quote:Op maandag 8 september 2008 12:28 schreef Dr.Crane het volgende:
Die ook nog een trots vertellen dat ze sport kut vindenHup, ga eens bewegen en kilo's kwijraken!
Dik?quote:Op maandag 8 september 2008 12:30 schreef DaFan het volgende:
Ze hebben wel een punt, sporten IS kut.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:30 schreef DaFan het volgende:
Ze hebben wel een punt, sporten IS kut.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
De tering, jullie zijn echt zo kansloos dat je tegen sporten bent?? Ben je ook tegen ademen en drinken ofzo? LOSERS
Sporten als een levensbehoefte zienquote:Op maandag 8 september 2008 12:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
De tering, jullie zijn echt zo kansloos dat je tegen sporten bent?? Ben je ook tegen ademen en drinken ofzo? LOSERS
Geen behoefte, wel een noodzakelijk iets om er een beetje normaal uit te zien en fit te blijven.quote:Op maandag 8 september 2008 12:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sporten als een levensbehoefte zien.
Inkijkquote:Op maandag 8 september 2008 12:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Moet je z'n Hyves eens zien!
Normaal is volgens jou...?quote:Op maandag 8 september 2008 12:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Geen behoefte, wel een noodzakelijk iets om er een beetje normaal uit te zien en fit te blijven.
Je computer als sociale interactie erkennen. Zoek een leven kk nerdquote:Op maandag 8 september 2008 12:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sporten als een levensbehoefte zien.
Ga die vetkleppen nou niet verdedigen.quote:Op maandag 8 september 2008 12:42 schreef Boxkeeper het volgende:
Is een keuze.... iedereen maakt die op zijn/haar manier, hebben ze jou niet bij nodig, vrees ik....
kijk jij maar eerst eens naar je eigen naam én avatarquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je computer als sociale interactie erkennen. Zoek een leven kk nerd
Mensen afzeiken via internet omdat je er in het echte leven te laf voor bentquote:Op maandag 8 september 2008 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je computer als sociale interactie erkennen. Zoek een leven kk nerd
Niet waar. Ik sport niet, doe wel fysiek zwaarder werk en ben behoorlijk fit. Ben ook nog eens harstikke slank. En sporten vind ik dus zonde van m'n tijd.quote:Op maandag 8 september 2008 12:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Geen behoefte, wel een noodzakelijk iets om er een beetje normaal uit te zien en fit te blijven.
Dat is gewoon een fictief figuur uit een serie. Lijkt me, in tegenstelling tot iets/iemand promoten die aan vetzucht lijdt, niets mis mee.quote:Op maandag 8 september 2008 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
kijk jij maar eerst eens naar je eigen naam én avatar
Ga gamen, vadsige nerd.quote:Op maandag 8 september 2008 12:47 schreef ElectricEye het volgende:
TS is een zelf een zielige losert met zijn "noodzakelijk iets om er een beetje normaal uit te zien en fit te blijven".
Wat normaal is bepaal ik zelf en fit blijven kan ook zonder sport.
Wees maar niet bang meisje, ik praat tegen iedereen zoals ik dat wil. Maar schijnbaar heb jij kanker in je ogen aangezien je niet goed kunt lezenquote:Op maandag 8 september 2008 12:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mensen afzeiken via internet omdat je er in het echte leven te laf voor bent. Zoek vriendjes gekkie!
En dat ze ook altijd zweten.quote:Op maandag 8 september 2008 12:28 schreef Dr.Crane het volgende:
Die ook nog een trots vertellen dat ze sport kut vindenHup, ga eens bewegen en kilo's kwijraken!
Zegt mij genoeg.quote:Op maandag 8 september 2008 12:47 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is gewoon een fictief figuur uit een serie. Lijkt me, in tegenstelling tot iets/iemand promoten die aan vetzucht lijdt, niets mis mee.
En schijnbaar ben jij een kutmongool omdat je zelf internet als sociale interactie erkentquote:Op maandag 8 september 2008 12:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wees maar niet bang meisje, ik praat tegen iedereen zoals ik dat wil. Maar schijnbaar heb jij kanker in je ogen aangezien je niet goed kunt lezen
In mijn geval is het a-sociale interactie maar dat is te moeilijk voor jou.quote:Op maandag 8 september 2008 12:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En schijnbaar ben jij een kutmongool omdat je zelf internet als sociale interactie erkent.
Dudequote:Op maandag 8 september 2008 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In mijn geval is het a-sociale interactie maar dat is te moeilijk voor jou.
Blijkt maar eens te meer dat hersencellen en gothics niet samengaan, hup ga maar weer snel naar je scheermesjes en de andere gave subcultuur emo´s!
Heb je je moeder alweer in elkaar geslagenquote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi, weer een kankerhoer stil gekregen!
je moeder houdt eindelijk haar klep?quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi, weer een kankerhoer stil gekregen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |