abonnement Unibet Coolblue
pi_61507614
Ze hebben nu ook handdoeken van Egyptisch katoen. Is steviger dan gewoon katoen.
pi_61520522
Komende week zijn de fietstassen in de aanbieding.



Trendy
Fietstas
Dessin
2 modellen
diverse dessins
prijs per stuk
4,95
pi_61521006
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef schatje het volgende:
Komende week zijn de fietstassen in de aanbieding.

[ afbeelding ]

Trendy
Fietstas
Dessin
2 modellen
diverse dessins
prijs per stuk
4,95
Hoe kunnen ze het maken voor het geld!??!
pi_61521035
Is de Capri-Sonne nou duurder geworden ? Ik had het al tijden niet in huis gehaald, mar had het idee dat ik vorige keer 1,49 betaalde ipv 1,99 voor een doos van 10. Kutinflatie, of anders mijn geheugen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61521549
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:00 schreef schatje het volgende:
Komende week zijn de fietstassen in de aanbieding.

[ afbeelding ]

Trendy
Fietstas
Dessin
2 modellen
diverse dessins
prijs per stuk
4,95
mmm, daar heb ik er net maandag eentje van gekocht, ik heb het bonnetje al niet meer dus nu weet ik niet of ik er meer voor betaald heb.

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_61521656
Mijn fiets is net gejat maar ik ga toch zo'n tas halen vrees ik....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61522952
Die tassen zijn leuk en ik heb niet eens een fiets
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_61530974
Foto's gemaakt van de tas die ik een week geleden ofzo heb gescoord




Er zit een suede-achtig laagje overheen. Ze had echt tig verschillende liggen, prijs weet ik niet meer, maar volgens mij nog geen twee euro. Er kan ook echt veel in
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61531151
Ik heb vanmorgen gewoon een uurtje vrij genomen om naar de Action te gaan.

Drie tassen vol met notiteboekjes, college-blocks, pennen (ja, hallo, is nodig voor m'n werk, ja?), tamagotchi's, kneedgum (een grote hit hier, in alle kleuren ) en nog meer wat ik nu al vergeten ben.
Altijd lachen bij de kassa, die prijzen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_61531238
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:43 schreef maok het volgende:

[..]

mmm, daar heb ik er net maandag eentje van gekocht, ik heb het bonnetje al niet meer dus nu weet ik niet of ik er meer voor betaald heb.

[ afbeelding ]
ik heb m ook al een tijdje 5.95 was die gewoonh
pi_61533229
tvp
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  woensdag 10 september 2008 @ 21:18:25 #37
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_61534941
Binnenkort maar weer eens gaan checken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 11 september 2008 @ 19:43:22 #38
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_61558845
Ben vanmiddag langsgeweest, zag wel wat leuke dingetjes, maar eigenlijk geen dingen die ik echt nodig had, dus niks gekocht
pi_61562957
Ik heb net nog een nieuw fietsslot en een kettingslot gekocht die waren bij Halfords rond de 40 euro en bij de Action was ik voor negen euro klaar.

Mijn fiets wel bij de Halfords gekocht (en ook alleen maar omdat de Action geen fietsen verkoopt ). Maandag nog een fietstas scoren voor erbij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_61572809
Zo fijn he als je het ergens anders duurder ziet

Ben ook weer even geweest en een tas vol voor 11,50.
Pickwick t-kick gold, ben benieuwd
Rijstcrackers
Een mobielhouder/tasje vor 0,69 ct!
Fruitella
Chocola
Boterhamzakjes
Goud en zilvermarker voor 0,59!
Magnetische stempelset
Uitsteekvormpjes
Foam stickervel
pi_61580911
Net weer eens geweest

* Twee schaaltjes
* twee collegeblokken
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
pi_61581061
Die mobieltasjes zijn tof ja.

Ik heb die sok gekocht.

En Milka Luflee.
pi_61583150
Oja, het fietsslot heeft dus geen schroefjes erbij zitten om het geheel vast te maken. En ik kreeg het niet om het spatbord heen?! Vandaag bij Halfords gekeken, maar die sloten leken me even groot (overigens kreeg je er daar wel schroeven bij, mag ook wel voor dat geld). Ik ga het zondag nog een keer proberen om het eromheen te krijgen.

Maak ik het wel vast met tiewraps die heb ik ook ooit bij de Action gekocht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 september 2008 @ 19:06:06 #44
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_61583194
Jat technisch schijnt het ook beter te zijn om hem niet vast te zetten met schroefjes. Ik weet niet precies waarom maar het zal wel zijn omdat ze er geen kracht op kunnen zetten ofzo.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_61583215
Weet iemand of ze bij de Action ook textielstiften en eventueel andere textielversierdingen hebben?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61585622
Ja dat hebben ze, tenminste textielstiften heb ik gezien. Ligt hier bij de verfspullen
pi_61588502
Bij mijn Action liggen de textielverf stiften bij de naaispullen naast van die applicaties om op te naaien. Wel grappig dat het verschilt per filiaal.
pi_61588538
Naja, ze hebben ze in elk geval! Ga ik ze binnenkort ff halen. Heb zo'n hekel aan om de Action in te gaan voor iets wat ze dan niet blijken te hebben. Mijn Action is namelijk nogal ehhh.. overbevolkt zegmaar
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61589375
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:04 schreef schatje het volgende:
Bij mijn Action liggen de textielverf stiften bij de naaispullen naast van die applicaties om op te naaien. Wel grappig dat het verschilt per filiaal.
Sowieso is de indeling per winkel zooo verschillend.

1 Action begint gelijk met 't snoepgoed en dergelijke aan de ene kant en de weekaanbiedingen aan de andere kant
terwijl een andere hier in de buurt begint met weekaanbiedingen en kop & schotels en juist eindigd met snoepgoed...
Zo zal het ook zijn met losse artikelen. afhankelijk van de ruimte in de winkel ligt zoiets bij de naaifornituren of bij de hobby spullen.

Heeft denk ik vooral te maken met de oppervlakte en indeling van de winkel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_61591207
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sowieso is de indeling per winkel zooo verschillend.

1 Action begint gelijk met 't snoepgoed en dergelijke aan de ene kant en de weekaanbiedingen aan de andere kant
terwijl een andere hier in de buurt begint met weekaanbiedingen en kop & schotels en juist eindigd met snoepgoed...
Zo zal het ook zijn met losse artikelen. afhankelijk van de ruimte in de winkel ligt zoiets bij de naaifornituren of bij de hobby spullen.

Heeft denk ik vooral te maken met de oppervlakte en indeling van de winkel...
Echt wel!
Hier beginnen ze dus met de weekaanbiedingen en het voedsel, vervolgens schoolspullen/schilderspullen, en uiteindelijk kom je dan via waspoeder, glazen en handdoeken bij het speelgoed uit.
Heerlijk rommelig, en druk. Maar het is ook wel leuk.

Overigens; die fietstassen, hebben ze er daar ook van in Zebraprint?
Ken iemand die helemaal gek is van zebraprintjes, dus vandaar...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')