Voor Action begrippen was het best prijzigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Weet je nou wel wat je zegt?Duidelijk te veel bij de Action geshopt qua prijzengewenning
Kun je dat ook online bestellen en laten shippen naar Nederland?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik haal mijn haarverf in Duitsland bij de DM. 3.75 voor Nutrisse haarverfEn niks oude verpakking ofzo, het is een gewone drogist, te vergelijken met de Etos en DA hier. Ook mijn favoriete merk haarlak is er echt VEEL goedkoper.
En dan tanken we meteen, scheekt echt veel geld![]()
Ontopic: voor mijn vriend zo'n herensjaal meegenomen. Hij vond 'm keileuk
Normaal henna, nog goedkoper en hoef er niet de grens voor over.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik haal mijn haarverf in Duitsland bij de DM. 3.75 voor Nutrisse haarverfEn niks oude verpakking ofzo, het is een gewone drogist, te vergelijken met de Etos en DA hier. Ook mijn favoriete merk haarlak is er echt VEEL goedkoper.
En dan tanken we meteen, scheekt echt veel geld![]()
Ontopic: voor mijn vriend zo'n herensjaal meegenomen. Hij vond 'm keileuk
Volgens mij heeft de DM geen online winkel. Misschien de Schlecker wel? Maar die zullen dan wel NL prijzen hanterenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je dat ook online bestellen en laten shippen naar Nederland?
mja de houdbaarheid van de mosselvariant is tot eind dec, en de kip struisvogel was tot november dus denk dat t nu echt op is op was, er was nog 1 vol traytje mosselvariant (12stuks( en daqn nog 5 losse bakjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:51 schreef schatje het volgende:
Die Sheba heb ik ook flink ingeslagen.
Bij AH kost zo'n kuipje een euro en bij de Action de helft goedkoper.
Ik zocht ook nog zo'n Simson blikken doosje met inhoud om je fietsband te repareren. Heb ik een tijd terug nog in de schappen zien liggen. Dus ik vragen aan zo'n meisje dat er altijd loopt. Wat blijkt nu. De Action mag het niet meer verkopen omdat ze het onder de adviesprijs verkochten.
¤4,95 dacht ik, het ding is elke cent waardquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:58 schreef Caramel het volgende:
Nu wil ik ook naar de action voor de douchekop!!! Hoeveel kost het?
Ja nou dat valt tegenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:55 schreef aloa het volgende:
Morgen deze maar even halen, hoef ik niet meer te krabben.
[ afbeelding ]
Oh cool.. Mannendingen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:25 schreef Loontjah het volgende:
@neo2000: Als je een auto hebt, veel spullen, zoals stickers, geurtjes, automatten en stuurhoezen. Maar ook verlichting. De vloeistoffen durf ik zelf niet aan. Ze hebben er genoeg 'hippe' mannenkleding, boxers, sokken en geurtjes. En (je moet er van houden) oude A en B films.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hebben ze die fietstassen nog?
deoquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:02 schreef moussy het volgende:
Zijn de flutdingen van de action ook al eens genoemd? Er zijn maar een paar dingen (tot nu toe) die ik er niet meer koop, maar voor de rest...... alles ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |