abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 12:01:02 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63561681
Okay, qua meeting. Wie komen er allemaal vanavond en gaan we nog ergens vooraf verzamelen? Zo ja, how about half zeven op Rotterdam CS?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63562541
Ik kan geen vaste tijd afspreken, hangt er helemaal vanaf hoe laat ik vanmiddag klaar ben. (on)Belangrijk geneuzel op werk bla bla
pi_63564261
Ik vind het prima. Moet ik wel om kwart voor 5 de trein pakken, maar dat sowieso.
En wie komen er dan allemaal?

En wat voor concertgangers zijn jullie? ik sta het liefst een beetje vooraan, naast de pit (links) en helemaal in mezelf gekeerd te dansen
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 14:15:37 #204
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63565301
Ik sta meestal bij de bar.
Dus achterin of aan de zijkant, afhankelijk van de zaal.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63565307
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind het prima. Moet ik wel om kwart voor 5 de trein pakken, maar dat sowieso.
En wie komen er dan allemaal?

En wat voor concertgangers zijn jullie? ik sta het liefst een beetje vooraan, naast de pit (links) en helemaal in mezelf gekeerd te dansen
Ik sta ook het liefst links vooraan! Vanaf het podium rechts dus . In de meeste zalen staan daar op de een of andere manier alttijd minder mensen.

Kut, ik ben mijn oordopjes vergeten Dat wordt ruis vanavond
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 14:21:25 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63565497
Oordopjes kun je daar kopen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63565550
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:15 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik sta ook het liefst links vooraan! Vanaf het podium rechts dus . In de meeste zalen staan daar op de een of andere manier alttijd minder mensen.

Kut, ik ben mijn oordopjes vergeten Dat wordt ruis vanavond
Mss kan je ze ergens halen bij Watt? Gewoon die gele dingen, kan iig wel bij Tivoli.
Maar inderdaad, links is het áltijd rustiger, heel vreemd. Zal ik anders mn nummer PM'en, zodat je kunt melden of je op de 'meeting' kunt zijn?

Maar goed, waar gaan we meeten? Daar tegenover de uitgang, waar een Smullers zit (geloof ik)?
pi_63565637
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:21 schreef Breuls het volgende:
Oordopjes kun je daar kopen.
Maar die gele dingen verpesten het geluid. Ik heb thuis een mooi setje liggen die het toch ff wat beter doet.
pi_63565662
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:23 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Mss kan je ze ergens halen bij Watt? Gewoon die gele dingen, kan iig wel bij Tivoli.
Maar inderdaad, links is het áltijd rustiger, heel vreemd. Zal ik anders mn nummer PM'en, zodat je kunt melden of je op de 'meeting' kunt zijn?

Maar goed, waar gaan we meeten? Daar tegenover de uitgang, waar een Smullers zit (geloof ik)?
Ik vind het goed, pm maar door. Maar dan gaan we niet aan de bar staan bij Breuls hoor. Dat vind ik suf.
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 14:32:10 #210
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63565810
Links vooraan is ook een bar.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63565811
Nee dat is suf, als ik daar ga dansen dan kijkt iedereen me raar aan en gaan ze me schoppen
pi_63566090
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:32 schreef Breuls het volgende:
Links vooraan is ook een bar.


Het is mij trouwens nog niet gelukt de nieuwe nummers goed te luisteren. Al die slechte live opnames doen pijn aan mijn oren. Alleen Ulysses heb ik een paar keer gehoord.
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 14:45:42 #213
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63566196
Ulysses is steeds op de radio. Verder ken ik alleen Lucid Dreams natuurlijk, maar de rest is nieuw.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63566437
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:45 schreef Breuls het volgende:
Ulysses is steeds op de radio. Verder ken ik alleen Lucid Dreams natuurlijk, maar de rest is nieuw.
Helaas hebben ze hier op werk altijd radio Veronica aan staan Daar hoor je nooit wat nieuws... Die zender is alleen leuk als ze soms eens een Nirvana plaatje draaien.

Ik kan de 2 albums + wat B kantjes volledig mee blehren, neurien en gitaarpartijen nadoen Dus ik zou niet naast mij gaan staan
pi_63566527
Nou jongens, ik ben (in de buitenlucht dan) te herkennen aan mijn blonde halflange haar met krullen, ik ben 1.70 en ik heb een zwarte jas met een bestwelfelgroene sjaal.

Ik ga even pitten (als in slapen) en dan check ik het topic straks nog even, want zo lijkt het erop dat we met maximaal 3 personen zijn En ik weet de weg niet dus ik moet wel een meeter hebben
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 15:12:03 #216
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63566937
Dit is de looproute.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63567094
Ik heb er zin in
pi_63567351
Da's een makkie met lopen
pi_63568453
Welk metro station zit daar?
Eendrachtsplein toch?
pi_63568621
Nouja ik zie jullie straks? Ik weet niet wie, maar ik blijf wel tot maximaal kwart voor 7 staan, als dan nog niemand me aan heeft gesproken met mijn naam (Lisa), dan ben ik naar Watt
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 16:16:09 #221
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63568630
Eendrachtsplein zit een eindje verderop. Qua Metro is CS het dichtste bij, vermoed ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 16:20:36 #222
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63568768
quote:
Op donderdag 27 november 2008 14:23 schreef frame-saw het volgende:

Maar goed, waar gaan we meeten? Daar tegenover de uitgang, waar een Smullers zit (geloof ik)?
Op de hoek zit een Smullers ja. Lijkt me een goede plek. Gewoon bij de hoek, da's duidelijk zat.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63569106
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:20 schreef Breuls het volgende:

[..]

Op de hoek zit een Smullers ja. Lijkt me een goede plek. Gewoon bij de hoek, da's duidelijk zat.
Bij het station voor de deur dus? 18:30 bij de Smullers, ik ga mijn best doen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 16:35:52 #224
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63569157
Ja. Als je vanaf het perron naar beneden gaat kom je in de tunnel, die loop je uit (in perronnummering-aflopende richting) en dan zie je het vanzelf.

En als je niet de tunnel ingaat maar de loopbrug op is het: dezelfde richting, dan omlaag en dan zie je 'm ook vanzelf.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63570823
Ik kom rond die tijd ook langs. Ik maak stiekem een foto
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 18:15:31 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63571430
Kom er net achter dat ik m'n ticket nog moet printen.

-edit-
Craaap, mijn printer drukt niks af.

Ik gebruik dat rotding ook nooit...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 18:22:26 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63571584
Goed, die doet het niet. Ik ga langs een copyshop en ben dus later.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63571906
Ik heb er zin in en ik ben laat (voor het concert)!

De nieuwe hoes vind ik mooi trouwens.
Stay on my arm, you little charmer
pi_63572071
Over een kwartiertje richting de stad van de kakkerlakken
Alles over voor Franz
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 18:47:40 #230
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63572184
Phew, geprint!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 18:51:17 #231
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63572278
En te laat bij meetingpunt...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 19:26:22 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63573298
En binnen. Uitverkocht betekent wel een lange rij
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 19:37:57 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63573630
De Kift is tof. Het zou enorm cool zijn als zij mee zouden doen met Outsiders
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63574004
Ga van het concert genieten, joh!
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 20:10:38 #235
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63574684
Doe ik ook
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 27 november 2008 @ 21:59:18 #236
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63578681
Zo, was dat even geniaal. Beste concert ooit voor mij.

De nieuwe nummers klonken ook heel erg goed, en ze speelden 40' echt briiljant.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 22:00:43 #237
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63578745
En weer buiten. Damn, ze waren *erg* goed
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 27 november 2008 @ 22:08:19 #238
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63579105
Wel jammer dat ik dik een half uur in de ijzige kou heb moeten wachten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 27 november 2008 @ 22:11:24 #239
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63579246
Briljant concert, vanaf het begin hadden ze de hele zaal mee. Ulysses werd ook erg goed ontvangen ondanks dat nagenoeg niemand die natuurlijk kende. Ik miste alleen wel Lucid Dreams en Come on home .
2000 light years from home
  Admin donderdag 27 november 2008 @ 22:43:28 #240
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63580665
Ulysses werd redelijk meegezongen, maar was inderdaad nog redelijk onbekend. De nieuwe nummers die ik nog niet kende vond ik iig leuk, dus kom maar op met dat album.

De show zelf was sowieso erg goed. Goed feestje, goed gespeeld. Walk away was vooral aan het begin erg mooi, de hits waren erg tof.

Ik heb gewoon helemaal niks te klagen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63582736
Leuk concert ja.
Allen jammer dat ik door de lange rij het grootste gedeelte van De Kift heb gemist.
pi_63582942
Ik vond ze goed, maar niet geweldig. Niet het beste concert ooit voor mij. Veel nummers vervelen me onderhand een beetje, maar Take Me Out vind ik nog steeds geweldig, ook vanavond weer. Helaas heb ik niks van De Kift gezien, hoe was dat? Kwam ook door de rij .

De nieuwe nummers vind ik minder dan de oude, ze zijn anders . Voormalig ''Kathryn Kiss Me'' vind ik nog steeds de beste nieuwe, goed intro ook.

Ik miste Lucid Dreams (ik had wel die 8 min. versie willen horen), This Boy, Darts of Pleasure en I'm Your Villain. Kan zijn dat ze die wel gespeeld hebben.
Stay on my arm, you little charmer
pi_63583202
Ik heb de hele avond met een grote glimlach op mijn gezicht staan te genieten, hoor! Als band zijn ze wel gegroeid van de jonge honden die ze een paar jaar geleden nog waren.
Leuk ook dat de bassist en de zanger gewoon in de zaal stonden tijdens het voorprogramma, vlakbij de deur voor het trappetje stonden ze.
Ook grappig dat ze zich allemaal (op de bassist na) na het laatste nummer ruggelings in het publiek lieten vallen. De drummer kwam helemaal bij de soundboard uit.
En van wie was nou die schoen die een paar keer door de lucht vloog!?

Toch nog even een puntje van kritiek op Watt, wat(t) een lange rijen buiten!
Wij waren er om 19 uur en om 19.30 uur waren we pas binnen. Je moest door 4 Checkpoints Charlie heen voordat je dan eindelijk naar je concert kon gaan kijken...
Eerst werd je door Charlie I met groepjes van 20 mensen naar Charlie II gestuurd, daar werd je tas binnenstebuiten gekeerd, zelfs pakjes Sultana's werden afgepakt. Toen een fuik in naar Charlie III, de verplichte garderobe en toen nog Charlie IV, de kaartjesscanner. Die garderobe-procedure duurt zó lang, dat de rij buiten maar blijft groeien. In andere zalen gaat dat allemaal veel soepeler en meer ontspannen, waarom hier dan niet?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 28 november 2008 @ 00:01:40 #244
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63583224
This Boy hebben ze wel gespeeld.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63583743
Ja ik kreeg in de trein honger en een hoestaanval, maar waar waren mijn chips en water? In de prullenbak in Watt! Ik kon makkelijk een kilo drugs meesmokkelen, dus ik snapte het probleem niet.

Anyway, het was wel vet. Ik vond het publiek alleen niet zo. Normaal dansen zat er niet in (vanwaar ik stond), het was hossen of stilstaan. En als ik hos, ik omval. Dus.
pi_63584838
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:00 schreef Felixa het volgende:
Leuk ook dat de bassist en de zanger gewoon in de zaal stonden tijdens het voorprogramma, vlakbij de deur voor het trappetje stonden ze.
Ook grappig dat ze zich allemaal (op de bassist na) na het laatste nummer ruggelings in het publiek lieten vallen. De drummer kwam helemaal bij de soundboard uit.
En van wie was nou die schoen die een paar keer door de lucht vloog!?
Oh, dat was me allemaal niet opgevallen.
Volgens mij waren ze tijdens het concert trouwens ook opnamen aan het maken, buiten stond ook zo'n busje.
quote:
Toch nog even een puntje van kritiek op Watt, wat(t) een lange rijen buiten!
Wij waren er om 19 uur en om 19.30 uur waren we pas binnen. Je moest door 4 Checkpoints Charlie heen voordat je dan eindelijk naar je concert kon gaan kijken...
Eerst werd je door Charlie I met groepjes van 20 mensen naar Charlie II gestuurd, daar werd je tas binnenstebuiten gekeerd, zelfs pakjes Sultana's werden afgepakt. Toen een fuik in naar Charlie III, de verplichte garderobe en toen nog Charlie IV, de kaartjesscanner. Die garderobe-procedure duurt zó lang, dat de rij buiten maar blijft groeien. In andere zalen gaat dat allemaal veel soepeler en meer ontspannen, waarom hier dan niet?
Op de rij had ik me ook flink verkeken, aangezien het in september bij The Stooges wel allemaal redelijk vlot ging (beter weer en geen verplichte garderobefuik, dat wel). Nou weet ik niet hoe het bij andere drukke concerten van de afgelopen tijd is verlopen, maar het zou wel kunnen dat ze bij het plannen en organiseren gewoon nog niet genoeg rekening hebben gehouden met een maximaal aantal bezoekers met jas.

Dat van die Sultana's is wel belachelijk, ze verkopen toch zelf geen eten in de zaal?
pi_63588150
Het was tof .
Alleen die rij buiten, tering. Vriendin van me moest tot half zeven werken in Utrecht, dus we konden niet heel vroeg in Rotterdam zijn, maar we schrokken van de rij. 'Het begon toch om half negen?' 'Eh, ja.' 'Oh, kut.'
Garderobe ging eigenlijk heel snel, maar volgens mij waren die meisjes door alle hectiek even vergeten logisch na te denken. Meisje pakt hanger voor jas van vriendin, scheurt labeltje af, geeft vriendin labeltje, iemand anders van garderobe pakt de hanger en hangt er de jas van iemand anders aan.
Ehm, ja, oké?
En oja, een euro om te piesen . Krijg je een stempel zodat je de hele avond zo naar binnen kunt lopen, maar ik hoef niet zo vaak naar de wc in anderhalf uur.

Ik vond het optreden hartstikke tof, veel beter dan op Lowlands maar dat komt waarschijnlijk door de zaal. En op LL had ik acute pfeiffer of zo, toen was ik zo vreselijk moe dat ik er maar weinig van heb meegekregen.
Ik stond achter het soundboard, op het eerste treedje en had zo perfect zicht op het podium en de springers, zag er ontzettend leuk uit vanaf die plek. En die drummer eindigde dus vlak voor ons, maar wat een dun manneke zeg, vriendin en ik stonden echt met verbazing te kijken dat zijn middel ongeveer de omtrek van m'n bovenbeen had .
De nieuwe nummers vond ik ook erg tof klinken, het enige minpuntje vind ik dat het wel een erg kort optreden was. Meestal moet ik rennen voor de trein, maar nu zijn we op onze dooie gemak naar het station gelopen, nog een kroket uit de muur getrokken en naar spoor 13 gelopen en ruim op tijd de trein gehaald, ik was zowaar voor middernacht thuis .
Tap tap tap
pi_63588660
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:10 schreef Breuls het volgende:
Posten tijdens een concert

Het was weer super goed, alles wat ik wil zeggen is al gezegt eigenlijk. Band in het publiek, leuk voorprogramma en lange rijen zijn wel de sleutelwoorden van de avond.

Ik heb ze een paar jaar eerder ook in Tivoli, later in de HMH en een keer op Pinkpop gezien. Maar eigenlijk is het steeds het zelfde. Lekker met zijn alle drummen bij outsiders, de zal in op het einde, acts die in Tivoli ook al opgevoerd werden. Maar je ziet ze er van genieten, samen met de zaal, dus dat maakt het wel weer goed. Toch zou ik na het nieuwe album wel een frisse wind door de show heen blazen als ik FF was. Of zouden ze te lat te hoog hebben gelegd?
  Admin vrijdag 28 november 2008 @ 10:49:23 #249
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63589171
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef Goover het volgende:

[..]

Posten tijdens een concert
Ej, ik heb alleen tijdens de Kift en de pauze gepost.

Ik vond het overigens ook best kort. Hoewel, ik vond het snel voorbij, da's wellicht iets anders.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 28 november 2008 @ 11:11:16 #251
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63589793
De garderobe is niet verplicht hoor. Ik hou m'n jas altijd aan, ook in Watt.
Verder wel okaye review. Als ze idd steeds hetzelfde doen mogen ze wel eens nadenken over hun show.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63590169
Ohw? Dan lieten ze het verplicht lijken.

En mensen met tassen lieten ze ook in de verkeerde rij staan (toch, frame-saw? )

frame en ik stonden trouwens netjes op het meeting point, Breuls heeft van een afstandje gekeken en sprak ons pas na het concert aan (zijn kaartjes myserie werd keurig bijgehouden in het forum ). Verder heb ik geen Fok!-ers herkend. Iemand zou toch een foto maken ofzo?
  Admin vrijdag 28 november 2008 @ 11:48:49 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63590744
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:26 schreef Goover het volgende:

frame en ik stonden trouwens netjes op het meeting point,
Op CS? Ik zag jullie niet staan. Maar ik was er ook te laat..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63590905
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:48 schreef Breuls het volgende:

[..]

Op CS? Ik zag jullie niet staan. Maar ik was er ook te laat..
Ja op CS voor de Smullers vanaf 18:15 stond ik er en frame was er ook vanaf 18:30. We stonden er tot 18:40.

En idd, je was te laat
pi_63590955
quote:
Op donderdag 27 november 2008 17:46 schreef Leonos het volgende:
Ik kom rond die tijd ook langs. Ik maak stiekem een foto
Ja jou bedoelde ik een paar posts terug, waar is de foto?!
pi_63590998
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:26 schreef Goover het volgende:
Ohw? Dan lieten ze het verplicht lijken.

En mensen met tassen lieten ze ook in de verkeerde rij staan (toch, frame-saw? )

frame en ik stonden trouwens netjes op het meeting point, Breuls heeft van een afstandje gekeken en sprak ons pas na het concert aan (zijn kaartjes myserie werd keurig bijgehouden in het forum ). Verder heb ik geen Fok!-ers herkend. Iemand zou toch een foto maken ofzo?
Ik zou stiekem een foto maken ja, maar was te laat enzo
Heb nog links voor bij de bar een paar keer biertjes gehaald. Maar weet niet hoe jullie eruit zien

Maar Franz Ferdinand was echt tof
  Admin vrijdag 28 november 2008 @ 12:00:57 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63591076
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:54 schreef Goover het volgende:

[..]

Ja op CS voor de Smullers vanaf 18:15 stond ik er en frame was er ook vanaf 18:30. We stonden er tot 18:40.
Om 18.40 stond ik bij Multicopy voor zes euro vijftig mijn ticket uit te printen.
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:58 schreef Leonos het volgende:

Heb nog links voor bij de bar een paar keer biertjes gehaald. Maar weet niet hoe jullie eruit zien
Ik stond daar ook, afwisselend bij de bar en het podum.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63591584
Nog even over die garderobe... dit staat er in de huisregels van Watt:
quote:
(knip)

Op diverse plaatsen in WATT hangen camera’s. Een ieder die WATT bezoekt, stemt toe in het
maken van opnamen en het gebruik van het verzamelde materiaal bij vervolging.

Garderobe is verplicht.

U bent zelf verantwoordelijk voor u eigendommen. WATT accepteert geen verantwoordelijkheid
bij diefstal/vermissing en/of beschadigingen.

(knip)
Hier alle huisregels.

Niet dat ze nou met een pistool tegen je hoofd gaan staan als je je jas niet inlevert, maar ik vind het een rare regel voor een concertzaal.
Ik vind gewoon dat ze in Watt erg streng zijn met alles. Als je dit vergelijkt met Paradiso, een zaal met een vergelijkbare capaciteit dan gaat het er daar allemaal veel losser aan toe. Als je zag hoeveel security er rondliep in Watt buiten in de hal! Wat doen die daar? Wij zijn geen stelletje criminelen, we komen naar een bandje kijken. That's all.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Admin vrijdag 28 november 2008 @ 12:22:34 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63591667
Oh. Ik ben nu twee keer in Watt geweest en twee keer met jas aan. Sowieso heb ik geen zin mijn jas uit te doen, en het lijkt me toch dat ik dat wel effe lekker zelf bepaal.

Al mijn spullen zitten in mijn jaszak. Ik heb geen zin die eruit te moeten halen omdat ik m'n jas zou moeten inleveren...

Maar Paradiso is wel relaxeder. Ik heb daar nog nooit buiten in de rij gestaan. Daar kun je gewoon lekker alvast naar binnen en warm met een biertje wachten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63592359
Watt schijnt redelijk veel problemen met bewoners te hebben, misschien dat dat er mee te maken heeft?

Het concert was super. Je zag dat ze er zin in hadden.
Ik had ze tot nu toe alleen in de HMH gezien, dit was veel beter. Outsiders was hetzelfde ja, maar voor mij was het niet zo ergerlijk omdat ik ze pas 1 keer gezien had.
Nieuwe nummers klonken lekker, Walk Away was prachtig ingetogen gedaan.
Ik miste alleen This Boy wel een beetje.
pi_63592403
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:19 schreef Felixa het volgende:
Nog even over die garderobe... dit staat er in de huisregels van Watt:
[..]

Hier alle huisregels.

Niet dat ze nou met een pistool tegen je hoofd gaan staan als je je jas niet inlevert, maar ik vind het een rare regel voor een concertzaal.
Ik vind gewoon dat ze in Watt erg streng zijn met alles. Als je dit vergelijkt met Paradiso, een zaal met een vergelijkbare capaciteit dan gaat het er daar allemaal veel losser aan toe. Als je zag hoeveel security er rondliep in Watt buiten in de hal! Wat doen die daar? Wij zijn geen stelletje criminelen, we komen naar een bandje kijken. That's all.
Dus toch..

Ik vind het niet erg dat er wat extra beveiliging rond loopt, ik heb er geen last van. Toen Paul bij de mengtafel uit kwam was er ook een beveiligings mannetje naar hem opweg. Wat uiteindelijk overbodig bleek te zijn, want hij kon rustig door de zaal lopen met zijn roadie.
pi_63592442
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:46 schreef JeroenV het volgende:
Watt schijnt redelijk veel problemen met bewoners te hebben, misschien dat dat er mee te maken heeft?

Het concert was super. Je zag dat ze er zin in hadden.
Ik had ze tot nu toe alleen in de HMH gezien, dit was veel beter. Outsiders was hetzelfde ja, maar voor mij was het niet zo ergerlijk omdat ik ze pas 1 keer gezien had.
Nieuwe nummers klonken lekker, Walk Away was prachtig ingetogen gedaan.
Ik miste alleen This Boy wel een beetje.
Dit was zeker beter dan in de HMH. Clubshows zijn bijna altijd beter vind ik. Zeker Franz komt veul beter tot zijn recht in zo'n zaaltje. Het optreden in Tivoli staat nog steeds onverslagen op #1 in mijn concertlijst, dit optreden komt ook ERG dichtbij de eerste plaats.

Dat was 28 juni 2006, de 2e avond in Tivoli.. De rillingen lopen nog over mijn rug...
pi_63592572
Nog steeds vind ik het jammer van het publiek wat er was, ik 'dans' gewoon, als ik spring flikker ik gegarandeerd om en sowieso vind ik springen er wat idioot uitzien. Maar als ik een dansje waagde werd ik raar aangekeken Niet dat ik me er iets van aantrok, maar wees een beetje open-minded zeg
pi_63592651
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef frame-saw het volgende:
Nog steeds vind ik het jammer van het publiek wat er was, ik 'dans' gewoon, als ik spring flikker ik gegarandeerd om en sowieso vind ik springen er wat idioot uitzien. Maar als ik een dansje waagde werd ik raar aangekeken Niet dat ik me er iets van aantrok, maar wees een beetje open-minded zeg
Ik heb genoeg mensen zien dansen ipv stilstaan of hossen. Mensen die raar kijken zijn gewoon jalours! (en staan zelf meestal stil)
pi_63592760
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:58 schreef Goover het volgende:

[..]

Ik heb genoeg mensen zien dansen ipv stilstaan of hossen. Mensen die raar kijken zijn gewoon jalours! (en staan zelf meestal stil)
Ja maar waar ik stond werd het niet geaccepteerd ofzo. Gingen ze tegen me aanduwen, ja wtf. Maar goed, dat overleef ik ook wel.
Ook irritant waren de mensen die foto's van zichzelf gingen maken tijdens het optreden. Ervoor/erna: prima. Maar tijdens? Whywhywhy? En met mijn concentratievermogen ben ik zo vergeten dat ik bij een concert ben en interesseer ik me alleen nog maar voor die fotocamera
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:10:44 #266
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63592979
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:55 schreef frame-saw het volgende:
Nog steeds vind ik het jammer van het publiek wat er was, ik 'dans' gewoon, als ik spring flikker ik gegarandeerd om en sowieso vind ik springen er wat idioot uitzien. Maar als ik een dansje waagde werd ik raar aangekeken Niet dat ik me er iets van aantrok, maar wees een beetje open-minded zeg
dat maak ik de laatste tijd wel vaker mee.. zelfs een keer zo erg dat ze mot gingen zoeken en ik er door de security uit werd gehaald. en dat alleen omdat ik een feessie aan t bouwen ben... vage lui tegenwoordig die concertgangers... ga dan naar t theater ofzo :S
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_63593210
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:02 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ja maar waar ik stond werd het niet geaccepteerd ofzo. Gingen ze tegen me aanduwen, ja wtf. Maar goed, dat overleef ik ook wel.
Ook irritant waren de mensen die foto's van zichzelf gingen maken tijdens het optreden. Ervoor/erna: prima. Maar tijdens? Whywhywhy? En met mijn concentratievermogen ben ik zo vergeten dat ik bij een concert ben en interesseer ik me alleen nog maar voor die fotocamera
Ja al die camera's MEGA vervelend! Het zou verboden moeten worden . Gewoon een volledig verbod, op een paar pers fotograven na. Dan kunnen we weer gewoon genieten zonder lichtegevende LCD schermen in de lucht.. En dan zijn we van alle slechte concertfoto's af
pi_63593243
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:10 schreef ebeaydojraes het volgende:

[..]

dat maak ik de laatste tijd wel vaker mee.. zelfs een keer zo erg dat ze mot gingen zoeken en ik er door de security uit werd gehaald. en dat alleen omdat ik een feessie aan t bouwen ben... vage lui tegenwoordig die concertgangers... ga dan naar t theater ofzo :S
Ja, het ligt wss ook wel aan de band. Normaal ga ik naar veel kleinere bands, maar bij sommige mooiboys vroeg ik mij af waarom zij een kaartje hadden (gezien de snelle uitverkoop daarvan).

En dat stilstaan op nieuwe nummers vind ik ook niks, luister naar de maat en dans een beetje mee! Boeiend dat je het niet kent.

Ah en nu ga ik douchen want ik heb bijna 12 uur achter elkaar geslapen
pi_63593526
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:20 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Ja, het ligt wss ook wel aan de band. Normaal ga ik naar veel kleinere bands, maar bij sommige mooiboys vroeg ik mij af waarom zij een kaartje hadden (gezien de snelle uitverkoop daarvan).

En dat stilstaan op nieuwe nummers vind ik ook niks, luister naar de maat en dans een beetje mee! Boeiend dat je het niet kent.

Ah en nu ga ik douchen want ik heb bijna 12 uur achter elkaar geslapen
Nou, ik kan pas echt goed los gaan als ik het nummer ken. Maar dat is vast meer een metaal probleem ofzo.

12 uur geslapen Mijn wekker ging gewoon om 6:30
pi_63593733
Ja mijne ging om half elf en alsnog heb ik me verslapen
Maar ik had gister maar 5 uurtjes slaap gehad ofzo
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:51:33 #271
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_63594035
mwa.. idd. luister naar de beat en t refrein ken je snel genoeg
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_63595533
Recensie nu.nl
quote:
Meisjes kunnen nog steeds dansen op Franz Ferdinand
Uitgegeven: 28 november 2008 14:07

AMSTERDAM - Franz Ferdinand is weer terug en iedereen mag het weten. De band uit het Schotse Glasgow probeert nieuwe nummers uit in een kleine tour. Donderdagavond was Watt in Rotterdam aan de beurt.

Franz Ferdinand in Watt Rotterdam

De Schotse band gooit er maar gelijk een nieuw nummer in. De zaal is nog wat tam en barst niet gelijk los. 'Do You Want To', van het tweede album 'You Could Have It So Much Better', doet het wat dat betreft inderdaad een stuk beter en het publiek weet weer waarvoor het is gekomen.

Al vanaf het eerste album claimt Franz Ferdinand muziek te maken waar meisjes op kunnen dansen. Zij kunnen hun hart ophalen aan zanger Alex Kopranos die vanavond zijn spreekwoordelijke rode schoentjes uit de kast heeft gehaald. Diezelfde meisjes vallen dan ook massaal vooraan in katzwijm wanneer Alex een draai en een sprongetje maakt.

Sambaballen

Bij het nieuwe nummer 'Turn it On' haalt Alex zijn sambaballen naar boven. Hoewel hij erg zijn best doet het nummer letterlijk op het publiek toe te passen, moeten de aanwezigen duidelijk wennen aan de nieuwe elektrobliepjes.

Het zijn toch de hitjes waar Franz Ferdinand het bij dit publiek van moet hebben. 'Michael' en 'Matinee' doen de zaal weer heen en weer deinen en gelukkig zijn de teksten van de band niet al te moeilijk. De tuduh's en ohohoh's worden lekker simpel meegeblèrd.

Stroom

Jammer dat er wegens technische problemen uiteindelijk is besloten om de energie-opwekkende vloer in de kelder te leggen, anders was Rotterdam na vanavond voor de rest van de week van stroom voorzien geweest.

Tijdens het nummer 'Kiss Me' blijkt toch dat dit echt een try-out van de nieuwe nummers is. De beloofde elektrodeuntjes op het komende album 'Tonight: Franz Ferdinand' komen live nog niet helemaal uit de verf, hoewel de nummers wel weer typisch Franz Ferdinand zijn. Alex zingt weer over 'girls, girls, girls' en de zaal gooit de handjes op elkaar.

Geroezemoes

Tijdens het wat rustigere nummer 'Walk Away' krijgt men het boven met schaamteloos geroezemoes voor elkaar om boven het nummer uit te komen, maar beneden trekken ze zich daar niets van aan en het refrein wordt er massaal overheen gebruld.

Toch gaat het niet helemaal soepeltjes. Zo lijkt er tijdens 'The Fallen' bij de band even iets mis te gaan, maar de fans trekken zich daar niet teveel van aan en beneden gaat het er heftig aan toe. De naar boven drijvende zweetdampen zijn in dit geval een goed teken.

Hypnotiseren

Nummers van het eerste album worden het luidst ontvangen, zo ook '40 Feet'. Bassist Bob Hardy doet erg zijn best om de zaal te hypnotiseren met een ongetwijfeld zwoel bedoelde blik, maar alle ogen zijn op het samenspel van Alex en gitarist Nick McCarthy gericht. Kopranos lijkt zwaar onder de indruk van het koorgezang van het publiek: “Wicked!".

Vanaf het moment dat Franz Ferdinand hun grootste hit 'Take Me Out' speelt houden zelfs de grootste kletsmajoren op het balkon hun klep en even lijkt het alsof dit het elk moment gaat begeven. Het nieuwe onbekende nummer 'What She Came For' wordt wél heel enthousiast door de toehoorders ontvangen.

Ulysses

Na ruim drie kwartier verdwijnt de band plotseling van het podium, maar natuurlijk komen de Schotten nog terug voor hun nieuwe single 'Ulysses'. Blijkbaar wordt iedereen daar heel warm van, want het bier vloeit rijkelijk over het publiek. Tijdens 'Outsiders' blijkt dat Franz Ferdinand ook bij de oude nummers live experimenteert met foute jaren tachtig deuntjes en Kopranos haalt zijn sambaballen weer tevoorschijn.

Alex ontvangt het publiek letterlijk met open armen. De roadie, die een drumstokje in zijn handen krijgt geduwd, krijgt ook een rol op het podium en mag een nummertje meeslaan. De gitaren worden ondankbaar aan de kant geschoven en we beleven een ware reïncarnatie van Safriduo bestaande uit vijf man en dan beter.

Fik

Tijdens het allerlaatste nummer 'Burn This City' zet Franz Ferdinand de zaal flink in de fik en Alex wordt letterlijk op handen gedragen. Nick en drummer Paul Thomson kunnen niet achterblijven en laten Bob wat beduusd achter. Een fan die hetzelfde probeert, wordt hardhandig afgevoerd.

Al met al niets nieuws onder de zon tijdens dit korte optreden in Rotterdam, maar voor fans was dit een leuke gelegenheid om hun favorieten nog eens in een kleine zaal te aanschouwen.

Tonight: Franz Ferdinand komt op 26 januari uit.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_63595680
Het schijnt trouwens dat de opnamen die werden gemaakt voor 3voor12 waren en pas na de albumrelease zullen worden uitgezonden.
pi_63596129
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:49 schreef Felixa het volgende:
Recensie nu.nl
[..]


Beetje aparte recensie. Veel nieuwe nummers, maar niets nieuws onder de zon? Natuurlijk heet het laatste nummer This Fire en niet Burn This City.
Wel wat meer van dat soort dingetjes, zo veel vrouwen waren er niet volgens mij... Lijkt of hij niet echt op de hoogte was
pi_63596157
Hoe langer ik over gisteravond nadenk hoe toffer het was

Damn, vette avond
pi_63596530
Ik vond het ook zeker supervet. Maar toch niet een van mn beste concerten ooit als in het rijtje Arctic Monkeys - Tivoli en Killers - Paradiso denk ik.
  Admin vrijdag 28 november 2008 @ 15:48:04 #277
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63597118
Nieuwe nummers zijn altijd stiller omdat je ze niet kent, maar dan is het juist leuk om te proberen al snel te voelen hoe het klinkt. Anders sta je inderdaad stil, saai te wachten tot ze een hit spelen. Dat slaat nergens op.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 28 november 2008 @ 15:51:29 #278
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63597197
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:13 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Beetje aparte recensie. Veel nieuwe nummers, maar niets nieuws onder de zon? Natuurlijk heet het laatste nummer This Fire en niet Burn This City.
Naar een band gaan voor een recensie en dan de nummers niet kennen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63600051
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:51 schreef Breuls het volgende:

[..]

Naar een band gaan voor een recensie en dan de nummers niet kennen.
Best erg ja, sowieso vind ik de recensie een beetje oppervlakkig.

Sommige bleven idd helemaal stil staan bij nieuwe nummers terwijl ze vet dansbaar zijn enzo. Kreeg alleen wel echt keihard zo'n elleboog op mn onderarm en nu istie dik, hooray. Maarja boeiend dan had ik maar op t balkon moeten gaan staan ofzo maar dat is saai .

Anyway, ik heb me super vermaakt, alleen ben ik nog niet zo'n fan van Watt (10 jaar in de rij staan, super veel controle enzo..maarja misschien wel goed maar toch vind ik paradiso t fijnste).
pi_63601022
De beveiliging was ook niet echt intelligent in de Watt.
Ik vroeg aan een bewaker waar de kelder was. Werd ik naar het rook hok gestuurd
En een andere bewaker zei 'We hebben geen kelder?' Ik: Wel toch en dan nog 5x kelder herhalen, zegt ie ooooh de basement

Engels lesje is misschien wel handig
pi_63608066
Bij Bloc Party was de zaal maar voor ongeveer 60% gevuld, toen kon je meteen naar binnen, werd je jas meteen opgehangen en na afloop hetzelfde. Daar waren tientallen (misschien overdrijf ik) crowdsurfers, leek wel of de beveiliging toen veel minder was (vergeleken met wat jullie zeggen), niemand werd tegengehouden of het podium afgeduwd.

Jullie zeggen dat jullie Paradiso fijner vinden, als het uitverkocht is moet je daar toch door een mensenmassa naar voren proberen te komen om je jas te krijgen? Je kan er natuurlijk wel binnen wachten.
quote:
Helaas worden ze bruut onderbroken door een nare toeter die aangeeft dat ze van het podium af moeten, echt geen stijl in mijn ogen.
Serieus? Misschien omdat ze De Kift zijn

Er zijn al wat goede video's op YouTube te zien:



Ik begin de avond ook steeds beter te vinden, achteraf .
Stay on my arm, you little charmer
  Admin vrijdag 28 november 2008 @ 22:28:39 #282
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63608277
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:21 schreef tim. het volgende:

Jullie zeggen dat jullie Paradiso fijner vinden, als het uitverkocht is moet je daar toch door een mensenmassa naar voren proberen te komen om je jas te krijgen? Je kan er natuurlijk wel binnen wachten.
Ik geef mijn jas nooit af. Lost een wereld van problemen bij voorbaat al op. (Werkt natuurlijk niet als je in een echt warm jack loopt, maar dat doe ik dan ook nooit.)

Verder vond ik de rij vreemd, dat de deur pas kort vantevoren openging was gewoon onhandig. En Paradiso heeft gewoon een fijnere sfeer, maar dat is niet Watts schuld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63608495
De rij kwam volgens mij juist doordat mensen in groepjes werden binnengelaten.

En ik had het zelf over de security buiten de zaal, dus bij binnenkomst in die hal. Zoveel mannetjes met zo'n V-tje op hun jasje. Het is een concert!! Geen VN-top!!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_63608603
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik geef mijn jas nooit af. Lost een wereld van problemen bij voorbaat al op. (Werkt natuurlijk niet als je in een echt warm jack loopt, maar dat doe ik dan ook nooit.)

Verder vond ik de rij vreemd, dat de deur pas kort vantevoren openging was gewoon onhandig. En Paradiso heeft gewoon een fijnere sfeer, maar dat is niet Watts schuld.
Ik doelde ook niet op jouw, met je jas . Als je een dunne (en koude ) jas hebt zou je hem inderdaad aan kunnen houden. Maar je moest toch in de rij staan.

Dat 3VOOR12 de video en audio pas na de release van ''Tonight: Franz Ferdinand'' upload, is daar nog een bron voor? Ik verheugde me al op volgende week..
Stay on my arm, you little charmer
pi_63608700
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 22:34 schreef Felixa het volgende:
De rij kwam volgens mij juist doordat mensen in groepjes werden binnengelaten.

En ik had het zelf over de security buiten de zaal, dus bij binnenkomst in die hal. Zoveel mannetjes met zo'n V-tje op hun jasje. Het is een concert!! Geen VN-top!!
Ik vond ze wel chic, ik zag die V-tjes ook niet . Heb in mijn herinnering dat ze zelfs de deur voor me opendeden!
Stay on my arm, you little charmer
pi_63611208
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:13 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Beetje aparte recensie. Veel nieuwe nummers, maar niets nieuws onder de zon? Natuurlijk heet het laatste nummer This Fire en niet Burn This City.
Wel wat meer van dat soort dingetjes, zo veel vrouwen waren er niet volgens mij... Lijkt of hij niet echt op de hoogte was
Inderdaad, als Alex zo enorm gewild was onder de dames zoals deze recensent beweert, was hij wel bruut aangerand toen hij het publiek in dook. En dat was volgens mij echt niet zo .
Tap tap tap
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:56:15 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_63612487
What she came for (voorheen getiteld Favourite lie) vond ik trouwens erg vet, ben benieuwd naar de echte albumversie. Duurt nog zo lang .
2000 light years from home
  zaterdag 29 november 2008 @ 02:40:05 #288
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63613841
Zo, 't is vrijdagnacht, tijd om samen met mijn grote vriend (dhr. YouTube) na te genieten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63615573
Ulysses heeft ook een nieuwe hoesfoto:

quote:
The photograph [van Tonight] was taken by Soren Starbird by the side of the Barras in Glasgow. We’re shooting a series with photographers we like in different cities we end up in. The Ulysses cover was taken in Brooklyn by Guy Eppel and we were in Paris and Warsaw with Youri Lenquette and Joe Dilworth recently. They’re shot as imaginary crime scenes, invaded by the photographer. A slice of night frozen by flash. Weegee as Cindy Sherman.
Stay on my arm, you little charmer
pi_63636402
Hmm promotje van Ulysses gedownload klinkt wel ok, hoop dat deze nieuwe cd me weer kan boeien. Die andere 2 heb ik werkelijk grijs gedraaid, geloof dat ze op mijn ouder computer op meer dan 100 plays per nummer stonden Nu kunnen ze me niet heel erg meer boeien though.
  zondag 30 november 2008 @ 03:43:18 #291
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63636534
quote:
Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hmm promotje van Ulysses gedownload klinkt wel ok, hoop dat deze nieuwe cd me weer kan boeien. Die andere 2 heb ik werkelijk grijs gedraaid, geloof dat ze op mijn ouder computer op meer dan 100 plays per nummer stonden Nu kunnen ze me niet heel erg meer boeien though.
Had ik ook ja, toch vond ik het concert erg tof. Maar op beide albums ben ik al een jaar of twee uitgekeken.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63691677
quote:
The limited editions and vinyl of the new Franz Ferdinand album are now up on Domino Mart ready for you to pre-order. All formats are released 26th January.
FRANZ FERDINAND: TONIGHT: SPECIAL EDITION BOX SET

PACKAGING
Board Mounted 7" Flip Top Box
CONTENTS
- The Album on CD & Across 6 x 7 inch (Jukebox) singles
- Blood: Tonight: Dub Version of Album on CD
- Between Summertown & Merryland: DVD (40min doc on making of album + 4 filmed performances)
- 24 Page Hardback Booklet feat. Photos & Lyrics
- A "dink" to play the Jukebox 7"s on standard record players
DVD SPEC
PAL: Regions 2 - 6
FRANZ FERDINAND: TONIGHT: LIMITED EDITION BONUS DISC

We are also releasing a "mini gatefold" style double CD version of the album. The bonus disc (also included in the special edition) features a dub version of the album called Blood.
DOMINO MART

All CD album pre-orders in Mart to a UK delivery address currently qualify for free shipping.
And as always with the Mart, any order thats over £15.00 to a UK address, also qualifies for free shipping.
This means that right now all the Franz Ferdinand: Tonight formats qualify for free UK shipping.
» PRE-ORDER FRANZ FERDINAND: TONIGHT: ALL FORMATS

» PRE-ORDER NEW SINGLE: ULYSSES

» FRANZ FERDINAND LIMITED EDITION T-SHIRTS
http://www.dominorecordco.com/uk/albums/15-10-08/tonight-franz-ferdinand/?n=1e11bf66179740425bb5&t=e82a0d322fa2653b

Leuk spul

Vooral die boxset, alleen is 50 pond wel een boel geld...
pi_63711304
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:34 schreef Goover het volgende:

[..]

http://www.dominorecordco.com/uk/albums/15-10-08/tonight-franz-ferdinand/?n=1e11bf66179740425bb5&t=e82a0d322fa2653b

Leuk spul

Vooral die boxset, alleen is 50 pond wel een boel geld...
Die boxset is wel erg mooi:



Helaas vind ik hem echt te duur. Zes van die 7'' singles lijkt me wel tof, en die dvd ook wel. Een documentaire van 4 jaar album-maken! Moet wel goed zijn. Gelukkig komt het gewoon op eBay .
quote:
There's always a gift from one of our artists on the homepage of the site. Often this is a taster of new material from a forthcoming album, a remix or an interesting cover which we think you might like completely free. We currently have Max Tundra covering Hot Chip's Playboy as our free MP3. Check back as we near Christmas for some suitably festive treats.

Domino
Ik verwacht wel iets van Franz .
Stay on my arm, you little charmer
pi_63854266
FF in Paradiso 13 Maart 2009!

32 eurotjes, ik kan alleen nog geen goede bron vinden.

Hier heb ik het gehoord: http://alternative.blog.n(...)r-paradiso#more-2208
pi_63854472
Site is (bijna) altijd correct, zal dus wel kloppen
pi_63854561
Waar blijft dat album nou?
pi_63854782
Hij staat al online al zijn dat allemaal fakebestanden die uitgepakt moeten worden door eerst allemaal toolbars en andere shit te downloaden, je gegevens op te geven etc...

Mocht iemand een goede tegenkomen ........;)
pi_63855761
Goed nieuws!!

Het staat ook al op de site van Paradiso.
Stay on my arm, you little charmer
pi_63856709
Leuk, maar ik ben net in Watt geweest, dus ik sla zeer waarschijnlijk over
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')