was vanmiddag ook ff de FRS Heerlen. Binnengestapt maar stond ook en vies lange rij... ticketbox kaartjes verkochten ze niet meer daar schijnbaar ofzoietsquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:47 schreef JortK het volgende:
Chaos hier bij de lokale FRS ook trouwens
om je ff blij te maken:quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:53 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd naar de Ultimatum-ervaringen...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
.. lekkere setjes van B-Front & Pulse, 2 Sidez Live, A-lusion en Frequencerzmaar Alphaverb was toch wel de held van de avond, zonder twijfel
![]()
alleen maar dikke shit gehoord van hem
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:09 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
had ik maar niets gevraagd ....
Ken hem alleen als harddance DJ, niets met hardstyle in elk geval.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:04 schreef Silaz het volgende:
Iemand wat ervaringen met Fausto & hardstyle? hij komt vanavond in dieka.. maar weet nog neit zeker dus.
heb aan zowel Fausto als Ghost niet teveel aandacht besteedquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Was hij niet diegene vorig jaar met Qlimax met die wause opbouw: van jump naar hardstyle(house/dance) weer terug naar jump ... of was dat Ghost?
Duidelijk, ik zal je wel weer een douw geven als ik je tegen komquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
mentaal: wappieland![]()
fysiek: links-rechts-voor-achter-op de wc's-aan de bar![]()
te herkennen aan: bruin technics shirtje (I-pod getogen met batterij door ghetto-blaster)
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:54 schreef nattermann het volgende:
Te fucking belachelijk, die qlimax-taferelen [ afbeelding ]
Dat was Ghost, ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Was hij niet diegene vorig jaar met Qlimax met die wause opbouw: van jump naar hardstyle(house/dance) weer terug naar jump ... of was dat Ghost?
Hoop dat het dit jaar niet weer gebeurt dat er zo'n gek tussen staat, hoorde op een gegeven moment geloof ik zelfs Happy Together van Poogie Bear voorbij komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |