Omg! Je bent helderziend! Gaat Michiel mijn request draaien? Wat zijn de winnende lottogetallen?quote:Op maandag 8 september 2008 19:42 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen op 3FM:
a balladeer - Mary Had A Secret
Kylie Minogue - Wow
Greenday - Wake Me Up When September Ends
http://www.flickr.com/photos/michielveenstra/2839637301/quote:Op maandag 8 september 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg! Je bent helderziend! Gaat Michiel mijn request draaien? Wat zijn de winnende lottogetallen?
Ah. Ik dacht dat de webcam weer eens op de dalet stond.quote:Op maandag 8 september 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/michielveenstra/2839637301/
Ik kan met mijn mobiel informatie ophalen van de plaat die op de radio gedraaid wordt. En dan bedoel ik niet dat ik naar 3FM.nl surf.quote:Op maandag 8 september 2008 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die een I PHone hebben? dat is me toch een stukje geavanceerde techniek, bizar ! Dat ding is in staat om aan de hand van een sample te achterhalen welk liedje op de radio is te horen. Start je de rekenmachine op en je kantelt het ding dan staat 'ie ineens op de wetenschappelijke stand. Foto's vergroten met je vingers, internetten en nog veel meer.
Kortom, heeeeel erg vet.
http://weblogs2.nrc.nl/he(...)es/Hebbuh_iPhone.png
Ben niet eens zo'n gadgets-freak, maar ik vind die functionaliteit wel heel vet. Tijdens RabRadio was Sneaky Sound System te horen en je houdt de I Phone voor de speakers en 20 seconden later verschijnt de artiest en nog veel meer gegevens in beeld. Echt stoer.quote:Op maandag 8 september 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan met mijn mobiel informatie ophalen van de plaat die op de radio gedraaid wordt. En dan bedoel ik niet dat ik naar 3FM.nl surf.
AM
Heb jij hem?quote:Op maandag 8 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben niet eens zo'n gadgets-freak, maar ik vind die functionaliteit wel heel vet. Tijdens RabRadio was Sneaky Sound System te horen en je houdt de I Phone voor de speakers en 20 seconden later verschijnt de artiest en nog veel meer gegevens in beeld. Echt stoer.
Dat is nog iets geavanceerder dan de mijne. Ben al blij dat ik met de mijne mp3s kan luisteren, radio kan luisteren, kan internetten en foto's kan maken.quote:Op maandag 8 september 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben niet eens zo'n gadgets-freak, maar ik vind die functionaliteit wel heel vet. Tijdens RabRadio was Sneaky Sound System te horen en je houdt de I Phone voor de speakers en 20 seconden later verschijnt de artiest en nog veel meer gegevens in beeld. Echt stoer.
Ik ook, en de mijne was maar 30 euroquote:Op maandag 8 september 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is nog iets geavanceerder dan de mijne. Ben al blij dat ik met de mijne mp3s kan luisteren, radio kan luisteren, kan internetten en foto's kan maken.
Oh ja, volgens mij kan ik ook bellen en smsen
Ik vind 't ook wel handig dat ik kan internetten, MP3s luisteren, webradio luisteren, e-mailen, GPS gebruiken, spelletjes spelen, skypen, enz.quote:Op maandag 8 september 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is nog iets geavanceerder dan de mijne. Ben al blij dat ik met de mijne mp3s kan luisteren, radio kan luisteren, kan internetten en foto's kan maken.
Oh ja, volgens mij kan ik ook bellen en smsen
Kijk eens op Michiels weblog, dit is een mashup.quote:
'k vind ze overigens geen van allen om aan te horen, maar dat is puur een persoonlijke mening.quote:Op maandag 8 september 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens op Michiels weblog, dit is een mashup.
Je meent hetquote:Op maandag 8 september 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens op Michiels weblog, dit is een mashup.
Dat heb ik dus gemistquote:Op maandag 8 september 2008 20:09 schreef Noortje. het volgende:
Shit men, zet ik hem uit voor Katy Perry, heb ik een voorgevoel dat Kaiser Chiefs gedraaid worden, en is dat ook zo.
quote:Op maandag 8 september 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
Fan van TH? Ik zou meteen inpakken en wegwezen.
Ik zie het al voor me, Michiel die naar z'n auto rent en met piepende banden weg scheurt, terug naar Hilversum...quote:Op maandag 8 september 2008 20:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
"Ik hou eh van turnehhh ennehhh van Tokio Hotell ennehhh"
"HO ik weet genoeg, volgende kandidaat!!"
Zo'n beeld had ik dus ook alquote:Op maandag 8 september 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Michiel die naar z'n auto rent en met piepende banden weg scheurt, terug naar Hilversum...
En uiteraard de Eastpak-wagen erachteraan.
Goedenavondquote:Op maandag 8 september 2008 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:navend mensen
ben wel aant luisteren maar moet ondertussen iets zoeken hier thuis...niet zo veel aan de klep dus
Ik dacht al, die RUST!quote:Op maandag 8 september 2008 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:navend mensen
ben wel aant luisteren maar moet ondertussen iets zoeken hier thuis...niet zo veel aan de klep dus
Gelukkig gaat dat goed samen, hoewel het eerste natuurlijk zonder het tweede leuker isquote:Op maandag 8 september 2008 20:35 schreef Againzender het volgende:
Ja, eindelijk de radio weer aan
nu nog de afwas doen
De explosie wel, de gezelligheid die week ervoor niet...ga ik nu naar vragenquote:Op maandag 8 september 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
Maricha, heeft Michiel je nog verteld over de "explosie" in de studio afgelopen vrijdag?
En de gezelligheid de week ervoor?
Daarover gesproken... hebben jullie het spandoek daar achtergelaten of hangt die nu bij jou aan de muur?quote:Op maandag 8 september 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
Maricha, heeft Michiel je nog verteld over de "explosie" in de studio afgelopen vrijdag?
En de gezelligheid de week ervoor?
Goede nieuws al gehoord?quote:Op maandag 8 september 2008 20:23 schreef muisje-eliza het volgende:navend mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |