Die reeks heeft niet zoveel echte liefhebbers als wij. Ik houd van mijn HS-fokker'squote:Op donderdag 11 september 2008 11:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hardcore #2
Loopt alleen niet zo hard als hier
Gek he met die tyfusherriequote:Op donderdag 11 september 2008 11:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hardcore #2
Loopt alleen niet zo hard als hier
kvind hardcore als afsluiter op een hardstyle feest altijd kicke, ff alles er uit rammen nog, heerlijk!quote:
quote:Op donderdag 11 september 2008 14:05 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
kvind hardcore als afsluiter op een hardstyle feest altijd klote....heb je een zwaar vet feest gehad en ipv lekker hard afsluiten met tats mashup en catchin up word er van die teringherrie gedraaid
Je moet je muil houwe!quote:
^^ This one is dedicated to all the ravers in the nation.quote:
We're flying hiiiiiiiighquote:Op donderdag 11 september 2008 14:36 schreef MrDice het volgende:
[..]
^^ This one is dedicated to all the ravers in the nation.
quote:Op donderdag 11 september 2008 15:34 schreef Sethje het volgende:aub zeg
Ik zat er over na te denken, hoe vet is het als we eens een laatste halfuurtje krijgen met platen als DJ Revolution,Tats Mashup, Catchin Up, Control the mind, Wise Massacre, Headwave.. gewoon de wat hardere hardstyle lekker gepitched op 156/157 bpmlijkt me echt ge-wel-dig
Inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2008 18:01 schreef LeonH het volgende:
Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize
wat een plaat!
Ik zeg PMquote:Op donderdag 11 september 2008 20:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Heb em al een tijdje als ringtone
Vette shit welquote:Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef LeonH het volgende:
behoorlijke twijfel hier om hierheen te gaan
http://partyflock.nl/party/122737:Ultimatum.html
waarom moet het altijd zo'n pokke eind zijn!
(ofja 1,5 uur valt ook wel weer mee)
Fok'ing 'ell 'eyquote:Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef LeonH het volgende:
ik wil hier heen!quote:Op donderdag 11 september 2008 20:50 schreef LeonH het volgende:
waarom moet het altijd zo'n pokke eind zijn!
(ofja 1,5 uur valt ook wel weer mee)
Dat gaat je never-nooit-niet lukken. Met de auto ist al afrijden naar the middle-of-freaking-nowhere... LadyXima heeft het ook nog ooit geprobeerdquote:Op donderdag 11 september 2008 22:43 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
ik wil hier heen!
hoe de fuck kom je met OV vanuit de randstad naar de time-out?!
dat d8 ik al, ben dr al is met de auto heen gegaan met vrienden en toen leek het me al zo een onbereikbare tent.. Kut geregeld eigenlijk...quote:Op donderdag 11 september 2008 22:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat gaat je never-nooit-niet lukken. Met de auto ist al afrijden naar the middle-of-freaking-nowhere... LadyXima heeft het ook nog ooit geprobeerd![]()
Mocht je vervoer hebben en kom je over de A73 dan moet je mij ff oppikken dan loods ik jullie er wel heen![]()
x2quote:Op donderdag 11 september 2008 22:54 schreef HarryVanDeTap het volgende:
dan schrijf ik me in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |