wtf, mag racisme hier wel? let even op je taal graag.quote:Op maandag 8 september 2008 12:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja ik snap het ook niet helemaal, hij is alleen maar een kankerneger van de straten. Meer niet!
Toevallig zwart worden is er niet bij geloof ik.quote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef bas_obesitas het volgende:
omdat hij toevallig zwart is zeker? of omdat hij 2 conducteurs heeft bedreigd, met een nepwapen nog welhij maakt wel goede nummers, zijn teksten slaan tenminste ergens op. kan je van veel artiesten niet zeggen
die het alleen maar om het geld doen.
Ik weet niet, maar echt hoogstaand vind ik het niet overkomen.quote:Je maakt me lauw
Als ik me joint met je klaar heb m'n penis in je dauw
Ben niet opzoek naar een chick of dat soort shit ik heb mun vrouw
Je heup, je reet, je maakt de hele place benauwd
Ik hoor met je chille maar de torie is ik heb mun vrouw.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:57 schreef Megumi het volgende:
Wie is kempi?
Ja, was 'ie dan ten tijde van de eerste mixtape 18 dan?quote:Op maandag 8 september 2008 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:
ik schrok hoe jong die Kempi is. Ik gaf hem dik achter in de 20 maar hij blijkt net 20 te zijn. Maar wel al een wijf geschopt met kind, ik vind hem ook aardig sneu.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef bas_obesitas het volgende:
omdat hij toevallig zwart is zeker? of omdat hij 2 conducteurs heeft bedreigd, met een nepwapen nog welhij maakt wel goede nummers, zijn teksten slaan tenminste ergens op. kan je van veel artiesten deze topic niet zeggen
![]()
Nee, maar je hebt rap en je hebt rotzooi die het beluisteren niet waard is.quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef bas_obesitas het volgende:
jullie luisteren zeker naar "slimme" muziek zoals coldplay enzo![]()
UGK neger.quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef bas_obesitas het volgende:
Negers met aids zijn nog toffer!quote:Op maandag 8 september 2008 12:59 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
wtf, mag racisme hier wel? let even op je taal graag.
Oh sorry, kankerneger, roetmop, buitenlander, zwartkop etc.quote:Op maandag 8 september 2008 12:59 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
wtf, mag racisme hier wel? let even op je taal graag.
jaquote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef bas_obesitas het volgende:
omdat hij toevallig zwart is zeker?
muziek met hersenen jaquote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef bas_obesitas het volgende:
Fokracistjes.quote:Op maandag 8 september 2008 13:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh sorry, kankerneger, roetmop, buitenlander, zwartkop etc.
Die teksten dat hij het zo moeilijk heeft? Dat hij geen andere uitweg zietquote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef bas_obesitas het volgende:
omdat hij toevallig zwart is zeker? of omdat hij 2 conducteurs heeft bedreigd, met een nepwapen nog welhij maakt wel goede nummers, zijn teksten slaan tenminste ergens op. kan je van veel artiesten niet zeggen
die het alleen maar om het geld doen.
'zingt' hij dat serieus?quote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Die teksten dat hij het zo moeilijk heeft? Dat hij geen andere uitweg ziet
dan crimineel te zijn en omdat dat hem zo moeilijk gemaakt wordt door
de politie is hij nog zieliger?
in het echt ben ik niks swa, kk laffe fittie maakt die mang weetokquote:Op maandag 8 september 2008 13:10 schreef bas_obesitas het volgende:
idd, op internet een kk grote bek maar in het echt zijn ze niks.
quote:Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
Je maakt me lauw
Als ik me joint met je klaar heb m'n penis in je dauw
Ben niet opzoek naar een chick of dat soort shit ik heb mun vrouw
Je heup, je reet, je maakt de hele place benauwd
Ik hoor met je chille maar de torie is ik heb mun vrouw.
Pareltje, inderdaad.
nee, maar wel met het feit dat ie zwart isquote:Op maandag 8 september 2008 13:19 schreef bas_obesitas het volgende:
hij doet toch niemand kwaad met zijn muziek
Als ik het goed ontcijfer doet hij dat alquote:Op maandag 8 september 2008 13:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
HIJ MOET GEWOON HOSSELEN!
Godverdomme, vuile moraalridder!quote:Op maandag 8 september 2008 13:19 schreef bas_obesitas het volgende:
hij doet toch niemand kwaad met zijn muziek
hehehe.quote:Op maandag 8 september 2008 13:25 schreef Elcadarn het volgende:
kempi, staat dat niet voor krimineel en mislukte pleuris idioot ?
Een docu over criminelen kijkenquote:Op maandag 8 september 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
Omdat Kempi alleen maar whined hoe iedereen tegen hem is, de media een gangsta van hem hebben gemaakt en hij met platencontract op zak niet opeens goud geld verdient.
Omdat hij zijn skills (die hij zeker wel heeft) verkwanselt voor een suf leventje als hosselaar.
Omdat ik open minded de docu over hem keek, maar tot geen andere conclusie als bovenstaande kon komen.
Er is een docu over hem? Heb werkelijk nog nooit van die gast gehoordquote:Op maandag 8 september 2008 13:25 schreef Copycat het volgende:
Omdat Kempi alleen maar whined hoe iedereen tegen hem is, de media een gangsta van hem hebben gemaakt en hij met platencontract op zak niet opeens goud geld verdient.
Omdat hij zijn skills (die hij zeker wel heeft) verkwanselt voor een suf leventje als hosselaar.
Omdat ik open minded de docu over hem keek, maar tot geen andere conclusie als bovenstaande kon komen.
Ik heb een vreemde voorliefde voor de zelfkant van de samenleving. Wel als innocent bystander, uiteraard.quote:Op maandag 8 september 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Een docu over criminelen kijken![]()
CopyCat, jouw imago, wat doe je!
dat ga ik zeker niet doenquote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef bas_obesitas het volgende:
als hij vrijkomt binnenkort maakt hij toch wel weer vette platen hahamoeten jullie dan maar luisteren.
Yepz, was zaterdag bij BNN:quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Er is een docu over hem? Heb werkelijk nog nooit van die gast gehoord
pff, ik ben 27, dus wat je lult weet ik niet. en ik ben blank ja, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:31 schreef Nikmans het volgende:
TS is een 15-jarig blank jongetje, precies de doelgroep van lui als Kempi
quote:Op maandag 8 september 2008 13:32 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
pff, ik ben 27, dus wat je lult weet ik niet. en ik ben blank ja, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?
JEZUSquote:Op maandag 8 september 2008 13:32 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
pff, ik ben 27, dus wat je lult weet ik niet. en ik ben blank ja, maar wat heeft dat er nou weer mee te maken?
We wachten vol ongeduld!quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef bas_obesitas het volgende:
als hij vrijkomt binnenkort maakt hij toch wel weer vette platen hahamoeten jullie dan maar luisteren.
quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is een docu over hem? Heb werkelijk nog nooit van die gast gehoord
lolquote:Op maandag 8 september 2008 13:34 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
JEZUS27 en dan nog een harde zaadstaaf krijgen van mocro's op scooters en kansloze rappers.
jawel, maar nu is het tijd om volwassen te wordenquote:Op maandag 8 september 2008 13:35 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
lolnee ik zei dat ik het ziek vond dat ze dat kunnen op scooters. en iedereen heeft toch een ander muzieksmaak? mag ik dat niet leuk vinden?
alsof je te oud ben om naar muziek te luisterenquote:Op maandag 8 september 2008 13:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jawel, maar nu is het tijd om volwassen te worden
Een 27-jarige wigger die whined omdat zijn homey gebashed word om zijn zielige mocro gedrag.quote:Op maandag 8 september 2008 13:32 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 8 september 2008 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een 27-jarige wigger die whined omdat zijn homey gebashed word om zijn zielige mocro gedrag.
Get a fucking life
quote:Op maandag 8 september 2008 13:43 schreef bas_obesitas het volgende:
waar staat het dat ik een wigger ben? ik vond zijn muziek altijd wel goed klinken. oke dat geweld van kempi enzo keur ik ook niet goed (alleen met dat nepwapen vond ik overdreven), maar zijn muziek blijft wel oke. en mag ik niet klagen daarover?
ik hoef pas om 15:30 weer te beginnen. dus ik heb nog even.quote:Op maandag 8 september 2008 13:46 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Nou, smoel houden en brieven bezorgen. Ik verwacht een brief van m'n oudtante uit America.
Inderdaad, hij zit vast dus moet het wel een goede artiest zijn!!!!!!11D:d;d:;quote:Op maandag 8 september 2008 13:27 schreef bas_obesitas het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2008 13:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
Echt een verloedering van de Nederlandse cultuur.
Dat ie een nep wapen heeft in plaats van een echt pistool maakt het al één grote kleuter.quote:Op maandag 8 september 2008 13:43 schreef bas_obesitas het volgende:
waar staat het dat ik een wigger ben? ik vond zijn muziek altijd wel goed klinken. oke dat geweld van kempi enzo keur ik ook niet goed (alleen met dat nepwapen vond ik overdreven), maar zijn muziek blijft wel oke. en mag ik niet klagen daarover?
Je hebt gelijk, dit is voor elke cultuur iets om onder het tapijt te schuiven en NOOIT meer over te praten...quote:
dan zouden zoveel artiesten niet goed zijn. want hoe vaak hoor je dat een bekend iemand een fotograaf heeft geslagen? waarom moeten die dan niet naar de gevangenis toe?quote:Op maandag 8 september 2008 13:51 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dat ie een nep wapen heeft in plaats van een echt pistool maakt het al één grote kleuter.
Dat was precies het moment waarop ik dat programma binnen zapte. En ook, rara waarom, het moment waarop ik wegzapte...quote:Op maandag 8 september 2008 13:47 schreef Gierigesloeber het volgende:
Echt een verloedering van de Nederlandse cultuur. In die Free Kempi docu, zegt zoen bolle neger ook:
"Ik heb geen geld!
Ik moet wiet halen,
kleren halen,
huur betalen!
Ik heb niet eens geld voor huur man!"
Ben je nou zo dom als je eruit ziet, of doe je je dom voor? Slaan is wat anders dan een nep-wapen hebben en je voor doen als een 3gt3 g4nst4h!quote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
dan zouden zoveel artiesten niet goed zijn. want hoe vaak hoor je dat een bekend iemand een fotograaf heeft geslagen? waarom moeten die dan niet naar de gevangenis toe?
Wat de fuck heeft dit nou met cultuur te maken?quote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dit is voor elke cultuur iets om onder het tapijt te schuiven en NOOIT meer over te praten...
Ik reageerde op een eerdere postquote:Op maandag 8 september 2008 13:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft dit nou met cultuur te maken?
Deze gast verdient gewoon vet veel geld van het zakgeld van al jullie neefjes en nichtjes. Verder is het net zo triest als welke top 40 muziek dan ook.
Cultuur..
jijquote:Op maandag 8 september 2008 13:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft dit nou met cultuur te maken?
Deze gast verdient gewoon vet veel geld van het zakgeld van al jullie neefjes en nichtjes. Verder is het net zo triest als welke top 40 muziek dan ook.
Cultuur..
Omdat daarbij te verdedigen valt dat iemand na erg vaak getergd te zijn door paperazzi zijn zelfbeheersing verliest.quote:Op maandag 8 september 2008 13:53 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
dan zouden zoveel artiesten niet goed zijn. want hoe vaak hoor je dat een bekend iemand een fotograaf heeft geslagen? waarom moeten die dan niet naar de gevangenis toe?
O jee, want de taal is een vaststaand gegeven in de geschiedenis.quote:Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
jij. Hij verloederd de Nederlandse taal man
Echjt wel dat die conducteur hem lastig viel!quote:Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef DoctorB het volgende:
Omdat daarbij te verdedigen valt dat iemand na erg vaak getergd te zijn door paperazzi zijn zelfbeheersing verliest.
Dat gaat bij die loser niet op omdat die conducteur Kempi helemaal niet lastig viel.
Ik ga niet eens meer in op jou. Rot op uit dit topic.quote:Op maandag 8 september 2008 13:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
O jee, want de taal is een vaststaand gegeven in de geschiedenis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |