quote:Op zondag 7 september 2008 13:14 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zit net even de uitslag te bekijken...Really? Waarom verbaasd het me helemaal NIKS dat die arrogante kleine darm een epic fail gedaan heeft op dat festival? Hij zei 'dat ie m wel even zou winnen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn kleine zusje heeft ooit een beetje verkering gehad met Thomas Berge. Hij komt tenslotte uit hetzelfde dorp. Tis opzich een best okay ventje, beetje arrogant geworden de laatste tijd.quote:Op zondag 7 september 2008 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Really? Waarom verbaasd het me helemaal NIKS dat die arrogante kleine darm een epic fail gedaan heeft op dat festival? Hij zei 'dat ie m wel even zou winnen'
Dé blonde god van nederland!quote:
Nee, was een slecht grapje.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Neem je mensen onder de 1.70 echt niet serieus?
quote:Op zondag 7 september 2008 13:26 schreef Liejannuh het volgende:
Ik weet al hoe het komt!
Hij dacht natuurlijk dat hij bij het Eurovisie songfestival was!
Klik hier voor de uitslag, zorg wel dat je niets in je mond hebt, want dat spuug je gegarandeerd uit!
Een slecht grapje dat je blijkbaar nog wel een tijdje zal achtervolgenquote:Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, was een slecht grapje.
Oh, prima.quote:Op zondag 7 september 2008 14:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Een slecht grapje dat je blijkbaar nog wel een tijdje zal achtervolgen.
Zij zweeft over de dansvloer, hij doet alsof hij aan het zingen is tijdens het verslepen van zakken rijst en andere levensmiddelen. Hij tilt haar echt verschrikkelijk lomp opquote:Op zondag 7 september 2008 14:05 schreef Vork het volgende:
Het is vast de bedoeling dat je moet dansen bij zo'n wedstrijd. Zou Thomas dit eigenlijk wel weten?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mensen Vrouwen met blond haar zijn significant minder intelligent dan mensen met bruin haar!
Als dit dansen is, dan kan ik zelfs dansen!quote:Op zondag 7 september 2008 14:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zij zweeft over de dansvloer, hij doet alsof hij aan het zingen is tijdens het verslepen van zakken rijst en andere levensmiddelen. Hij tilt haar echt verschrikkelijk lomp op
ja!quote:Op zondag 7 september 2008 14:01 schreef MuadDib het volgende:
Komt Thomas Berge eigenlijk boven de 1, 70 uit?
quote:Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja!
En Steer: nee, het mag nog steeds niet. En het zal nooit mogen!
Ja, zullen we ons inschrijven voor 2009?quote:Op zondag 7 september 2008 14:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Als dit dansen is, dan kan ik zelfs dansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |