Ah bedankt voor de tipquote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Speel Blues en Rock, dat boek van Loek vd Knaap, deel 1 serieus schaf hem aan, is die 15 euro meer dan waard danspeciaal voor beginners ze beginnen vanaf niks en je leert al die typische blues dingen
met cd erbij
Och ja, dat ding ligt hier ook nogquote:Op zondag 7 september 2008 20:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Speel Blues en Rock, dat boek van Loek vd Knaap, deel 1 serieus schaf hem aan, is die 15 euro meer dan waard danspeciaal voor beginners ze beginnen vanaf niks en je leert al die typische blues dingen
met cd erbij
Niet zo zeuren johquote:Op zondag 7 september 2008 20:38 schreef Aresdreams het volgende:
Wat is Arnhem een kut stad om in rond te moeten rijden...
en het optreden ging behoorlijk kut
Viel je broodje op de grond ?quote:Op zondag 7 september 2008 20:47 schreef Aresdreams het volgende:
ach, ik baal er gewoon van wat ik aan een fouten gemaakt heb... ach ja. volgende keer beter.
en wat een kut grapje dribbel
Nja, nu is dat bij 'onze' muziek ook iets makkelijker dan bij henquote:Op zondag 7 september 2008 21:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja dat is altijd als je kut begint blijf je vaak kloten omdat je extra op gaat letten dat er niks fout gaat en dan juist ga je weer de fout inBlijven lachen en doorgaan joh
Brei er een grap omheen en de mensen vinden het nog leuk ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Lijkt mij [klintk als] een combi van RSI en te verkrampt spelen...quote:Op zondag 7 september 2008 21:16 schreef Aresdreams het volgende:
overbelast, en met het gitaar spelen gaat het opzich wel, maar op een gegeven moment ging het gister zo veel zeer doen dat ik het echt niet meer uithielt (dat was tijdens het optreden van Am Tuat), dat is dus gewoon kut, dat ik er amper iets mee kan... maar ja, morgen weer fysio en wie weet komt het ooit nog eens goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |