Jezus, -er van uitgaande dat het enkel de game met 1 gitaar- die game wordt ook per deel 10 euro duurderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=233&productID=206343
Onduidelijke aanbieding is dit, maar na het checken met dezelfde aanbieding voor de 360 gaat het volgens mij om de game + 1 gitaar. Echter dit is een plaatje van de complete box.
Misschien heeft iemand hier zin om van Bart Smit de complete box zoals op de foto te eisen voor die prijs; succes dan
Ja, het eerste deel kreeg ik nog gratis en voor World Tour betaal ik 180 euroquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jezus, -er van uitgaande dat het enkel de game met 1 gitaar- die game wordt ook per deel 10 euro duurder
Ach, uiteindelijk is het toch een suffe my first rockbandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het eerste deel kreeg ik nog gratis en voor World Tour betaal ik 180 euro
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, het eerste deel kreeg ik nog gratis en voor World Tour betaal ik 180 euro
Ik heb vanmiddag nog een mailtje die kant op gestuurd om opheldering te vragen (ook over de leveringsdatum). ik heb gezien:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:20 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=233&productID=206343
Onduidelijke aanbieding is dit, maar na het checken met dezelfde aanbieding voor de 360 gaat het volgens mij om de game + 1 gitaar. Echter dit is een plaatje van de complete box.
Misschien heeft iemand hier zin om van Bart Smit de complete box zoals op de foto te eisen voor die prijs; succes dan
Valt best mee hoor, op budgetgaming.nl kan je al veel betere prijzen vinden voor gh:wt met gitaar. Daarbij komt dat als je die bundel koopt je later nog extra instrumenten kan kopen om meer uit t spel te halen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jezus, -er van uitgaande dat het enkel de game met 1 gitaar- die game wordt ook per deel 10 euro duurder
Durf andermans posts te lezen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:11 schreef slaveloos het volgende:
die family trainer met mat, is dat leuk?
quote:Het aktie-spel Klonoa: Door To Phantomile verscheen in 1997 voor de PlayStation. Namco Bandai werkt momenteel aan een Wii-remake van het spel met cell shaded graphics. De Wii-versie van Klonoa: Door To Phantomile ligt op 4 december van dit jaar in de Japanse winkelrekken. Over een eventuele westerse versie is op dit moment nog niets bekend.
daar heb ik geen angst voor, 240 delen teruglezen is me een beetje veelquote:
Terugmailen dat je bij deze ( 5xquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:24 schreef Sjiep het volgende:
OMG
Ik heb antwoord van Bart Smit / ePlaza..
"Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Volgens de laatste update moet alles duidelijk vermeld staan bij de producten
online,dus wanneer u nu naar de site gaat www.bartsmit.com ziet u dat de
plaatjes en de omschrijving duidelijk vermeld zijn.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice"
Uuhm... nee.. NIET duidelijk, want het klopt niet.... Ik zal ze nogeens proberen te helpen
Of betekent dit dat we daar voor 110 euro de complete set kunnen kopen? Niiiice!
Je kan zelf ook even hier kijken.. http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=206345 ¤209.95quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:24 schreef Sjiep het volgende:
OMG
Ik heb antwoord van Bart Smit / ePlaza..
"Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Volgens de laatste update moet alles duidelijk vermeld staan bij de producten
online,dus wanneer u nu naar de site gaat www.bartsmit.com ziet u dat de
plaatjes en de omschrijving duidelijk vermeld zijn.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice"
Uuhm... nee.. NIET duidelijk, want het klopt niet.... Ik zal ze nogeens proberen te helpen
Of betekent dit dat we daar voor 110 euro de complete set kunnen kopen? Niiiice!
Dat is wel beter. Het standaard geheugen is echt zo enorm beperkt, dat was een rare keuze van Nintendo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:37 schreef gamefreek het volgende:
http://gonintendo.com/?p=57999
Nintendo heeft op de Persconferentie in Japan eindelijk bekend gemaakt dat VC en WiiWare games naar SD kaart gedownloadt kunnen worden (Afspelen is niet zeker, krijg ik niet in de bron gevonden maar lijkt mij niet meer dan logisch). Daarnaast komt Another Code naar de Wii en komt Punch Out! Wii er ook aan![]()
Is inderdaad meer dan genoeg voor savegames, maar zodra je games gaat downloaden kom je echt ruimte tekort. (Vooral straks met GH:WT, waar je 200 vrije blocks moet hebben wil je gebruik kunnen maken van DLCquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wel beter. Het standaard geheugen is echt zo enorm beperkt, dat was een rare keuze van Nintendo.
Was het niet 256MB in eerste instantie? Werd later -- eind 2005 -- 512MB wat toen vrij veel was.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is wel beter. Het standaard geheugen is echt zo enorm beperkt, dat was een rare keuze van Nintendo.
Joh.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:37 schreef santax het volgende:
Hehe, ik had Dead or Alive 4 ook binnen gekregen vandaag en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben tot nu toe. Onvoorstelbaar veel moves en de training mode vind ik wel toppie. Hoewel ik meteen ge-asswopped werd door een Japanse chick met dikke (wiebelende) polygoontieten
Nope, altijd 512 geweest. En voor savegames was het meer dan genoeg (zoals in de vorige generatie consoles) maar met downloadgames en DLC heb ik zelfs te weinig aan de 20 gig van mijn 360, laat staan de magere 512 mb van de Wiiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Was het niet 256MB in eerste instantie? Werd later -- eind 2005 -- 512MB wat toen vrij veel was.
'k heb het altijd al weinig gevonden, ook voor die tijd. Zeker helemaal omdat ook al de PS3 en 360 specificaties bekend waren, Nintendo stak daar wel heel mager bij af. Nintendo wist natuurlijk zelf ook altijd al dat ze met WiiWare gingen komen, dus wat meer ruimte was een logische keuze geweest.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Was het niet 256MB in eerste instantie? Werd later -- eind 2005 -- 512MB wat toen vrij veel was.
Ik had al een tabblad openstaan om te kijken waar ik hem kon bestellenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:59 schreef santax het volgende:
[..]
Ik zit in het verkeerde topic he
Nouja, ik heb lekker ook een wii
Uuhm.. duh.. Uiteraard heb ik dat gezienquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan zelf ook even hier kijken.. http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=206345 ¤209.95
Dit is een algemeen Wii topicquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:09 schreef Goomba42 het volgende:
eh... gaat dit überhaupt nog over TOS2 ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |