Wat voor type pasta? En waar koop je die?quote:Op zondag 7 september 2008 16:40 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Ik zit hier achter een bord volkorenpasta*
Zelf gekookt icm een pittige tometansaus met gtote stukken kip en uien en paprika.
De bite* van volkorenpasta is imho veel lekkerder echter de smaak van standaardpasta is imho lekkerder.
* Ik hou van stevige al dente
Hoe denken jullie erover?
Deze,quote:Op zondag 7 september 2008 17:05 schreef Iced_Lips het volgende:
[..]
Wat voor type pasta? En waar koop je die?
Dan zou ik eens een beter merk 'standaardpasta' overwegen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:40 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Ik zit hier achter een bord volkorenpasta*
Zelf gekookt icm een pittige tometansaus met gtote stukken kip en uien en paprika.
De bite* van volkorenpasta is imho veel lekkerder echter de smaak van standaardpasta is imho lekkerder.
* Ik hou van stevige al dente
Hoe denken jullie erover?
Mijn lief en ik hebben een discussie. Hij beweert dat volkorenpasta helemaal niet gezonder is dan witte pasta. ik ben nu een beetje aan het zoeken op i-net naar bewijs dat het wel zo is, maar verder dan vezels kom ik eigenlijk niet. Tenminste, ik zie wel wat meer maar dat snap ik dan weer niet voldoende om mijn lief te overtuigen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:16 schreef SHE het volgende:
Ik eet 'm plichtsmatig. Qua smaak vind ik het geen fijn alternatief...ik vind het kartonnerig en flauw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |