Humor FAILquote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef ChrisGarver het volgende:
Waarom krijgen we elk jaar rond deze tijd weer gvd allerlei films en docus over 9/11 op TV.. We weten het nou wel dat er 2 vliegtuigen 2 torens zijn ingevlogen, whats the fucking point, dit gebeurt bijna elke dag bij mij in de buurt..![]()
OK , maar gaan ze die shit elk jaar op TV weer herhalen totdat de aarde vergaat?quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Qunix het volgende:
Owja.... En omdat Amerika o-zo belangrijk is.... Belangrijker dan al het andere.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
ik ga dood als ik geen TV kijk..
quote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
ik ga dood als ik geen TV kijk..
quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Snij de stekker van je tv door.
Nee... Als het Midden-Oosten de macht krijgt over Amerika draaien we de rollen om. Dat zijn ze nu ook van plan namelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
OK , maar gaan ze die shit elk jaar op TV weer herhalen totdat de aarde vergaat?
Neem trouwens gelijk je internetkabel mee.quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Snij de stekker van je tv door.
ftwquote:Op zondag 7 september 2008 23:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
SLAYER!
ik ben zo hard als steen..quote:Op zondag 7 september 2008 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
Loop te janken ja, hoort er nou eenmaal bij
En je infuus!quote:Op zondag 7 september 2008 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neem trouwens gelijk je internetkabel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle aandacht voor 9/11 komt natuurlijk doordat het meer dan een terroristische aanslag waarbij een X aantal mensen het leven lieten. 9/11 veranderde onze wereld ingrijpend.quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef koemleit het volgende:
ik vind ook.
in irak zijn elke dag aanslagen waar ondertussen al veel meer dooien zijn gevallen, maar goed das niet boeiend nautuurlijk
Nee nee. Twee vliegtuigen boorden zich in de Twin Tower.quote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef ChrisGarver het volgende:
dat er 2 vliegtuigen 2 torens zijn ingevlogen, whats the fucking point, dit gebeurt bijna elke dag bij mij in de buurt..![]()
ja dat gebeurt hier bij mij in de wijk ook regelmatig..quote:Op maandag 8 september 2008 01:33 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Nee nee. Twee vliegtuigen boorden zich in de Twin Tower.
Ergens op de aarde nog een hoopje Twin Towers waar dit regelmatig gebeurd?quote:Op maandag 8 september 2008 10:00 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
ja dat gebeurt hier bij mij in de wijk ook regelmatig..
ik woon in de Bijlmer..quote:Op maandag 8 september 2008 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ergens op de aarde nog een hoopje Twin Towers waar dit regelmatig gebeurd?
Ja echt heel belangrijk!111111111quote:Op maandag 8 september 2008 00:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zal nog wel heel lang elk jaar weer de TV-avond vullen. Het is gewoon zo'n ingrijpende gebeurtenis, het heeft het wereldbeeld van nu bepaald.
Sexcourt..........quote:Op maandag 8 september 2008 14:33 schreef Florian_ het volgende:
Vroeger was alles beter, toen kwam ook nog sex court op tv
De laatste keer was in SimCity 2000quote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef ChrisGarver het volgende:
Waarom krijgen we elk jaar rond deze tijd weer gvd allerlei films en docus over 9/11 op TV.. We weten het nou wel dat er 2 vliegtuigen 2 torens zijn ingevlogen, whats the fucking point, dit gebeurt bijna elke dag bij mij in de buurt..![]()
Nee, dat was de bijlmer ramp sukkel, hij zegt toch dat dat bij hem elke dag gebeurt?quote:Op maandag 8 september 2008 14:40 schreef msnk het volgende:
Niet alweer, maar nog steeds.
Althans, Discovery laat niks anders zien tijdens nacht uurtjes
TS woont in de bijlmer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |