Het grappige is dat ik zo'n systeempje vorige week gemaakt heb, maar dan eigenlijk meer voor Serious Request.quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou op de 3fmfan site eigenlijk een quick reference moeten komen met per uitzending de highlights en momorable zaken.
zoals bv afgelopen keer kortsluiting in de studio
Denk dat dat 1 week leuk is om bij te houden, en dat daarna niemand meer iets invoertquote:Op maandag 8 september 2008 18:31 schreef Sirolf het volgende:
Maar als er vraag naar is (het moet dan namelijk wel bijgehouden worden) kan ik het ook wel voor de normale uitzendingen geschikt maken.
Zo'n idee heb ik ook, daarom wilde ik het ook nog even niet gaan gebruiken.quote:Op maandag 8 september 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Denk dat dat 1 week leuk is om bij te houden, en dat daarna niemand meer iets invoert
Ik lees gewoon dit topic terug
Heyquote:
Altijd leuk, verschillende 'afdelingen' die elkaar niet begrijpen...quote:Op maandag 8 september 2008 19:03 schreef Broekie het volgende:
Duidelijk mijn dag niet vandaag...
Vanmorgen zeik nat geregend vanwege een stortbui en op slot zittende achterdeuren toen ik van de bushalte naar m'n werk toe liep. Dwars door m'n jas heen, op die paar honderd meter...
En net kom ik tot de conclusie dat er 15 MBox 2 Micro's (voor de niet-kenners, dure "USB-Sticks" welke je nodig hebt om een softwareprogramma op te kunnen starten, ¤250,- per stuk) "weg" zijn.
Was te verwachten dat er iets gejat zou worden uit die opslagruimte, er zit immers na 3 maanden NOG STEEDS GEEN DEUR IN #$%$^$%^%![]()
![]()
![]()
Maar luisteren naar mijn waarschuwingen? Welnee...
Zeg maartegen ¤3750,-
En dan loop ik al maanden te zeiken om voor ¤200,- aan kabels die ik maar niet krijg. Zo zonde dit.
Neuh, 't gaat om alle audiokabels in de radiostudio, die zijn heel hard aan vervanging toe.quote:Op maandag 8 september 2008 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Altijd leuk, verschillende 'afdelingen' die elkaar niet begrijpen...
Ze zullen ook vast aankomen met 'ja, maar je kan toch ook die kabels gebruiken?' *wijst naar computer-stroomkabels* terwijl je netwerkkabels nodig hebt.
Geweldig, maar ben toch 9 dagen weg geweest hoor, dus zo kort was het ook niet!quote:Op maandag 8 september 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hey
Goede vakantie gehad, ondanks dat het zo kort was?
Vakantie is bijna altijd te kort toch?quote:Op maandag 8 september 2008 19:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Geweldig, maar ben toch 9 dagen weg geweest hoor, dus zo kort was het ook niet!
Is denk ik nog onderweg, nog even geduld aubquote:Op maandag 8 september 2008 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maricha![]()
Hoe was de vakantie? Ik heb nog geen kaartje gekregen
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 8 september 2008 19:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vakantie is bijna altijd te kort toch?
Ah, mooi. Nu maar hopen dat ie niet zoek geraakt isquote:Op maandag 8 september 2008 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Is denk ik nog onderweg, nog even geduld aub
Niet toevallig stoned? Zoniet, bereid je maar voor om heel hard te groeien.quote:Op maandag 8 september 2008 19:31 schreef Feivel1 het volgende:
Damnit, heb ik een vreetkick ofzo?
Nee, ik ben niet stoned, want ik 1) doe niet aan drugs 2) ik rook niet 3) ik drink geen alcohol.quote:Op maandag 8 september 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet toevallig stoned? Zoniet, bereid je maar voor om heel hard te groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |