Ik heb ze niet zien staan gisteren maar ik heb er natuurlijk ook niet speciaal op gelet.quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet iemand of ze momenteel van die oude glazen voorraadpotten hebben? Beetje a la van die ouderwetse snoeppotten zeg maar...
Ikea verkopen ze die in ieder geval, inclusief rubberen afsluit ring.. Action zou ik ook zo snel niet weten..quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Weet iemand of ze momenteel van die oude glazen voorraadpotten hebben? Beetje a la van die ouderwetse snoeppotten zeg maar...
Yup, vandaag nog gezien, voor 1 euro nogwat, maar niet heel groot, middenmaatje, zeg maar.quote:Op zondag 23 november 2008 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
jupquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:35 schreef secondant het volgende:
Verkopen ze bij de Action eigenlijk ook schorten voor in de keuken?
Ik heb ze ook, en dat staat er gewoon echt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:46 schreef neo2000 het volgende:
Overigens kwam m'n vriendin van de week ook aan zetten met die mezen ballen.. op de verpakking: "FAT BALLS" Ik:
En organisers?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
ja! 3 dagen geleden 1 gekocht. Ene mooie zwarte.
Gewoon zo'n agenda agenda.
dat weet ik nietquote:
Elke action indeling is anders leerde ik de afgelopen weken. Den Helder is heel anders ingedeeld dan Emmen. En ook klazienaveen is anders.quote:
Bedanktquote:Op woensdag 26 november 2008 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Elke action indeling is anders leerde ik de afgelopen weken. Den Helder is heel anders ingedeeld dan Emmen. En ook klazienaveen is anders.
Zo lag mn raam verf in Den Helder bij de kerstspullen, in Emmen bij de keuken spullen en in klazienaveen bij de hondenspullen
Maar probeer het eens bij de keukenspullenWaar ook de soeplepels, snijplanken, pannen, ect liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |