me nek doet alleen zeer door het headbangen, verder geen problemen meequote:Op zondag 7 september 2008 23:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het stomme van RSI is juist dat je dan niet teveel rust moet nemen, maar dat je de spieren waar je last van hebt juist extra moet trainen... Heb het helaas zelf ook meegemaakt, laatste tijd beginnen de klachten ook weer toe te nemen, gelukkig heb ik er tijdens het gitaarspelen geen last van, maar vaak heel erg pijnlijke schouders en nek, met hoofdpijn tot gevolg... Heb ook al een half jaar fysiotherapie achter de rug.
quote:Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, heb me net in de oefenruimte ook goed stuk gespeeld. We hebben een nieuw nummer met een stuk in 7/8 waarbij de accenten omdraaien halverwege. Kost verdomd veel energie om dat bij te houden. En in een ander nieuw nummer ging ik spontaan een bassolo spelen.. Kreeg er een schouderklopje voor. Omdat ik zo goed stond te dragonforcen.
.
Slapen om 22:00 al, dat kan ik echt nietquote:Op maandag 8 september 2008 07:11 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar jij bent na 22 ook al in dromenland dan. Wij kunnen nog ff door gaan..
tot 23...
in januari komt Dragonforce naar NL vlgs mij...quote:Op maandag 8 september 2008 00:09 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, heb me net in de oefenruimte ook goed stuk gespeeld. We hebben een nieuw nummer met een stuk in 7/8 waarbij de accenten omdraaien halverwege. Kost verdomd veel energie om dat bij te houden. En in een ander nieuw nummer ging ik spontaan een bassolo spelen.. Kreeg er een schouderklopje voor. Omdat ik zo goed stond te dragonforcen.
.
quote:Op maandag 8 september 2008 07:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
in januari komt Dragonforce naar NL vlgs mij...
quote:
Family reunion voor Herman en mijquote:
Ik wist niet dat wij familie warenquote:
De overeenkomsten zijn er toch duidelijk. Ik zag gelijk dat jij eigenlijk een Ibanez S in handen hoort te hebben.quote:Op maandag 8 september 2008 11:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat wij familie waren
Werkt niet... ben overgestapt op Gibsonquote:Op maandag 8 september 2008 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De overeenkomsten zijn er toch duidelijk. Ik zag gelijk dat jij eigenlijk een Ibanez S in handen hoort te hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |