niet met de nieuwe generatiesquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:30 schreef Tjabbo het volgende:
met een telefoon moet je bellen fuug!
ik heb een htc en die kickt iPhone kont!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
Stelletje arbeiders hier! Ik heb een contract voor onbepaalde tijd![]()
En Fuug, ik dacht dat jij een HTC had omdat de iPhone suckte of heb je er een gehad van T-Mobile?
Mijn teamleidster had nog een tof klusje voor mequote:Op vrijdag 19 september 2008 07:53 schreef ijsmeis het volgende:
Goodmorning.
Bijna weekendEn ik heb besloten om eerder naar huis te gaan vandaag
.
De HTC TD roeld!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook een HTC. En ik gebruik sinds een paar maanden mijn oude telefoon maar weer.
Wat zuigt HTC kont zeg.
[..]
Mijn teamleidster had nog een tof klusje voor me. Toch een half uur eerder weg gesneakt.
Ik heb van mijn abo 87 euro overquote:Op zondag 21 september 2008 03:01 schreef Dingest het volgende:
Ik kan alleen maar bellen en SMSen met mijn telefoon
Maar ik doe dan ook een jaar met 20 euro aan beltegoed, dus de rest is voor mij overkill.
nu nog eroverheenquote:Op zondag 21 september 2008 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ring was weer leuk. T meiske wilde er nog veel vaker naar toe
Ik zit nog even te twijfelen wat ik ga doenquote:Op zondag 21 september 2008 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb van mijn abo 87 euro over.
Vanaf vandaag mag ik hem weer verlengen, dus dat wordt een nieuwe telefoon uitzoeken.
Je gaat er niet echt op vooruit.....quote:Op maandag 22 september 2008 11:33 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'nieuwe' ride
Voor gelijkwaardig vervoer had ik eigenlijk een fugievectra verwacht
En de 1-2-3knippers staan permanent aan...
't is maar voor 2-3 daagjesquote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je gaat er niet echt op vooruit.....
de bediening van de richtinaanwijzers en ruitenwissers is in die auto rond uit geniaal... not.quote:Op maandag 22 september 2008 11:33 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 'nieuwe' ride
Voor gelijkwaardig vervoer had ik eigenlijk een fugievectra verwacht
En de 1-2-3knippers staan permanent aan...
Die werkt niet tenzij ik in een ander venster flitsservice openquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |