Loudness! lekker feest moet ik toch toegeven.
we zijn vooral in de seismic zaal geweest waar het goed te doen was..loudness doet z'n naam wat dat betreft eer aan
Binnengekomen aan t begin van Marlon S en Digital Punk...lekker. Max Enforcer heerlijke set. Vraag me alleen op t moment even geen titels van platen die gedraaid zijn

Zany vond ik persoonlijk wat tegenvallend openen, maar maakte dat op t einde ruimschoots goed (oa Octavius Augustus

). Als afsluiter in de seismic beholder en balistic, met veel platen die we al eerder hadden gehoord die avond. Maar zo lang dat platen zijn van het kaliber Loudness-anthem, hoor je mij niet klagen
Meneer beholder had trouwens absoluut z'n dag niet; op een gegven moment drukte hij op een verkeerde knop terwijl balistic aan t draaien was en viel z'n plaat stil..en balisitic keek om met een blik van: duuude wat flik je mij nou?!

En voor de rest had ie een aantal mixfouten (duidelijk hoorbaar voor een leek als ik)..
Het was niet echt druk viel me op en dat beviel me eigenlijk prima..lekker de ruimte om los te gaan

Maar van de andere kant miste ik wel net dat beetje extra..qua sfeer, wat een feest compleet maakt

Locatie vond ik apart, maar het had wel wat; beetje een underground gevoel. Vroeg me alleen nog af waar die 4e zaal nou uithing?
Even denken of ik verder nog iets op te merken heb...owja..hoe kut het moet zijn als je je helemaal hebt verheugd op TBY en dat hij dan niet op komt dagen en dat als vervanger showtek een uurtje extra hun kunstje komt vertonen

gelukkig hadden we tby niet echt in de planning, but still..
Als laatste wil ik nog kwijt dat kramp naar is, maar ook wel weer een goed teken