Ik vind iemand 'aanschieten' in de winkel ofzo eigenlijk veel raarder...quote:
Ik niet.quote:
Ik vind het raar als ze in limburg zeggen dat ze gaan aanrijdenquote:Op zondag 7 september 2008 19:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vind iemand 'aanschieten' in de winkel ofzo eigenlijk veel raarder...
verkutquote:
Nah, vind gewoon rood mooier bij een strat.quote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef matjuhhh007 het volgende:
Mooi kleurtje http://www.mojocaster.com/photos/grst/phpslideshow.php?directory=.¤tPic=2
Of Belgen, die van België komen. Het is een leuk land, maar je kan overdrijven...quote:Op zondag 7 september 2008 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar als ze in limburg zeggen dat ze gaan aanrijden
Klopt, maar dit is toch wel bijzonder.quote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Nah, vind gewoon rood mooier bij een strat.
Er zit hier een belg in huis nuquote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of Belgen, die van België komen. Het is een leuk land, maar je kan overdrijven...
Ej daar gaat een vriend van me ook heenquote:
Of doe gewoon maar wat totdat je weet welke noten je kan gebruiken en go your gangquote:Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef Jorikjet het volgende:
leer de blues toonladder, en go your gang
Maar ik speel pas een week of 2quote:Op zondag 7 september 2008 19:49 schreef Jorikjet het volgende:
leer de blues toonladder, en go your gang
Waarom weggedaan? en hoe heten die pick-ups ook alweer? laser nogwat ofzo?quote:Op zondag 7 september 2008 19:40 schreef Jorikjet het volgende:
oja stiekem toch wle beetje spijt dat ik me strat plus weg gedaan heb
[ afbeelding ]
toch wel erg goede strat, op de pickups na...
ja dat is ook een goeie! gewoon spelen en beetje blues proberen te doen ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 19:51 schreef Moozze het volgende:
[..]
Of doe gewoon maar wat totdat je weet welke noten je kan gebruiken en go your gang
Ik snap hem niet?quote:Op zondag 7 september 2008 20:11 schreef guitarist.nl het volgende:
PAYTV.
Blues is koningsquote:
Speel Blues en Rock, dat boek van Loek vd Knaap, deel 1 serieus schaf hem aan, is die 15 euro meer dan waard danquote:Op zondag 7 september 2008 20:14 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Blues is konings![]()
Heel veel muziek overigens.. maar blues kan me echt raken.
Daarom lijkt het me ook zo geweldig om te kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |