quote:
Op zondag 7 september 2008 14:31 schreef Cynic het volgende:Als er een band is die na de eerste 4 albums had moeten stoppen dan is het MEgadeth wel... Hoe kan je met droge ogen zeggen dat de laatste albums goed waren?

Countdown to Extinction en Youthanasia vind ik best nog wel goed. Daarna is het inderdaadwel wat minder geworden maar met The system has Failed en United Abdominations zijn ze weer erg goed terug gekomen.
quote:
Op zondag 7 september 2008 15:27 schreef -Menn0- het volgende:Nee gek het album is zo vet! Echt een Metallica waardig album! All Nightmare Long, My Apocalypse, The Judas Kiss zijn gewoon instant classics!
Net die nummers even geluisterd. Het lijkt er op dat ze weer weten wat voor muziek ze moeten maken. Het doet me erg denken aan de tijd van ....And Justice for All.
quote:
Daar is nu echt verandering in gekomen! Tuurlijk zijn er weer mensen die wat te zeiken te hebben het is tenslotte Metallica dan moet je wel zeiken

Is het optreden geniaal dan is het podium niet goed je kent het wel. Maar ik vind het echt moeilijk om hier iets op te zeiken te vinden. Misschien dat bij Cyanide de vocals nogal zacht zijn.
Live is er nooit wat op Metallica aan te merken geweest (die keren dat ik ze gezien heb dan). Dat staat altijd als een huis.
Het podium kun je over zeiken wat je wil maar dat is gewoon een vaste formule die ze de laatste jaren hebben. Als dat voor hun werkt, wie ben ik dan om daar commentaar op te leveren.
[ Bericht 0% gewijzigd door brother52 op 09-09-2008 09:26:25 ]