quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]als LKS de grap maar snapt
[..]
Mensen in jouw vakgebied moeten maar tegen je scherpe tong kunnen, hoor.![]()
![]()
Zie onderste link in m'n sigquote:
NSFW... !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Zie onderste link in m'n sigOh en for God's sake, typ niet Manfred Mugler in op google image search!
Dat is natuurlijk ook niet zo gek, het is allemaal erg persoonlijk en als je maar met z'n vieren regelmatig in een topic post dan is de kans minder groot dat je andere meningen over je nieuwe sample treft dan op BN waar honderden mensen zitten. Ik zelf ben bijvoorbeeld de laatste tijd weinig met niche bezig (op die Nasomatto Duro na dan) en vrijwel alleen met oude Chanels, Guerlains en andere klassiekers. Vanavond Guerlain Shalimar EDT bijvoorbeeld weer 'ns opgedaan. Ik blijf die toch echt geweldig vinden, een echte klassieker. Mooie donkere kruidige vanillegeur die wat mij betreft weliswaar niet net zo goed is als Guerlain Spiritueuse Double Vanille maar wel heel erg goed en sowieso iets van 4x zo goedkoop.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:54 schreef Mr.G het volgende:
Het valt me ook op dat ik vaak enthousiast ben over samples waar jullie nog niet aan toegekomen zijn. Ik mis de discussie![]()
Well you know I don't give a damn rats.quote:EDIT: Stereo, maar die Pamplemousse is wel 12 jaar ouder dan Clinique Happy
Mijn moeder heeft emquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:20 schreef W1ZZ het volgende:
Haha kreeg je de beruchte droog bloed-noot van SM?
Niche is voor mij uiteindelijk nog steeds iets dat met de markt te maken heeft en niet specifiek met de kwaliteit of de originaliteit van de geur. Ik bedoel, die Michael Storer is zo niche als maar kan maar hij maakt echt smerige rotzooi! En hoewel Shalimar wereldwijd het best verkochte parfum is zou je in NL bijna kunnen zeggen dat het niche was. Kennen jullie iemand die het heeft? Ik niet namelijk, behalve m'n eigen samples (en binnenkort een fles).
Hier, ik was nog een beetje aan t fragrance ebayen: +/- ¤30,- voor 100ml (incl verzendkosten)quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:55 schreef Mr.G het volgende:
Vandaag getest: Comptoir Sud Pacifique - L'eau de Gouverneur
[...]
Wat ook een pluspunt is: slechts 59,- euro voor 100 ml. bij Skins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |