quote:Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Goddamn
Ik dacht net al: wedden zij vind pics van die 2 niet treurigquote:Op woensdag 17 september 2008 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
DAN WIL IK NU LINCOLN GIFJES
Och, hij is gewoon overall lekker. Jullie zien een tiet en flippen allemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht net al: wedden zij vind pics van die 2 niet treurig
Och, zij is gewoon overall lekker. Jullie zien een spierbundel en flippen allemaalquote:Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Och, hij is gewoon overall lekker. Jullie zien een tiet en flippen allemaal
Er wordt alleen TIETUHH gepost, schei toch uitquote:Op woensdag 17 september 2008 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Och, zij is gewoon overall lekker. Jullie zien een spierbundel en flippen allemaal
Viel mij ook al op idd, volgens mij is het pas sinds deze EP.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef Zapper het volgende:
Had Linc die tattoos op z'n armen altijd al? Vielen me nu pas op.
Hij had een henna tattoo genomen toen ze wat uurtjes vrij waren.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef Zapper het volgende:
Had Linc die tattoos op z'n armen altijd al? Vielen me nu pas op.
Hey het zou geen prison break zijn zonder de wet van murphyquote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook
Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
Het zou me niet verbazen als mahone het loodje legt tegen die neger.. die negert zeg maar een soort mahone in seizoen 2 .. om de 2 / 3 aflvering een acteur uit de serie knallenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
Wat een geleuter met dat kutwijf zeg. Dat met die creditcard ook, ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook
Ik verwacht dat die computernerd of Mahone actie onderneemt als die killernigger komt.
Ik had verwacht dat die gast geëxecuteerd werd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:19 schreef Hagelkaas het volgende:
ik wist al precies hoe het zou gaan toen die vent aan de bar die credicard jatte. En zo ging het dus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |