur voor in het OV voor een uur les, waar de leraar vervolgens niet van komt op dagen.
Niet echt vergelijkbaar gezien jij het salaris van de docent betaalt, en niet het salaris van je baas.quote:Op maandag 8 september 2008 15:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kunt adviseer ik je nooit te gaan werken en meteen een uitkering aan te vragen. Of denk je dat je baas het wel gaat pikken als je te laat komt?
Bij ons is er ook een lijstje rondgegaan voor mensen die langer als 1 uur in het OV zitten, nou mooi niet dat de 'tutor' ook maar iemand heeft gebeldquote:Op maandag 8 september 2008 15:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn huidige docent is zo vriendelijk om even mobiele nummers van mensen te verzamelen zodat hij de studenten zelf kan inlichten als hij verhinderd is.
Het salaris van de docent wordt onder meer betaald uit het schoolgeld dat een student betaald. De winst van de onderneming wordt onder meer opgebracht door de medewerkers. Hieruit wordt ook het salaris van de baas betaald.quote:Op maandag 8 september 2008 15:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet echt vergelijkbaar gezien jij het salaris van de docent betaalt, en niet het salaris van je baas.
Maar de basis van je verhaal is correct.quote:Op maandag 8 september 2008 15:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het salaris van de docent wordt onder meer betaald uit het schoolgeld dat een student betaald. De winst omzet van de onderneming wordt onder meer opgebracht door de medewerkers. Hieruit wordt ook het salaris van de baas betaald.
Zo ging dat voorheen bij ons ook wel eens, daar heb ik inderdaad nooit iets aan gehad. Ik heb er nu meer vertrouwen in, maar ik heb dan ook de hele periode maar 1 docent.quote:Op maandag 8 september 2008 15:27 schreef XiChico het volgende:
[..]
Bij ons is er ook een lijstje rondgegaan voor mensen die langer als 1 uur in het OV zitten, nou mooi niet dat de 'tutor' ook maar iemand heeft gebeld.
TS heeft inderdaad zonder zich er van bewust te zijn een topic geopend over een persoontje waarvan hij zelf min of meer in de voetsporen zal gaan treden.quote:Op maandag 8 september 2008 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen die zich niet aan afspraken houden floppen ook in het bedrijfsleven.
er is geen hoop voor TS
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 15:17 schreef William.Tecumseh.Sherman het volgende:
TS is een spoorknor____!
quote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Beauregard het volgende:
Het komt op mij over als een nogal schoolse gang van zaken. Maar wat wil je, het is hbo. Dat is middelbare school style voor figuren die denken alsnog wat van hun leven te kunnen maken ondanks het feit dat ze universiteit niet aankunnen.
Overigens, waarom open je dit topic? Je weet toch dat iedereen op FOK! wo'er is en derhalve geen boodschap heeft aan schools gejank van een hbo cursist?!
En terecht ook. Wat is de volgende stap? Een compleet Whopper meal mee naar binnen nemen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:05 schreef bas_obesitas het volgende:
wij mochten niet eens de les in eerst omdat we koffie bijhadden. werd ze vet boos enzo. later nog een brief over gekregen ook
Werk en school zijn dan ook 2 verschillende dingen. Ik heb ook een blauwe maandag les gegeven en daar was koffie en vreten ook niet toegestaan. En die wijven met flesjes water al helemaal niet.quote:Op maandag 8 september 2008 16:13 schreef bas_obesitas het volgende:
koffieals je niet meer op school zit mag je op je werk toch ook koffie drinken? vind ik niks mis mee.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:13 schreef Chriz2k het volgende:
Verkapt ik-heb-contact-met-een-meisje topic.
wat is blauwe maandag?quote:Op maandag 8 september 2008 16:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Werk en school zijn dan ook 2 verschillende dingen. Ik heb ook een blauwe maandag les gegeven en daar was koffie en vreten ook niet toegestaan. En die wijven met flesjes water al helemaal niet.
Je mag toch zelf weten of je komt of niet? Jij kan dus alleen maarquote:Op maandag 8 september 2008 16:05 schreef bas_obesitas het volgende:
wij mochten niet eens de les in eerst omdat we koffie bijhadden. werd ze vet boos enzo. later nog een brief over gekregen ook
Zo'n kutscholier die dagelijks vanuit het ouderlijk huis met trein en bus naar zijn school afreist, een college volgt en weer pleite gaat.quote:
Hej stoere ga Frasier kijken ofzoquote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Beauregard het volgende:
Het komt op mij over als een nogal schoolse gang van zaken. Maar wat wil je, het is hbo. Dat is middelbare school style voor figuren die denken alsnog wat van hun leven te kunnen maken ondanks het feit dat ze universiteit niet aankunnen.
Overigens, waarom open je dit topic? Je weet toch dat iedereen op FOK! wo'er is en derhalve geen boodschap heeft aan schools gejank van een hbo cursist?!
MBO ICT, was dat niet die opleiding waar laatst een topic over was? Dat je leerde om collega's die in de weg staan niet uit te schelden?quote:Op maandag 8 september 2008 16:36 schreef bas_obesitas het volgende:
is mbo slecht dan? ik heb mbo ict gedaan, was wel een leuke opleiding alleen leerde ik er soms echt domme dingen, zoals het natekenen van een achterkant van een pc enzo... maar het klopt wat ze eerder zeiden net op fok, iedereen hier doet natuurlijk universiteit enzo.
Dat realiseer je je nu opeens?quote:Op maandag 8 september 2008 16:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Werk en school zijn dan ook 2 verschillende dingen.
Omdat ze in de weg staan.quote:Op maandag 8 september 2008 16:42 schreef bas_obesitas het volgende:
en waarom zou je collegas gaan uitschelden?
Dat is momenteel niet op tv, leeghoofd.quote:Op maandag 8 september 2008 16:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hej stoere ga Frasier kijken ofzo
Ja, dat leerde je dus op MBO ICT, was laatst nog een topic over.quote:Op maandag 8 september 2008 16:44 schreef bas_obesitas het volgende:een reden om meteen te gaan schelden ja. vragen of ze opzij willen gaan kan natuurlijk tegenwoordig niet meer.
En die zijn minder met hetzelfde diploma?quote:Op maandag 8 september 2008 16:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zo'n kutscholier die dagelijks vanuit het ouderlijk huis met trein en bus naar zijn school afreist, een college volgt en weer pleite gaat.
Schelden? ik was blij dat ik 't kwijt was.quote:Op maandag 8 september 2008 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat leerde je dus op MBO ICT, was laatst nog een topic over.
Ik kan het topic niet meer vindenquote:Op maandag 8 september 2008 16:46 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Schelden? ik was blij dat ik 't kwijt was.
Heerlijk, misplaatste retoriek.quote:Op maandag 8 september 2008 16:45 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
En die zijn minder met hetzelfde diploma?
Hogeschool Leidenquote:Op maandag 8 september 2008 14:23 schreef Dr.Crane het volgende:
Vannochtend om half 9 college (sowieso, waarom zo vroeg al) en een klasgenote en ik kwamen zo tegen tien over half de collegezaal binnen, eerst nog even koffie halen enzo
. Waar normaal een docent je vriendelijk begroet en al blij is dat je er voor 9 uur bent, stopte deze nieuwe docent met praten en vroeg ons : "dame en heer, jullie hadden vertraging met de trein ofzo?"
![]()
Daarna een heel lulverhaal (waarom moet je zo stipt op tijd beginnen als je blijkbaar wél de tijd hebt om te zeuren over om half 9 aanwezig zijn) en toen ik zei dat ik het onzin vond dat je stipt half 9 in de zaal moest zijn, zei ie "dan rest je ook de mogelijkheid om niet te komen". Vond ik prima, maar even later kwam ie er weer op terug en raadde die ons toch aan om aanwezig te zijn. Meneer wist namelijk niet zo goed hoe Blackboard werkte en gaf tijdens de college's belangrijke informatie die hij dus niet op Blackboard zette.![]()
Ga op de middelbare school lesgeven of verplaats je college's naar een normale tijd, stomme in het bedrijfsleven geflopte part-time lul.
Klacht 1: mensen uit het bedrijfsleven die het onderwijs in gaan omdat ze het niet aankunnen daar.
Klacht 2: docenten op het HBO die denken dat ze in het middelbaar onderwijs werken en zichzelf niet voorbereiden op iets simpels als Blackboard.
Klacht 3: ik had vannochtend beter kunnen uitslapen en zelf de stof kunnen leren zoals ik wel vaker doe.
- HBO
- TS is lui
Elke universiteit en hogeschool in Nederland maakt gebruikt van Blackboard hoor.quote:Op maandag 8 september 2008 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Hogeschool Leidensaaier en ongezelliger kan haast gewoon niet.
Zegt zij van niet dan? Tering.quote:Op maandag 8 september 2008 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Elke universiteit en hogeschool in Nederland maakt gebruikt van Blackboard hoor.
Maar hij gebruikt het feit dat TS Blackboard in zijn OP noemt als aanleiding om aan te tonen dat TS op Hogeschool Leiden zit.quote:Op maandag 8 september 2008 17:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zegt zij van niet dan? Tering.
Ehhh, hijquote:Op maandag 8 september 2008 17:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2008 17:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
QEDquote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef Beauregard het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2008 15:13 schreef Chriz2k het volgende:
Verkapt ik-heb-contact-met-een-meisje topic.
Toen lag ik nog lekker in bedquote:Op maandag 8 september 2008 14:23 schreef Dr.Crane het volgende:
Vannochtend om half 9
Whehe ik heb een klasgenoot die standaard altijd net 5 a 10 minuten later komt, vindt ie cool?quote:
Alsof de gemiddelde ICT-nerd tegen mensen durft te schelden of uberhaupt wat te zeggen?quote:Op maandag 8 september 2008 16:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat leerde je dus op MBO ICT, was laatst nog een topic over.
wtf moet jij als kutscholier die recalcitrant is en allang blij moet zijn dat er nog iemand is die je les wil geven met dr crane als avatar? schandalig.quote:Op maandag 8 september 2008 18:31 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde ICT-nerd tegen mensen durft te schelden of uberhaupt wat te zeggen?
Leer Nederlands kneus.quote:Op maandag 8 september 2008 17:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij gebruikt het feit dat TS Blackboard in zijn OP noemt als aanleiding om aan te tonen dat TS op Hogeschool Leiden zit.
Het is trouwens een (uiterst debiele) hij.
Hij concludeert uit het feit dat Blackboard wordt genoemd in de OP dat TS op Hogeschool Leiden zit, terwijl je dat helemaal niet KAN concluderen uit het woordje Blackboardquote:Op maandag 8 september 2008 17:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
HBO-ertjes zijn geen studenten en ze gaan naar school ipv college!quote:Op maandag 8 september 2008 14:29 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef _Arthur het volgende:
ScholierenStudenten die niet op tijd zijn voor een afspraakcollege
quote:Op maandag 8 september 2008 20:10 schreef _Arthur het volgende:
[..]
HBO-ertjes zijn geen studenten en ze gaan naar school ipv college!
totaal mee eens. ik kan daarom niet wachten om te gaan werken!quote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Wel als je de ene dag om 12 uur begint, de andere om 10 uur en soms opeens om half 9Ritme opdoen is een zware taak dan.
Zoals ik vroeger tegen mijn kinderen zei toen ze nog niet verantwoordelijk genoeg waren om zich aan simpele afspraken te houden. Als je je gedraagt als een klein kind, wordt je ook zo toegesproken.quote:Op maandag 8 september 2008 14:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ah, dus als een docent een keer iets te laat is (wat volgens jou kinderlijk gedrag is) mag ik hem of haar de volgende keer ook zo aanspreken?quote:Op maandag 8 september 2008 20:23 schreef Anna-van-Kleef het volgende:
[..]
Zoals ik vroeger tegen mijn kinderen zei toen ze nog niet verantwoordelijk genoeg waren om zich aan simpele afspraken te houden. Als je je gedraagt als een klein kind, wordt je ook zo toegesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |