per productquote:Op maandag 8 september 2008 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou dat dan in 1 wens kunnen? Of per produkt een wens?
ik ben een pre operative trans...quote:Op maandag 8 september 2008 11:13 schreef Sadiar het volgende:
alleen als je een meisje bent anders zie ik het niet voor je zitten
Ze moesten lachenquote:Op maandag 8 september 2008 11:45 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks..
zeg tegen je moeder en zusje dat ik ze wil beffen en hun kutsappen wil opdrinken.. ik bezorg ze een multiple orgasm met mijn tong they will never forget..quote:
Zijn moeder is 64quote:Op maandag 8 september 2008 12:02 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
zeg tegen je moeder en zusje dat ik ze wil beffen en hun kutsappen wil opdrinken.. ik bezorg ze een multiple orgasm met mijn tong they will never forget..![]()
![]()
is te jong, ik w8 wel effe, dan doen we wel aan necrofilie..quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 14:35 schreef Ps2K het volgende:
Ik zou wense ndat ik 50 cent had zodat ik dat beeldje van die gast op de markt kan kopen. En dan neem ik het beeldje in mijn handen en dan gooi ik het stuk. EN dan gaat die gast van het mijn beeldje, wat doe je? Maar ik heb het toch gekocht?
En de tweede wens dan wil ik weer 50 cent en doe ik precies hetzelfde lol!
En de derde keer neem ik het beeldje gewoon mee naar huis om met de beeldjesverkoper te fucken. En dan gooi ik hem alsnog stuk!~~!@!!
quote:Op maandag 8 september 2008 10:46 schreef boskameel het volgende:
ROFL WEET JE WATT SLIM IS!!11EinZ!1!1;D
![]()
;d DAT JE NOG 3 WENSEN WENST!
;d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WANT DAN KAN JE BLIJVEN WENSEN
![]()
;d
![]()
![]()
![]()
!!! EINZSS!!LOLLErZ111
![]()
![]()
![]()
1. Een kurketrekker om de genie te bevrijden.quote:Op maandag 8 september 2008 10:36 schreef ChrisGarver het volgende:
Stel je vindt een genie in a bottle, en je mag 3 wensen doen.. Wat ga je wensen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |