quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef Toempf het volgende:
Wie?
"Why is it that most people who are against abortion are people you wouldn't want to fuck in the first place?"quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef TC03 het volgende: Kan iemand mij één voorbeeld van een goede grap van hem vertellen?
Sommige mensen hebben dan ook geen of een andere vorm van humor. TS mag zelf bepalen tot welke groep hij hoort. Ik vond zijn grapjes wel vermakelijk.quote:Op zondag 7 september 2008 23:00 schreef baNEEL het volgende:
Hij maakte ook niet zozeer grappen met clou's enzo, hij bekritiseerde de maatschappij in vermakelijke betogen met een flinke dosis humor.
Oké, bedankt!quote:Op zondag 7 september 2008 22:21 schreef TC03 het volgende:
Oké, dat was mijn klacht.
Oh, dat vond ik nog wel leuk, dat hij liever de zon aanbidt omdat hij die echt kan zien.quote:Op maandag 8 september 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Eens met TS.
Het is ook lachwekkend hoe vaak hij de plank volledig misslaat als hij het over het christelijke geloof heeft. Maar ja, het zijn leuk klinkende 'one-liners' dus 'de leek' vindt het geweldig!
Daarom zat hij waarschijnlijk ook in Zeitgeist, het summum van ongeïnformeerde, propagandistische, atheïstische onzin.
Oh jee, waarom niet? George Carlin is uiterst geniaal en Youp van 't Hek belabberd, of andersom? Ik kan ze prima vergelijken aangezien ze beide hetzelfde vak hadden.quote:Op maandag 8 september 2008 13:05 schreef Thomasumo het volgende:
Seriously, George Carlin mag je nooooooit meer vergelijken met Youp van 't Hek!
tuurlijk ben jij het eens met de ts,, de waarheid doet namelijk pijn bij jouquote:Op maandag 8 september 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Eens met TS.
Het is ook lachwekkend hoe vaak hij de plank volledig misslaat als hij het over het christelijke geloof heeft. Maar ja, het zijn leuk klinkende 'one-liners' dus 'de leek' vindt het geweldig!
Daarom zat hij waarschijnlijk ook in Zeitgeist, het summum van ongeïnformeerde, propagandistische, atheïstische onzin.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2008 13:12 schreef DAMH het volgende:
[..]
tuurlijk ben jij het eens met de ts,, de waarheid doet namelijk pijn bij jou
Je vindt Zeitgeist geen onzin of moet ik jouw post anders opvatten?quote:
Hij neemt het geloof een beetje op de hak en jij gaat in de hoogste boom zitten? Waarom kun je niet gewoon lachen om komisch gebrachte onwaarheden, of moet je dan zondag gaan biechten?quote:Op maandag 8 september 2008 13:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Ja, en George Carlin vertelt ook echt de 'waarheid' over religie. Hij brabbelt wat in de marge over culturele uitwassen en laat keer op keer blijken niks van de christelijke theologie te begrijpen, en ik moet die man serieus nemen?
Voor mij is hij is een clown, niets meer, niets minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |