Humor FAILquote:Op zondag 7 september 2008 23:26 schreef ChrisGarver het volgende:
Waarom krijgen we elk jaar rond deze tijd weer gvd allerlei films en docus over 9/11 op TV.. We weten het nou wel dat er 2 vliegtuigen 2 torens zijn ingevlogen, whats the fucking point, dit gebeurt bijna elke dag bij mij in de buurt..![]()
OK , maar gaan ze die shit elk jaar op TV weer herhalen totdat de aarde vergaat?quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Qunix het volgende:
Owja.... En omdat Amerika o-zo belangrijk is.... Belangrijker dan al het andere.
quote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
ik ga dood als ik geen TV kijk..
quote:Op zondag 7 september 2008 23:31 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
ik ga dood als ik geen TV kijk..
quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Snij de stekker van je tv door.
Nee... Als het Midden-Oosten de macht krijgt over Amerika draaien we de rollen om. Dat zijn ze nu ook van plan namelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef ChrisGarver het volgende:
[..]
OK , maar gaan ze die shit elk jaar op TV weer herhalen totdat de aarde vergaat?
Neem trouwens gelijk je internetkabel mee.quote:Op zondag 7 september 2008 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
Snij de stekker van je tv door.
ftwquote:Op zondag 7 september 2008 23:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
SLAYER!
ik ben zo hard als steen..quote:Op zondag 7 september 2008 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
Loop te janken ja, hoort er nou eenmaal bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |