Ik zet dan m'n cruisecontrol terug van 140 naar 130 en rij d'r gewoon langsheen. Maar over het algemeen rijden ze zelf zo'n 140.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:17 schreef Prosac het volgende:
Mensen die bij het zien van een politieauto ineens van 130/140 teruggaan naar 120 om vervolgens die wagen niet in te durven halen. Wat een lol moeten sommige KLPD-ers hebben, stiekem 115 gaan rijden om te zien hoeveel mensen dan wel in halen.
Ik weet niet in welk deel van Nederland je woont, maar na zo'n 70 bord komt over het algemeen een 50 bord, en dan staat 't stil. Dus als zo'n bord aanspring laat ik m'n gas los, en als dat betekent dat ik iemand op de baan links van me inhaal boeit me dat weinig.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:19 schreef Scorpie het volgende:
Mwah.
Dat ligt denk aan de definitie van file die je hanteert:
Ik woon in de Randstadquote:Op woensdag 10 september 2008 14:19 schreef Catbert het volgende:
Ik weet niet in welk deel van Nederland je woont, maar na zo'n 70 bord komt over het algemeen een 50 bord, en dan staat 't stil. Dus als zo'n bord aanspring laat ik m'n gas los, en als dat betekent dat ik iemand op de baan links van me inhaal boeit me dat weinig.
als je oplet weet je dat hij het niet heeft over borden langs de weg!quote:Op woensdag 10 september 2008 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik woon in de Randstad.
En zo`n 70 bord zegt nog niks hoor. A13 richting Den Haag, Prins Clausplein, staat bij de afslag richting Den Haag standaard nu een 90 en een 70 bord aan wegens werkzaamheden die al lang voorbij zijn.
Goh Superman, dat zijn ook matrixborden die daar boven de snelweg aanstaanquote:Op woensdag 10 september 2008 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
als je oplet weet je dat hij het niet heeft over borden langs de weg!
maar zogeheten matrixborden die plots aanspringen
sjonge sjonge sjonge, als het maar in je straatje past he. je verdraait alles en nogwat om maar "gelijk" te krijgen
met oranje knipperlichten erbij? (4 stuksquote:Op woensdag 10 september 2008 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Goh Superman, dat zijn ook matrixborden die daar boven de snelweg aanstaan
Of ze knipperen of niet weet ik niet, heb ik niet op gelet. Zal het straks eens bekijken. Weet wel dat het matrixborden zijn die aanstaanquote:Op woensdag 10 september 2008 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
met oranje knipperlichten erbij? (4 stuks)
Joh, laatmaar, hij heeft het zelf over aanspringende borden en even later gaat het over wegwerkzaamheden. Hij lult er gewoon omheen zodat het beter in z'n straatje past. Meneer heeft gelijk, en wij niet. Toedelsquote:Op woensdag 10 september 2008 14:32 schreef rival het volgende:
met oranje knipperlichten erbij? (4 stuks)
Kom je me nog even rechts inhalen dan om 5 uur op de A13?quote:Op woensdag 10 september 2008 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Joh, laatmaar, hij heeft het zelf over aanspringende borden en even later gaat het over wegwerkzaamheden. Hij lult er gewoon omheen zodat het beter in z'n straatje past. Meneer heeft gelijk, en wij niet. Toedels
Dan ben je toch ook aan het bumperklevenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het werkt natuurlijk op 2 manieren he; zij halen mij rechts in, ik zorg ervoor dat ze er dan niet meer tussen passen.
Nee, wordt A2-A12-Waterlinieweg vanavond, ik heb een hockeytraining anders was ik graag voor je omgereden. Sorryquote:Op woensdag 10 september 2008 14:43 schreef Scorpie het volgende:
Kom je me nog even rechts inhalen dan om 5 uur op de A13?
Hockey? Kakkerquote:Op woensdag 10 september 2008 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, wordt A2-A12-Waterlinieweg vanavond, ik heb een hockeytraining anders was ik graag voor je omgereden. Sorry
Enorrrrmquote:
En pas op het laatste moment de snelweg op gaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 15:08 schreef PhoenixNLx het volgende:
ergste zijn (meestal oude) mensen die met 60 km/u de snelweg opgaan en jij rijdt daarachter!
levensgevaarlijk, meteen afpakken dat rijbewijs !!!!
Nee, mensen die zo de weg op knallen zijn fijn:quote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef PDOA het volgende:
En pas op het laatste moment de snelweg op gaan.
Als ze zonder omkijken de weg op knallen maakt het me niet uit, is gewoon doodeng. Als je onder die hoek de weg op rijdt, dus zonder even parallel aan de baan te rijden, zie je niet wat er achter je zit. En als je dan niet omkijkt, wat ik dus een paar keer meegemaakt heb, krijg je levensgevaarlijke situaties. Bejaarden die dat dan met 60 i.p.v. 120 doen zijn nog dubbel zo gevaarlijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:26 schreef PhoenixNLx het volgende:
trouwens als dat op de snelweg gaan aan het begin van de invoegstrook gebeurd met minimaal 120 dan is er toch niks aan het handje?
Dan nog is er geen reden om niet tussen die vrachtwagens even naar links te gaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:43 schreef PhoenixNLx het volgende:
ik zou de irritante bosmongool uithangen voor die klootzakken die zich irriteren aan mensen die gewoon de maximale snelheid rijden... ik bedoel mensen die op de linkerbaan rijden met 100 km/u (waar je 120 mag) en daarmee een vrachtwagen inhalen dat zijn pas irritante mensen... maar mensen die de max snelheid rijden heb ik persoonlijk niks op aan te merken eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |