Herm dacht vast dat Dingest een cloon van jou wasquote:
nicequote:Op woensdag 17 september 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrijdag naar ring om het te vieren btw.
Moeten we volgende week nog besprekenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:33 schreef Paladijn het volgende:
en grats LexxxJaarcontract?
Anne ook natuurlijk
Trouwens Lexxx, misschien ga ik volgende week zaterdag wel mee maar kan het nog niet met zekerheid zeggen...
yupquote:Op woensdag 17 september 2008 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
niceMet Rose?
Ik ga 4-5 okt weer met een collega (Ferraridays)
Feli!quote:
Jij hebt niet opgelet.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef lipje het volgende:
Feli Lexxxxx,
Ben je weer palletsorteerder?Of mag je nu weer heftrucks tegen muren rammen
voor 99% van de automobilisten zou dat geen kwaad kunnenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef r8ality het volgende:
Slipcursussen met voorwielaandrijvers.
Dat is nou juist het probleem. Juist die 99% nemen nooit geen slipcursus omdat het ze niet boeit. De mensen die zo'n cursus wel boeien rijden meestal iets fatsoenlijks = RWDquote:Op woensdag 17 september 2008 21:09 schreef GT3 het volgende:
[..]
voor 99% van de automobilisten zou dat geen kwaad kunnen
Dit is de eerste keer dat ik een ICTer zie zeggen dat ie te veel betaald krijgtquote:Op woensdag 17 september 2008 20:50 schreef Fugie het volgende:
ikke heb een nieuw contract aangeboden gekregen
voor veel teveel geld :x
Taxiplanner.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef lipje het volgende:
Feli Lexxxxx,
Ben je weer palletsorteerder?Of mag je nu weer heftrucks tegen muren rammen
Neuh, FB is een best goede fotografequote:Op woensdag 17 september 2008 19:14 schreef Paladijn het volgende:foto's maken oefenen op Fraubitch dus
Kees Bunk is idd wel een toffe gozer, heb ik nog een tijd mee staan praten op CPZ tijdens een DF evenement.
of heeft z'n baas er 1?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo komt die 911 wel eerder dichterbij ^^
mja, dat is geen probleem meer in de huidige situatiequote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik een ICTer zie zeggen dat ie te veel betaald krijgt
Zo komt die 911 wel eerder dichterbij ^^
Ik ben geen programmeur !!!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 14:24 schreef Paladijn het volgende:
Dat is idd een riant salaris als programmeur op die leeftijdOf heb je straks een andere functie?
Ben benieuwd waar ik op uitkom bij mijn toekomstige werkgever
Dan heb ik het niet meer over riant, maar over overbetaaldquote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben geen programmeur !!!!!!
Ik ben testert
Je gaat al kijken naar een 2e woning?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik ben geen programmeur !!!!!!
Ik ben testert
en het onderste is nog uit de kan ole olequote:Op donderdag 18 september 2008 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan heb ik het niet meer over riant, maar over overbetaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |