quote:Op zondag 7 september 2008 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
BBQ met DE BUURT ?
OMFG..........
De pijp zeker ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom ga jij met je zusje op stap ?
Dat was toch dat wijf die zoende met een maagd van 30 ?
Misschien een persoonlijke vraag he maaruhm: Zijn jullie een bijstandsgezin ?
Ben je er nog steeds niet overheen ? Koetsjiekoetsjiekoetsjie.quote:Op zondag 7 september 2008 14:21 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Misschien een persoonlijke vraag: maar ben jij niet die ene prutsmod die eigenlijk heul niet kan modden?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik woon niet eens in een "wijk" en er wonen al helemaal geen paupers want het zijn allemaal koophuizen van minimaal 300.000300.000 is tegenwoordig niks meer voor een huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patser"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Heb je ook een onderbouwing ?quote:Op zondag 7 september 2008 14:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De nieuwe boswachter is opgestaan.
Lang, goed verhaal. Veel reacties.quote:Op zondag 7 september 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je ook een onderbouwing ?
Ohzoquote:Op zondag 7 september 2008 14:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Lang, goed verhaal. Veel reacties.
Straks word ik nog modquote:Op zondag 7 september 2008 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohzo
Ik vind AFCAJOS een waarde opvolger
Dit is de eerste keer dat ik negatief over je ben omdat je ons aller jos beledigd?quote:Op zondag 7 september 2008 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je er nog steeds niet overheen ? Koetsjiekoetsjiekoetsjie.
Pak een touw en een ladder
ik vind het stiekem altijd wel leuk om te doenquote:Op zondag 7 september 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
Hahaha, goed topicik lach me dood hier
en het is heel irritant als mensen gaan smsen met je telefoon, doen ze ook altijd bij mij
Gewoon de globale lijnenquote:Op zondag 7 september 2008 14:37 schreef Dikke-Doei het volgende:
wat kan jij dan nog de avond goed beschrijven. zat je niet gewoon aan de cola? of de ice tea
dit is em gewoon echt he?quote:Op zondag 7 september 2008 14:34 schreef GasTurbine het volgende:
Omdat joske hem niet wilt posten en ik toevallig ook op dat feest was:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |