abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 november 2008 @ 11:48:38 #251
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_63590740
Ze hebben nu zwarte, grijze, navy en volgens mij ook bruine kabelmaillots bij de Action. 3 euro zijn ze!
Gisteren de zwarte gehaald en ik vind hem leuk, al helemaal voor die prijs .
Je moet echter wel een maatje groter nemen dan je eigenlijk hebt! Ik heb de L gehaald terwijl ik normaal S/M heb en die zit goed.
pi_63594515
Paar weken terug heb ik magneten gekocht die je in moet kleuren. Dat is geen aanrader, zelfs na dagen drogen (gekleurd met stift), kwam er nog inkt vanaf.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63595535
Ja ik heb ook die maillot gehaald een bruine heb ik. Ook eerst S/M gehaald omdat ik maar klein van stuk ben, maar die was veel te klein. Heb nu dus een L/XL gehaald en die zit prima!
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:03:58 #254
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63688532
Ik ga aan het einde van de middag even langs de action voor sinterklaas cadeau's. We gaan een spel doen en iedereen moet 2 cadeautje's meenemen voor totaal 5 euro (verdeling tussen de cadeau's moet je zelf weten). Je weet dus niet bij wie het terecht komt, de mensen die meespelen zijn zo tussen de 25 en 30 jaar.

Iemand leuke ideeën voor cadeautjes van de action van rond de ¤2,50?

Ik zat zelf al te denken aan die Ledverlichting voor aan de kraan (¤2,-?)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:24:25 #255
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63688881
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:03 schreef maok het volgende:
Ik ga aan het einde van de middag even langs de action voor sinterklaas cadeau's. We gaan een spel doen en iedereen moet 2 cadeautje's meenemen voor totaal 5 euro (verdeling tussen de cadeau's moet je zelf weten). Je weet dus niet bij wie het terecht komt, de mensen die meespelen zijn zo tussen de 25 en 30 jaar.

keukengerei?

Of een leuke vaas? of ehm, koelvloeistof voor de auto? Agenda? ect
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63688955
Loop er een rondje en je komt genoeg tegen.
pi_63688991
Heb vorige week roze scheermesjes gekocht in een zakje van (dacht ik) 9 stuks voor maar E 0,99.
Geweldig mesjes zeg, scheren onwijs goed, mijn benen (en andere onderdelelen whehe) zijn echt super glad
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:35:15 #258
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63689109
Ik ga er sowieso gewoon rondlopen, maar als iemand zo nog iets leuks weet. Zo hadden ze vorig jaar van die knipperende verlichting voor aan je vingers die geniaal was (vond ik dan) en nu die ledverlichting (als die er nog is). Dat soort dingetjes. Eigenlijk dingen die je niet nodig hebt maar gewoon leuk zijn als cadeau.
pi_63694036
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:29 schreef MissJ het volgende:
Heb vorige week roze scheermesjes gekocht in een zakje van (dacht ik) 9 stuks voor maar E 0,99.
Geweldig mesjes zeg, scheren onwijs goed, mijn benen (en andere onderdelelen whehe) zijn echt super glad
Ik kon er juist helemaal niks mee Leek wel of ze allemaal superbot waren. Mijn hele been openliggen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63695102
Vrijdag bij de action geweest een daar een rasp gekocht (4 in 1) voor 2 euro
en heb er mijn sinterklaas cadeautjes gekocht voor het sinterklaasspel (2.50 per cadeau is het budget) en voor die prijs leuke dingen gekocht!!

Verder ook daar inkopen gedaan voor ons sinterklaasfeest voor de jeugdleden van de club.. allemaal auto's ingeslagen voor nog geen 3 euro en barbies en tekenspullen voor de meiden
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:22:07 #261
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63695772
Welke dingen heb je voor het sintspel gekocht? Ik ga straks namelijk ook van dat soort cadeautjes kopen
pi_63695810
Damn volgens mij is het heel druk straks bij de action
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:50:18 #263
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63698004
De action was heel druk

Als een turk had ik weer tassen vol. Ik ben gewoon koopziek

Ik heb die ledverlichting gekocht Gewoon, omdat het kan. Ik ben het niet eens nodig
pi_63702117
Ik heb vandaag printerpapier, shebabakjes, en 2 dekbedovertreksets (ga straks met verhuizing over naar 2 persoonsbed dus dan doet goedkoop t eerst ff wel en als de verhuizing en alles financieel achter de rug is haal ik wel eens duurdere/betere) gekocht
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:09:19 #265
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63703482
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:03 schreef maok het volgende:

Het is inderdaad zo'n ledlampje voor de kraan geworden (is overigens alleen blauw licht en niet rood/blauw)
en een disco/campinglampje met ledlampjes voor 2,99 op batterijen

Verder heb ik nog een ruitenwissertje voor in de auto gekocht, voor mijzelf, 0,98 en een klein tasje voor een fototoestel oid voor 1,99:

pi_63704765
Ik zocht vorige week die leddingen voor op de kraan nog, maar ik zag ze niet!
pi_63704975
Het kado-spel is wel populair.
Ik had vorige week een feest van m'n werk met het kado-spel en ben prima geslaagd bij de Action.
Je kunt denken aan kandelaars (zilver, 1.09 per stuk), sfeerlichtjes, handschoenen (van die bontgekleurde), cheap-ass parfum, momenteel aanbiedingen van 1.19 en hoewel ik al jaren hetzelfde dure geurtje heb vond ik er eentje die ik echt lekker vond.

Morgen vrij, dus maar weer die kant op.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_63720215
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:22 schreef maok het volgende:
Welke dingen heb je voor het sintspel gekocht? Ik ga straks namelijk ook van dat soort cadeautjes kopen
Grote waxinelichtjes met zwart met zilveren vlinders erop (1 euro per 2, dus 2 pakjes gehaald)
Kleine waxinelichtjes met zwart en zilveren vlinders
Glazen schaalje met groen/blauwe kleur en dan daarop 3 waxinelichtje houder in zelfde kleur
Een fotolijstje dat beetje als een golf loopt (kunnen 2x een 10x15 foto in)
pi_63722847
ga binnenkort ook maar weer eens neuzen......kom altijd thuis met 5 volle tassen haha. Ik neem me altijd voor : alléén wat ik nodig heb.....maar dan zie je weer vanalles wat je écht niet kunt laten liggen voor die prijs en zo werkt dat gewoon daar. Je wordt er gewoon met open ogen ingeluisd......Heb een giga kast vol met douchespulletjes op de badkamer. Als ik iets dus niet nodig heb en wat neem ik áltijd mee..... juist doucherommel. I'm an action-addict.....
  woensdag 3 december 2008 @ 13:00:38 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63723360
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef oceanpony het volgende:
ga binnenkort ook maar weer eens neuzen......kom altijd thuis met 5 volle tassen haha. Ik neem me altijd voor : alléén wat ik nodig heb.....maar dan zie je weer vanalles wat je écht niet kunt laten liggen voor die prijs en zo werkt dat gewoon daar. Je wordt er gewoon met open ogen ingeluisd......Heb een giga kast vol met douchespulletjes op de badkamer. Als ik iets dus niet nodig heb en wat neem ik áltijd mee..... juist doucherommel. I'm an action-addict.....
"Ja nee, ik hoef maar 2 dingen. Even wc papier en ff een speeltje voor Baloe. 10 min ben ik klaar"

Ik kwam met 7 tassen terug

Mn zus zo ;

"Zeg mevrouw de turk, zal ik de auto maar even halen? "

En wat had ik allemaal? Dingen die ik eigenlijk niet echt nodig was.

Douchespul
Snijplank
Wasverzachter
Kleine witte kerstboom
Pringels
Speeltjes voor de hond
Sinterklaas cadeau's
Stickers
Handschoenen
Auto ruitenwis vloeistof
lampjes voor op de fiets
zadel
slot
Ijskrabber
schriften
pennen
gum
lijm
schaar
sjaal
sokken

En nog meer en 95% van die dingen was ik niet echt nodig
  woensdag 3 december 2008 @ 13:09:02 #271
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63723562
Ow, die witte kerstboom heb ik niet gezien . Lijkt met lekker fout , hoe groot is ie?
  woensdag 3 december 2008 @ 13:12:25 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63723650
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:09 schreef maok het volgende:
Ow, die witte kerstboom heb ik niet gezien . Lijkt met lekker fout , hoe groot is ie?
Er waren 2. Ik heb computer bureau formaat a 30 cm, en er was 1 die was iets kleiner dan mijzelf. Ik ben 1.83. Dus zeg maar dat ie 1.75 ofzo was.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:13:39 #273
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63723686
Godver
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63723989
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef oceanpony het volgende:
Ik wil al tijden een foto posten van mijn krat (!) met drogisterij-meuk. Waaronder tig liters badschuin. Haarlak, haarschuim, scheermesjes, deo's
Maar ik heb me flink ingehouden de laatste tijd dus de krat is alweer een beetje leger
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63724390
Ik ga er zo maar is heen kijken of er nog wat onnodige meuk ligt :p
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')