keukengerei?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:03 schreef maok het volgende:
Ik ga aan het einde van de middag even langs de action voor sinterklaas cadeau's. We gaan een spel doen en iedereen moet 2 cadeautje's meenemen voor totaal 5 euro (verdeling tussen de cadeau's moet je zelf weten). Je weet dus niet bij wie het terecht komt, de mensen die meespelen zijn zo tussen de 25 en 30 jaar.
Iemand leuke ideeën voor cadeautjes van de action van rond de ¤2,50?
Ik zat zelf al te denken aan die Ledverlichting voor aan de kraan (¤2,-?)
Ik kon er juist helemaal niks meequote:Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef MissJ het volgende:
Heb vorige week roze scheermesjes gekocht in een zakje van (dacht ik) 9 stuks voor maar E 0,99.
Geweldig mesjes zeg, scheren onwijs goed, mijn benen (en andere onderdelelen whehe) zijn echt super glad
Het is inderdaad zo'n ledlampje voor de kraan geworden (is overigens alleen blauw licht en niet rood/blauw)quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:03 schreef maok het volgende:
Ik ga aan het einde van de middag even langs de action voor sinterklaas cadeau's. We gaan een spel doen en iedereen moet 2 cadeautje's meenemen voor totaal 5 euro (verdeling tussen de cadeau's moet je zelf weten). Je weet dus niet bij wie het terecht komt, de mensen die meespelen zijn zo tussen de 25 en 30 jaar.
Iemand leuke ideeën voor cadeautjes van de action van rond de ¤2,50?
Ik zat zelf al te denken aan die Ledverlichting voor aan de kraan (¤2,-?)
Grote waxinelichtjes met zwart met zilveren vlinders erop (1 euro per 2, dus 2 pakjes gehaald)quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:22 schreef maok het volgende:
Welke dingen heb je voor het sintspel gekocht? Ik ga straks namelijk ook van dat soort cadeautjes kopen
"Ja nee, ik hoef maar 2 dingen. Even wc papier en ff een speeltje voor Baloe. 10 min ben ik klaar"quote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef oceanpony het volgende:
ga binnenkort ook maar weer eens neuzen......kom altijd thuis met 5 volle tassen haha. Ik neem me altijd voor : alléén wat ik nodig heb.....maar dan zie je weer vanalles wat je écht niet kunt laten liggen voor die prijs en zo werkt dat gewoon daar. Je wordt er gewoon met open ogen ingeluisd......Heb een giga kast vol met douchespulletjes op de badkamer. Als ik iets dus niet nodig heb en wat neem ik áltijd mee..... juist doucherommel. I'm an action-addict.....
Er waren 2. Ik heb computer bureau formaat a 30 cm, en er was 1 die was iets kleiner dan mijzelf. Ik ben 1.83. Dus zeg maar dat ie 1.75 ofzo was.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:09 schreef maok het volgende:
Ow, die witte kerstboom heb ik niet gezien. Lijkt met lekker fout
, hoe groot is ie?
Ik wil al tijden een foto posten van mijn krat (!) met drogisterij-meuk. Waaronder tig liters badschuin. Haarlak, haarschuim, scheermesjes, deo'squote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef oceanpony het volgende:
ga binnenkort ook maar weer eens neuzen......kom altijd thuis met 5 volle tassen haha. Ik neem me altijd voor : alléén wat ik nodig heb.....maar dan zie je weer vanalles wat je écht niet kunt laten liggen voor die prijs en zo werkt dat gewoon daar. Je wordt er gewoon met open ogen ingeluisd......Heb een giga kast vol met douchespulletjes op de badkamer. Als ik iets dus niet nodig heb en wat neem ik áltijd mee..... juist doucherommel. I'm an action-addict.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |