Wie zegt dat het haar lukt? Dat kun je niet uit de reclame halen, voor hetzelfde geld heeft ze alles onder gescheten tijdens het maken van die reclame...quote:Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef B-FliP het volgende:
Als IK erover nadenk is t best knap dat ze niet vergeet te ademen, en ze zich
herinnert naar de plee te lopen om haar behoefte te doen...
Dat maakte ik op uit dat ze de tekst kon inspreken en in de tv reclame haar huisquote:Op maandag 8 september 2008 13:15 schreef retuow82 het volgende:
Wie zegt dat het haar lukt? Dat kun je niet uit de reclame halen, voor hetzelfde geld heeft ze alles onder gescheten tijdens het maken van die reclame...
Goed zo. Roken hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 8 september 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
Bij ons in de kroeg hebben ze sinds t weekend schijt aan t rookbeleid.fuck stivoro
roken
En dat maak je op uit? Ik heb vroegah gerookt, maar rook nu alleenquote:
Dus als ik er geen last van zou hebben moet k mn mond houden?quote:Op maandag 8 september 2008 13:39 schreef DroogDok het volgende:
Jaja, rookverbod = facisme.
Ik zou zeggen blow nog even lekker door TSTrouwens in de coffeshop wastoch juist geen rookverbod, dus wat heb jij er voor last van?
Dat dus..quote:Op maandag 8 september 2008 13:24 schreef Adidah het volgende:
Dat hele STIVORO is gewoon een aanfluiting, stelletje extremisten. En dit zeg ik als niet roker.
NIEMAND verplicht jou te stoppen met roken. Hou dus maar op met dat zielige gehuil.quote:Op maandag 8 september 2008 13:43 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dus als ik er geen last van zou hebben moet k mn mond houden?
Typisch hoor... Zoals de waard is...
Ik ben voor vrijheden in t leven, en dat mensen, indien geinformeerd, vrij
moeten zijn keuzes te maken... En als die keuzes weggenomen worden
is dat idd fascistisch...
En ik heb last van bullshit propaganda en het wegnemen van keuzes...
Het was als een droom. Stap de kroeg binnen en ik zag dat de vloer vol lag met peuken. Moest bijna een traantje weg pinken.quote:Op maandag 8 september 2008 13:28 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Goed zo. Roken hoort er gewoon bij.
Fuck Els Borst nigga, VVD hoogh nigga.
En als de mensen achter de bar nu zelf ook roken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef DoctorB het volgende:
[..]
NIEMAND verplicht jou te stoppen met roken. Hou dus maar op met dat zielige gehuil.
Er worden helemaal geen "keuzes" weggenomen.
Het enige dat er is verandert is dat je NIET meer mag roken op iemands werkplek. Zoals bij rest van werkend Nederland al een jaartje of wat normaal was...
Verslaafden die schermen met fascisme om hun eigen zwakheid te verdoezelen...
Dat mag een werkgever in de rest van Nederland toch ook niet? Ook al roken al zijn werknemers?quote:Op maandag 8 september 2008 13:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
En als de mensen achter de bar nu zelf ook roken?
En als de eigenaar zelf kan/mag beslissen of er in zijn/haar kroeg wel/niet gerookt mag worden.
inderdaad dat mag niet en dat maakt het fasistisch.
Omdat in een kroeg de geur van bier en sigaretten moet hangenquote:Op maandag 8 september 2008 13:58 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat mag een werkgever in de rest van Nederland toch ook niet? Ook al roken al zijn werknemers?
Dus WAAROM in de horeca wel dan? Leg maar uit.
Jij hebt t topic niet begrepen... Het gaat over BULLSHIT PROPAGANDA (lees OP)quote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef DoctorB het volgende:
NIEMAND verplicht jou te stoppen met roken. Hou dus maar op met dat zielige gehuil.
Dat is dus wel gedaan...quote:Er worden helemaal geen "keuzes" weggenomen.
Een werkplek wat een publieke uitgaansgelegenheid betrefd gaan vergelijkenquote:Het enige dat er is verandert is dat je NIET meer mag roken op iemands werkplek. Zoals bij rest van werkend Nederland al een jaartje of wat normaal was...
Meneer heeft t topic niet goed doorgelezen...quote:Verslaafden die schermen met fascisme om hun eigen zwakheid te verdoezelen...
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar een verslaafde met logica overrompelen zal je niet lukken ben ik bang.quote:Op maandag 8 september 2008 13:58 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat mag een werkgever in de rest van Nederland toch ook niet? Ook al roken al zijn werknemers?
Ik vind dat dat overal wel wat relaxter geregeld mag worden. Als een klant graag een sigaretje rookt waarom mag hij dan niet geholpen worden door een werknemer die ook graag een sigaretje rookt in een ontvangstkamer waar dat sigaretje gerookt mag worden? En dan heb ik het niet alleen over de horeca, maar in ieder bedrijf.quote:Op maandag 8 september 2008 13:58 schreef DoctorB het volgende:
[..]
boehoehoequote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar een verslaafde met logica overrompelen zal je niet lukken ben ik bang.
Die gasten denken alleen maar in hun eigen straatje en hoe ze aan hun volgende dosis kunnen komen, ze houden echt geen rekening met anderen hoor.
Zeg dat maar tegen al die Britse kroeg-eigenaren die hun klantenquote:Op maandag 8 september 2008 14:07 schreef DroogDok het volgende:
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar een verslaafde met logica overrompelen zal je niet lukken ben ik bang.
Die gasten denken alleen maar in hun eigen straatje en hoe ze aan hun volgende dosis kunnen komen, ze houden echt geen rekening met anderen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |