John was idd een gaaf karakterquote:Op woensdag 10 september 2008 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil John terugMaar hij stierf wel tof
Nee joh, die komt weer terug volgende aflevering!quote:Op woensdag 10 september 2008 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil John terugMaar hij stierf wel tof
Toch maar net gekeken. Heerlijk spannend weer, Mahone ga ik nu zelfs ook waarderen. Wat een geweldige vent is dat toch.quote:Op woensdag 10 september 2008 18:54 schreef Sjowhan het volgende:
Prachtige 2de aflevering. Morgen de 3de![]()
Ja die vent wordt met de aflevering toffer!quote:Op woensdag 10 september 2008 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Toch maar net gekeken. Heerlijk spannend weer, Mahone ga ik nu zelfs ook waarderen. Wat een geweldige vent is dat toch.
Trouwens .. als Michael echt een hersentumor zou hebben en dan de laatste aflevering hij zo in z'n bed zit en dan langzaam wegzakt .. zo'n godfather einde ..quote:Op woensdag 10 september 2008 19:49 schreef Xurk het volgende:
Die score iedere keer als Michael iets stoers of intelligents gaat zeggen is echt te droogIk klaag btw niet, maar die gast is nu echt nog slimmer en vindingrijker dan vijf MacGuyvers en vijf Jack Bauers bij elkaar zeg... volgens mij is het geen hersentumor maar is hij gewoon een Halfgod aan het worden
Mahone is inderdaad een coole karakter en het is iedere keer weer leuk als hij zijn Michael-achtige trekken uit seizoen 2 wat slimheid betreft laat zien, wat hij dit seizoen blijkbaar één keer per aflevering doetIk vind zijn korte rol in The Dark Knight overigens ook tof!
Volgens mij vond die Company-gast het gewoon leuk om een picnick-verhaal erbij te lullen, want of hij nu wazig gaat praten tegen die gast, van waarheidsserum gaat-ie uiteindelijk tóch wel praten. Toch? Waarschijnlijk wilden ze de acteur gewoon wat meer te doen hebben aangezien hij tot nu toe een beetje een Arnie uit de eerste Terminator was.
Lachwekkend trouwens, die promo in het Russisch! Die stem voor T-BagWel vaag inderdaad dat het niet in het Engels is, maar al wel in het Russich [ik heb zelf niet gezocht, maar neem het aan van de poster hierboven]
Die telefoons hadden ze bij zich, die plek was met Lang afgesprokenquote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef Landgeld het volgende:
...Wel toevallig dat ze in die loods (achter de elektriciteitscentrale) gelijk weer telefoons etc. hadden :
....En dat die post van Mahone voor 'toevallig' op die plek daar lag
.....En dat er geen extra beveiliging in die serverruimte zitIk bedoel; er zullen maar mensen werken en het alarm gaat af, dan zitten ze daar
.....En dat Scofield 'plotseling' op het idee komt. Net of die gasten die die e-mails krijgen daar allemaal rekening mee houden
Nee nee...ik dacht dat het niet ongeloofwaardiger kon, maar toch.... pfff wat een slechte serie is het geworden! En ja ja... ik blijf het af en toe volgen....
Server ruimte behoeft geen verdere beveiliging, ook in de huidige tijd worden die gewoon geseald als er een brand is, en al het zuurstof er uit gepompt wordt.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:58 schreef Landgeld het volgende:
...Wel toevallig dat ze in die loods (achter de elektriciteitscentrale) gelijk weer telefoons etc. hadden
....En dat die post van Mahone voor 'toevallig' op die plek daar lag
.....En dat er geen extra beveiliging in die serverruimte zitIk bedoel; er zullen maar mensen werken en het alarm gaat af, dan zitten ze daar
.....En dat Scofield 'plotseling' op het idee komt. Net of die gasten die die e-mails krijgen daar allemaal rekening mee houden
Nee nee...ik dacht dat het niet ongeloofwaardiger kon, maar toch.... pfff wat een slechte serie is het geworden! En ja ja... ik blijf het af en toe volgen....
quote:
Juistem. Ik kan me niet echt herinneren dat Mahone daar eerder al pakketjes al had opgehaald trouwens (terwijl hij dat wel zei tegen Lang)quote:Op woensdag 10 september 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die telefoons hadden ze bij zich, die plek was met Lang afgesproken.
Michael wilde toch niets met zn vader te maken hebben of zo?quote:Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef Kinga het volgende:
Idiote vraag misschien na 3 seizoenen. Is het ooit duidelijk gemaakt waarom de broers een andere achternaam hebben?
Pa had de naam Burrows als achternaam, Ma had de achternaam Scofield.quote:Op donderdag 11 september 2008 13:42 schreef Kinga het volgende:
Idiote vraag misschien na 3 seizoenen. Is het ooit duidelijk gemaakt waarom de broers een andere achternaam hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |