Ga een assertiviteitscursus volgen.quote:Op zondag 7 september 2008 20:49 schreef Helgi het volgende:
Hoiik ging zo laatst wat drank halen in de supermarkt.
Toen stond ik in de rij, ging ik dus de flesjes op dat rolding zetten gaat er een oude man serieus al mijn flesjes netjes in een rijtje zetten.
En hij zat al de hele tijd vies naar me te kijken.
Verlegen als ik ben durfde ik er niks van te zeggen.
Toen ging ik de flesjes inpakken voelde ze heel vies aan bah! Ik heb ze thuis gelijk onder de kraan gehouden en helemaal schoongemaakt.
![]()
Klacht: viezerik de supermarkt.
Echt hèquote:Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef Juup© het volgende:
Ga een assertiviteitscursus volgen.
Ja maar hij was heel vies hoor.quote:Op zondag 7 september 2008 21:02 schreef Acinonyx het volgende:
iemand raakt je flessen aan in de supermarkt, wat eng !
hee pantoffelheld, heb je TS al uitgelegd wat een assertiviteitscursus is?quote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij een kutuser? Post eens iets zinnigs, is veel leuker voor de andere users op FOK!.
De volgende keer dat ik weer achter je sta in de supermarkt zal ik wat meer obscene bewegingen maken met je flessen terwijl ik jou steeds recht aan blijf kijkenquote:
TS is vast wijs genoeg om te zoeken op Google. Zo niet, pech gehad, leg jij het dan maar uit.quote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hee pantoffelheld, heb je TS al uitgelegd wat een assertiviteitscursus is?
huh maar dit is toch KLB?quote:Op zondag 7 september 2008 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook voor jou, post eens aardig ipv achterlijk.
en dan verzoek jij andere users aardig te doen. ga lekker fietsen mafkees. of laat je drank voortaan staan.quote:Op zondag 7 september 2008 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga een assertiviteitscursus volgen. gevolgd door een![]()
lol, dat zal wat worden zeg, een aangeschoten Mod of een aangeschoten Het_huptquote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
TS is vast wijs genoeg om te zoeken op Google. Zo niet, pech gehad, leg jij het dan maar uit.
Gast dit is KLBquote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
En jij een kutuser? Post eens iets zinnigs, is veel leuker voor de andere users op FOK!.
Ok ik heb het opgezocht ik weet nu wat het betekent.quote:Op zondag 7 september 2008 21:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
TS is vast wijs genoeg om te zoeken op Google. Zo niet, pech gehad, leg jij het dan maar uit.
Jammer voor je joh.quote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef Juup© het volgende:
Het hele TS is..., TS kan er niet meer omgaan etc. is uitgekauwd en storend.
Ik moest vreselijk lachenquote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jammer voor je joh.
Je kan er duidelijk niet mee omgaan.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jammer voor je joh.
Haha.quote:Op zondag 7 september 2008 21:15 schreef pleeborstel het volgende:
Ik had eens iets soortgelijks. Iemand zette mijn blikjes Redbull rechtop.![]()
Anders ging het schuimen zodra ik ze open maakte, zei ze![]()
hulpvaardig te zijn mss?quote:Op zondag 7 september 2008 21:43 schreef Helgi het volgende:
[..]
Haha.Echt waar bemoeien mensen zich mee he?
Nou ok als ze het goed bedoelen ok. Maar als je aan al mijn flesjes gaat zitten vind ik dat gewoon vies sorry vooral als je vieze handen heb.quote:
Wees blij dat ie alleen aan je "flesjes" zat, en niet de versheid van je vis wilde checkenquote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef Helgi het volgende:
[..]
Nou ok als ze het goed bedoelen ok. Maar als je aan al mijn flesjes gaat zitten vind ik dat gewoon vies sorry vooral als je vieze handen heb.
je wilt niet weten wie er allemaal aan je flesjes hebben gezeten. maar wat doe je er mee dan, met die flesjes. vaginaal naar binnen?quote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef Helgi het volgende:
[..]
Nou ok als ze het goed bedoelen ok. Maar als je aan al mijn flesjes gaat zitten vind ik dat gewoon vies sorry vooral als je vieze handen heb.
Welterustenquote:Op zondag 7 september 2008 22:33 schreef Helgi het volgende:
Mannen die gelijk aan vieze dingen denken...![]()
Maar ik ga zo naar bed trusten allemaal.
Die vond ik wel leukquote:Op zondag 7 september 2008 21:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hee pantoffelheld, heb je TS al uitgelegd wat een assertiviteitscursus is?
quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jammer voor je joh.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook voor jou, post eens aardig ipv achterlijk.
Groot gelijk, ze staan niet voor niets netjes steriel in het schap.quote:Op zondag 7 september 2008 21:48 schreef Helgi het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |