Tsss, ook nog wijs doenquote:
Kun je zien wat 9 dagen voor een verschil maakt!quote:
Hahahaquote:Op maandag 8 september 2008 15:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je zien wat 9 dagen voor een verschil maakt!
BT is lief, knap, sexy en intelligent! Kortom: de ideale vrouw.quote:Op maandag 8 september 2008 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaja, wat kan ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, en "aangeboren geil" was het toch?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 8 september 2008 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT is lief, knap, sexy en intelligent! Kortom: de ideale vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, en "aangeboren geil" was het toch?
en dat heb ik niet gezegd hoor
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh en afcajos, Noord Holland. En sorry, ik ga niet met jongens die van dikke chicks houden!
quote:Op maandag 8 september 2008 15:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en dat heb ik niet gezegd hoor
![]()
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Dat forum maakt me ook niet geilik ben gewoon aangeboren geil
Bwahahahahahaquote:Op maandag 8 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh en afcajos, Noord Holland. En sorry, ik ga niet met jongens die van dikke chicks houden!
Muwhahaha, zou ik ook zeggenquote:
Geloof je me niet of zoquote:
Dat was ze al vanaf haar 13 hoorquote:Op maandag 8 september 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
Zo, die JoJo is ook wel een beetje knap geworden!
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh? Ik vond er nooit veel aan, maar hier is ze aardig bangable!quote:
UEFA CUP MEETquote:Op maandag 8 september 2008 16:26 schreef afcajos het volgende:
Fok meet:
4 october half 9 Amsterdam Arena Ajax - fc Borak
Aanwezig:
de_ananas
afcajos
SPOILER: Volledige Heroes S3 castOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Und ik.quote:
En daarna kapot zuipen in de stad ja!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |