Jaaaa lijkt me leukquote:
Miukhan? Wie?quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er ook nog niet echt in zit, ik heb nog geen echte favorieten of mensen die me opvallen (behalve dan misschien Miukhan).
Dat zat ik net te denken, hebben ze die dagboekenshit ipv de 2e proef gedaan. Mag dit programma weer naar Net5, waar het begon?quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik iets gemist? Normaal zijn er toch 2 proeven per aflevering? 1 om iets te eten en 1 om de eilandraad?
Dat zag ik ook. Geert is een looser.quote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Bruce117 het volgende:
Geert lachte wel gemeen toen ze hem net na de 4e stem voor Dirk in beeld brachten
Lekker er in gemonteerd zo ja.quote:Op zondag 7 september 2008 21:32 schreef Cairon het volgende:
Geert’s rotte rooie kop die in een zieke grijns vast ligt bij het horen van Dirk’s naam lijkt me een beetje… debiel.
Ik wou net vragen of je ook ging kijken!quote:Op zondag 7 september 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Oh shit nog een talentshow. Deze moet ik helaas ook kijken. Even topic zoeken.
Rock Nation?quote:Op zondag 7 september 2008 21:36 schreef Liquidootje het volgende:
Oh shit nog een talentshow. Deze moet ik helaas ook kijken. Even topic zoeken.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef rene90 het volgende:
Het was weer gezellig, weltruste!
klopt, alleen jammer van de tattoosquote:Op zondag 7 september 2008 21:10 schreef conleche het volgende:
Ik vind dat meisje met de tattoos wel mooi!
Hier dusquote:Op zondag 7 september 2008 21:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Rock Nation?
Die staat in SHO.
quote:Op zondag 7 september 2008 21:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
We zijn gewoon verwend door frans met zijn mes-zwaai-sensatie.
Ja dat vond ik ook al zo vaag.quote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef pullup het volgende:
Hij loopt thuis ook met een bijl om zijn middel rond
quote:Op zondag 7 september 2008 21:30 schreef qonmann het volgende:
Geert is vast aan z'n ene oor begonnen, zo hongerig was ie
vrouwen zien er altijd beter uitquote:Op zondag 7 september 2008 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik vind de mannen er veel slecher uit zien dan de vrouwen, nu al. En Dirk gaat dus weg, misschien heeft hij gevraagd op hem te stemmen.
ja maar dat lachje kan heel goed gemanipuleerd zijn door de regie hèquote:Op zondag 7 september 2008 21:34 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Dat zag ik ook. Geert is een looser.
wat ga je mailen ?quote:Op zondag 7 september 2008 21:44 schreef rene90 het volgende:
Ik zal wel even laten horen of ik bericht terug krijg van ER, ga nu even mailtje sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |