Graag gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Briljante features, in dat Linux.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat goed! Je pc heeft ingebouwde gehoorbescherming
Wat moet het anders zijn? Een of andere soort -plex?quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Okee... iets wat erg belangrijk is voor een akoestische gitaar: een massief bovenblad. Als je naar een gitaarwinkel gaat en je besluit er één te kopen, let er op dat je gitaar een massief bovenblad heeft. Dit geeft een zoveel mooier geluid en het coole is... het geluid wordt alleen maar mooier wanneer je er op speelt. Het hout 'vormt' zich namelijk naar je spel, dus je hebt er ook heel lang plezier van. Deze gitaren zijn misschien ietsjes duurder, maar nog wel betaalbaar.
Deze van Ibanez heeft zo'n massief bovenblad en kost 139,-
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat goed! Je pc heeft ingebouwde gehoorbescherminggrappig deanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wederom zou ik een Yamaha aanradenquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Roland is erg bekend op gebied van synthesizers en DJ apparatuur. Boss is hun label wat ze gebruiken voor gitaarspullen (muv de Cube versterkers, gek genoeg). Als Boss je nog niks zegt, heb je nog een hoop te leren. Dit is zeg ik niet als verwijt, want iedereen moet ergens beginnen, dus het geeft niks, maar zoals TeleluvR al zegt is het misschien beter dat je eerst iets leent van iemand en je op basis daarvan gaat orienteren op wat voor geluid je zoekt, wat voor uiterlijk (zoals Doodkapje eerder opmerkte) etc.
Dat brother52 eerder in het topic de Cube en London City noemde, is omdat wij deze merken al vaak hebben aangeraden vanwege de prijs/kwaliteitverhouding. LC is welliswaar en kopiemerk, maar lever goede waar (heb ik me later vertellen, ik heb geen persoonlijke ervaring met het merk). Een Roland Cube is een erg goede versterker voor een aantrekkelijke prijs om thuis mee te beginnen. Je kunt er namelijk alles op spelen van blues tot metal.
Ga verder gewoon een keer in een wat grotere muziekzaak een beetje aan gitaren pielen..
Dan zou je ook aan deze kunnen denken.quote:
Wie wil er nu alleen akoestisch spelen?quote:Op woensdag 10 september 2008 06:30 schreef The_Dean het volgende:
Ja, een paar lezen er gewoon overheen
Multiplex achtig iets jaquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat moet het anders zijn? Een of andere soort -plex?
Nog steeds de beste akoestische gitaar die ik in handen heb gehad.quote:Op woensdag 10 september 2008 06:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou je ook aan deze kunnen denken.
...maar geen solid topquote:Op woensdag 10 september 2008 08:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nog steeds de beste akoestische gitaar die ik in handen heb gehad.. Zeker in die nette prijsklasse.
.
Super ding!quote:Op woensdag 10 september 2008 10:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...maar geen solid top
specs van de Performer E
# 90mm Body Depth
# Select Spruce Top
# Mahogany Back & Sides
# 25-1/4" Scale & 1-5/8" Nut
# Die Cast Tuners
# Dean Electronics
# Mahogany Neck
# Rosewood Fingerboard
# Dot Inlays
# Abalone Sound Hole Inlay
# Abalone Multi-ply Binding
Zo die is wel sexyquote:Op woensdag 10 september 2008 06:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou je ook aan deze kunnen denken.
Kun je nagaan hoe fantastisch de gitaar zou zijn met een solid top.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...maar geen solid top
specs van de Performer E
# 90mm Body Depth
# Select Spruce Top
# Mahogany Back & Sides
# 25-1/4" Scale & 1-5/8" Nut
# Die Cast Tuners
# Dean Electronics
# Mahogany Neck
# Rosewood Fingerboard
# Dot Inlays
# Abalone Sound Hole Inlay
# Abalone Multi-ply Binding
Het gaat er om hoe hij/zij speelt en klinkt natuurlijk, je moet niet op de looks afgaan.quote:
Mijn Dean fan zijn veranderd niks bn het feit dat dat gewoon een super gitaartje is.quote:
Looks vind ik anders een net zo belangrijk onderdeelquote:Op woensdag 10 september 2008 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het gaat er om hoe hij/zij speelt en klinkt natuurlijk, je moet niet op de looks afgaan.
Anders had ik ook nooit een tele gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |