Omdat zijn bolle kop er niet in past.quote:Op maandag 8 september 2008 22:30 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik heb eens even heel diep zitten nadenken..en toen dat niet lukte, mijn PF favorieten er naast gelegd..en ik vroeg me af of er een speciale reden was dat Duro niet in de OP staat?
quote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat zijn bolle kop er niet in past.
quote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef mstx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jawel, maar die zeg ik woensdag pas
ik moest hierom al lachenquote:Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mm van alleen de intro kun je natuurlijk weinig zeggen over het nummer zelfquote:Op maandag 8 september 2008 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
En ik 't al 2 dagen raar vinden dat 't topic niet meer omhoog komt in mijn actieve lijstHeb ik hier nog niet gepost
En Q stoppen? Kan ik me niet inbeelden eerlijk gezegd![]()
PS: Iemand die denkt dat ie 't nieuwe Qliamx anthem al gehoord heeft.
My opinion: niet donker genoeg.......
zo vind ik het ook nog steeds jammer dat je het decibel anthem uit ( 2005 ? ) bigger better louder nooit meer hoort dat is echt een top nummerquote:Op maandag 8 september 2008 23:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik moest hierom al lachen![]()
Kan trouwens nog niet echt een oordeel vellen over het nieuwe Qlimax anthem( heb die fout al eens met het black anthem gemaakt) maar heb toevallig wel net een item geschreven over het beste Qlimax anthem tot nu toe: Deepack - The prophecy
Voor de liefhebbers
Amenquote:Op maandag 8 september 2008 23:38 schreef NLS04 het volgende:
[..]
ik moest hierom al lachen![]()
Kan trouwens nog niet echt een oordeel vellen over het nieuwe Qlimax anthem( heb die fout al eens met het black anthem gemaakt) maar heb toevallig wel net een item geschreven over het beste Qlimax anthem tot nu toe: Deepack - The prophecy
Voor de liefhebbers
Nicequote:Op maandag 8 september 2008 22:39 schreef mstx het volgende:
[..]
[zinloze schop modus]quote:Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2008 22:35 schreef Da_Ripper het volgende:
Goed planquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:26 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
Kunnen we niet eens een pack maken van de anthems van de afgelopen pakweg 5 jaar? Qlimax, Defqon, Decibel, InQontrol... Veel teveel van die nummers heb ik niet, of hoor ik inderdaad eigenlijk nooit meer. Maar wat een bruut geweld zit daartussen.
En mij ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef NLS04 het volgende:
Kan iemand mij trouwens pm-en waarom seth bedankt wordt voor zijn pm?
door deze reactie van MrDice valt ein-de-lijk het kwartje over de woensdag opmerking hehehequote:
Denk ook een soort van gezond verstand gebruiken. Waar trek je de grens en wat laat je weg? Duro hoeft er van mij echt niet solo in te staan bijvoorbeeld... Maar goed ik ben slechts een simpele Showtek loverquote:Op dinsdag 9 september 2008 11:47 schreef de_huig het volgende:
[..]
door deze reactie van MrDice valt ein-de-lijk het kwartje over de woensdag opmerking hehehe
maar het was meer een vraag van wat de maatstaf was om sommige dj's zowel solo als duo weg te zetten (ik noem een Headhunterz, Wildstylez en P1) en dan een duro weg te laten..niet dat ik verder een grote fan ben van hem..ondanks dat z'n style natuurlijk wel dutch is
Ja hoor, kan het best hebben. Showtek is niet zaligmakend en dat zul je mij ook nooit horen zeggen. Dus kom maar op, vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Alle Showtek lovers zijn simpel.......
srry ik kon 'm niet laten liggen, nog steeds vriendjes![]()
De OP is superquote:En het is maar 'n kleine moeite om 'm erbij te zetten. De grens is idd niet echt duidelijk maar ik zou graag zien dat deze OP een handig overzicht wordt van allerlei HS-info, want waar zie je nog meer zulkse info netjes onder elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |